Ohhoh!

e30

Mitään en inhoa enempää kuin Sitikoita. Silti en ilkeä käydä teille edes vittuilemaan, niin pysyy asiallisena tällä puolella tuo keskustelun taso. Oikein hävettää nuo BMW-foorumin jutut. Jatkakaa vaan samaan malliin, näin se toimii...

Hienoa muuten huomata, että löytyy henkeä ja halua varjella niinkin säälittäviä autoja kuin BX:iä. Tuo on sitä, mitä minä kutsun asiaan vihkiytymiseksi=) Katson teitä kateellisena.

16

2285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citroen for ever

      On se hyvä, että olet löytänyt kohteen johon purat itseäsi, kun kerran olet niin säälittävässä tilassa kuvitellessasi ajavasi AUTOLLA
      BMW aloitti maatalouskoneilla CITROEN on rakentanut alusta asti vain AUTOJA. Muistelen aina kuinka hankalaa oli ajaa talvisin bmw:llä se kun on esihistoriallinen jäännös viimeisenä ainoastaan takaTYÖNTÖISIÄ valmistavana eurooppalaisena "auto"tehtaana

      • e30

        Päätit sitte ottaa vittuiluna moisen? Tarkotus oli vain vilpittömästi kehua Sitikka-porukkaa. Vaihdatte tietoja todella asiallisesti. Kun BMW-foorumissa kysyy johonkin neuvoa, saa vastaukseksi pelkkää vittuilua lapsilta, joilla ei ole autoakaan=(


      • Xsara 2000
        e30 kirjoitti:

        Päätit sitte ottaa vittuiluna moisen? Tarkotus oli vain vilpittömästi kehua Sitikka-porukkaa. Vaihdatte tietoja todella asiallisesti. Kun BMW-foorumissa kysyy johonkin neuvoa, saa vastaukseksi pelkkää vittuilua lapsilta, joilla ei ole autoakaan=(

        Käykääpäs katsomassa Mersupuolella :-)

        Hävettää että joutuu asioimaan Veholla, liikkeessä, jonka asiakkaana on myös "Mersumiehiä".


      • S-TYPE

        Bmw teki aluksi lentokoneita :D

        Ps. Lamborghini aloitti traktoreilla. Ladakin on tehnyt alusta asti vain autoja :))))
        Ps2. Minullakin on lambo (Golf-autona :D)

        BMW:ssä on luistonestojärjestelmä.

        Älä sinä ala vittuilemaan niin kauan kun ajat citikalla!


      • c
        S-TYPE kirjoitti:

        Bmw teki aluksi lentokoneita :D

        Ps. Lamborghini aloitti traktoreilla. Ladakin on tehnyt alusta asti vain autoja :))))
        Ps2. Minullakin on lambo (Golf-autona :D)

        BMW:ssä on luistonestojärjestelmä.

        Älä sinä ala vittuilemaan niin kauan kun ajat citikalla!

        Vain onnettomat tumpelot tarvitsevat luistonestoa!!!


      • ///M5
        c kirjoitti:

        Vain onnettomat tumpelot tarvitsevat luistonestoa!!!

        Niin ja yhdistävänä tekijänä me tumpelot ajamme bemareilla,porscheilla,jaguareilla ja mersuilla!!


      • PSA
        ///M5 kirjoitti:

        Niin ja yhdistävänä tekijänä me tumpelot ajamme bemareilla,porscheilla,jaguareilla ja mersuilla!!

        Voiko sitä paremmin sanoa.


      • TeeKoo
        ///M5 kirjoitti:

        Niin ja yhdistävänä tekijänä me tumpelot ajamme bemareilla,porscheilla,jaguareilla ja mersuilla!!

        Nuohan ovat niitä pienimunaisten autoja. ;-)


      • ///M5
        TeeKoo kirjoitti:

        Nuohan ovat niitä pienimunaisten autoja. ;-)

        No jos sulla on 20:senä 50 sentin jorma, ja ostat 21v. bemarin niin pieneneekö slerssi?


      • ??
        c kirjoitti:

        Vain onnettomat tumpelot tarvitsevat luistonestoa!!!

        isomunaiset luiston lisäystä...??


      • hantta
        e30 kirjoitti:

        Päätit sitte ottaa vittuiluna moisen? Tarkotus oli vain vilpittömästi kehua Sitikka-porukkaa. Vaihdatte tietoja todella asiallisesti. Kun BMW-foorumissa kysyy johonkin neuvoa, saa vastaukseksi pelkkää vittuilua lapsilta, joilla ei ole autoakaan=(

        Säälittää ne ihmiset jotka joutuu ajamaan "kiinalaisella" autolla(sama kuin Japani) voi ihme niiden tuonti pitäisi kieltää, ongelmajätettä kaikki.
        2 cv se vasta kuljin on on nimittäin neljä tallissa, ja bx kilometrejä myös hirveästi. Valitetaavasti olen myös joutunut kokeilemaan niitä "kiinalaisia" p:koja


    • BXisti

      Miten niin Citroen on säälittävä auto?
      Perustelisitko väitteesi, ennen kuin tulet huutelemaan tuollaisia tänne palstalle, jossa keskustelu on pysynyt todellakin asiallisena?

      Minulla on tällä hetkellä Citroen BX. Mielestäni BX ei ole maailman kaunein auto, mutta ulkonäöstä en välitä, sillä ajo-ominaisuudet ratkaisevat.

      Jos vertaan omaa BX:ää saman vuosimallin Opel Corsaan, voin sanoa, että en mistään hinnasta ajaisi Opelilla. Siinä ei saa lyhyt ihminen ajoasentoa tekemälläkään, ratti on sijoitettu liian keskelle kojetaulua jne jne.

      Mielestäni Citroen on mukava ajaa, joten säälittävä merkki se ei ole missään nimessä. Vain heikon itsetunnon omaava ihminen laittelee bemuja tai teinidexuja itsetuntonsa pönkittämiseksi.

    • BX trs -89

      Toivottavasti tämä foorumi pysyy jatkossakin sivistyneiden AUTOILIJOIDEN keskustelupalstana.
      Itsekin ihmettelin eräiden tuttujen merkkiuskollisuutta ja vielä "Kummallista" Citroéniä kohtaan.
      Nyt on itselläni takana vuosi ja 40 000 km BX:llä ja en vaihda merkkiä luultavasti koskaan...
      Sinunkin kannattaisi kokeilla joskus reissata hyvin pidetyllä Beksällä, niin ehkä mielipiteesi muuttuisi...
      Oli miten oli, hyvää talvenjatkoa, myös sinulle.

      • Opiskelija

        Voi hyvänen aika, mitä keskustelua täällä
        käydään! Itselläni on ollut mahdollisuus ajella
        eri tyyppisillä baijerilaisilla koko 90-luvun
        ajan. Pudotus oli jyrkkä, kun keväällä '98 hankin
        ensimmäisen oman auton tilapäiseksi kesäautoksi.
        Auto sattui olemaan BX 16 TRS vuodelta 1988.
        Syystä tai toisesta kyseinen autollani alkaa
        neljäs kesäsesonki käytössäni.
        Ei millään pahalla Citikkamiehet, mutta heti kun
        taloudellinen tilanne suo tai
        työsuhdeautoetumahdollisuus aukeaa, auto vaihtuu
        preussilaiseksi ilman huonoa omaatuntoa!
        Ainoa ongelma tässä on se, miten pääsen eroon
        Bexästäni. Ajatelkaa sitä lähestyvää päivää,
        jolloin tullin on EY:n päätöksen pakottamana olla
        perimättä autoveroa maahan tuotavilta käytetyiltä
        autoilta. Sinä päivänä autoni arvo on puhdas ZERO!


      • BX
        Opiskelija kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, mitä keskustelua täällä
        käydään! Itselläni on ollut mahdollisuus ajella
        eri tyyppisillä baijerilaisilla koko 90-luvun
        ajan. Pudotus oli jyrkkä, kun keväällä '98 hankin
        ensimmäisen oman auton tilapäiseksi kesäautoksi.
        Auto sattui olemaan BX 16 TRS vuodelta 1988.
        Syystä tai toisesta kyseinen autollani alkaa
        neljäs kesäsesonki käytössäni.
        Ei millään pahalla Citikkamiehet, mutta heti kun
        taloudellinen tilanne suo tai
        työsuhdeautoetumahdollisuus aukeaa, auto vaihtuu
        preussilaiseksi ilman huonoa omaatuntoa!
        Ainoa ongelma tässä on se, miten pääsen eroon
        Bexästäni. Ajatelkaa sitä lähestyvää päivää,
        jolloin tullin on EY:n päätöksen pakottamana olla
        perimättä autoveroa maahan tuotavilta käytetyiltä
        autoilta. Sinä päivänä autoni arvo on puhdas ZERO!

        Se on harmi, jos autoa valitessa pitää ajatella vain taloudellista hyötyä/riskin minimointia.
        Autoilu on aivan kyllin arvokasta, oli alla mikä kiesi tahansa.
        Jos (täysin teoreettisesti) kulkuneuvon hankinta halventuisi merkittävästi, niin mitä luulet
        käyvän niille ziljoonalle loppuunpoljetulle 300- sarjan bemarille täällä perälandiassa. Nekö
        olisi vielä arvokkaita...

        Sitä paitsi. Tuskin olet auton ratissa neljää vuotta itkenyt kuitenkaan?


      • Opiskelija
        BX kirjoitti:

        Se on harmi, jos autoa valitessa pitää ajatella vain taloudellista hyötyä/riskin minimointia.
        Autoilu on aivan kyllin arvokasta, oli alla mikä kiesi tahansa.
        Jos (täysin teoreettisesti) kulkuneuvon hankinta halventuisi merkittävästi, niin mitä luulet
        käyvän niille ziljoonalle loppuunpoljetulle 300- sarjan bemarille täällä perälandiassa. Nekö
        olisi vielä arvokkaita...

        Sitä paitsi. Tuskin olet auton ratissa neljää vuotta itkenyt kuitenkaan?

        Keväällä '98 auton hyvä ulkoinen kunto ja 150 tkm
        houkuttelivat hankintaan. Hankinnan jälkeen
        tehdyt toimenpiteet: Hydr.pumpun uusimiset,
        putket, paineistukset, hinaukset, hydr.järj.
        huuhtelut, LMH-nesteet... Menetettyä aikaa ja
        taloudellista tappiota saavutettua vaivaa ei
        kompensoi "valinnan vapaus" tai "ranskalainen
        pehmeys". Tässä asiassa taloudellinen hyöty
        riskin minimointi (lue: KÄYTTÖVARMUUS!!!) toki
        kiinnostaa, koska auto on kuitenkin USEIMMILLE
        ensi sijassa liikkumaväline, jolla liikutaan
        paikasta A paikkaan B.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe