Ohhoh!

e30

Mitään en inhoa enempää kuin Sitikoita. Silti en ilkeä käydä teille edes vittuilemaan, niin pysyy asiallisena tällä puolella tuo keskustelun taso. Oikein hävettää nuo BMW-foorumin jutut. Jatkakaa vaan samaan malliin, näin se toimii...

Hienoa muuten huomata, että löytyy henkeä ja halua varjella niinkin säälittäviä autoja kuin BX:iä. Tuo on sitä, mitä minä kutsun asiaan vihkiytymiseksi=) Katson teitä kateellisena.

16

2284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citroen for ever

      On se hyvä, että olet löytänyt kohteen johon purat itseäsi, kun kerran olet niin säälittävässä tilassa kuvitellessasi ajavasi AUTOLLA
      BMW aloitti maatalouskoneilla CITROEN on rakentanut alusta asti vain AUTOJA. Muistelen aina kuinka hankalaa oli ajaa talvisin bmw:llä se kun on esihistoriallinen jäännös viimeisenä ainoastaan takaTYÖNTÖISIÄ valmistavana eurooppalaisena "auto"tehtaana

      • e30

        Päätit sitte ottaa vittuiluna moisen? Tarkotus oli vain vilpittömästi kehua Sitikka-porukkaa. Vaihdatte tietoja todella asiallisesti. Kun BMW-foorumissa kysyy johonkin neuvoa, saa vastaukseksi pelkkää vittuilua lapsilta, joilla ei ole autoakaan=(


      • Xsara 2000
        e30 kirjoitti:

        Päätit sitte ottaa vittuiluna moisen? Tarkotus oli vain vilpittömästi kehua Sitikka-porukkaa. Vaihdatte tietoja todella asiallisesti. Kun BMW-foorumissa kysyy johonkin neuvoa, saa vastaukseksi pelkkää vittuilua lapsilta, joilla ei ole autoakaan=(

        Käykääpäs katsomassa Mersupuolella :-)

        Hävettää että joutuu asioimaan Veholla, liikkeessä, jonka asiakkaana on myös "Mersumiehiä".


      • S-TYPE

        Bmw teki aluksi lentokoneita :D

        Ps. Lamborghini aloitti traktoreilla. Ladakin on tehnyt alusta asti vain autoja :))))
        Ps2. Minullakin on lambo (Golf-autona :D)

        BMW:ssä on luistonestojärjestelmä.

        Älä sinä ala vittuilemaan niin kauan kun ajat citikalla!


      • c
        S-TYPE kirjoitti:

        Bmw teki aluksi lentokoneita :D

        Ps. Lamborghini aloitti traktoreilla. Ladakin on tehnyt alusta asti vain autoja :))))
        Ps2. Minullakin on lambo (Golf-autona :D)

        BMW:ssä on luistonestojärjestelmä.

        Älä sinä ala vittuilemaan niin kauan kun ajat citikalla!

        Vain onnettomat tumpelot tarvitsevat luistonestoa!!!


      • ///M5
        c kirjoitti:

        Vain onnettomat tumpelot tarvitsevat luistonestoa!!!

        Niin ja yhdistävänä tekijänä me tumpelot ajamme bemareilla,porscheilla,jaguareilla ja mersuilla!!


      • PSA
        ///M5 kirjoitti:

        Niin ja yhdistävänä tekijänä me tumpelot ajamme bemareilla,porscheilla,jaguareilla ja mersuilla!!

        Voiko sitä paremmin sanoa.


      • TeeKoo
        ///M5 kirjoitti:

        Niin ja yhdistävänä tekijänä me tumpelot ajamme bemareilla,porscheilla,jaguareilla ja mersuilla!!

        Nuohan ovat niitä pienimunaisten autoja. ;-)


      • ///M5
        TeeKoo kirjoitti:

        Nuohan ovat niitä pienimunaisten autoja. ;-)

        No jos sulla on 20:senä 50 sentin jorma, ja ostat 21v. bemarin niin pieneneekö slerssi?


      • ??
        c kirjoitti:

        Vain onnettomat tumpelot tarvitsevat luistonestoa!!!

        isomunaiset luiston lisäystä...??


      • hantta
        e30 kirjoitti:

        Päätit sitte ottaa vittuiluna moisen? Tarkotus oli vain vilpittömästi kehua Sitikka-porukkaa. Vaihdatte tietoja todella asiallisesti. Kun BMW-foorumissa kysyy johonkin neuvoa, saa vastaukseksi pelkkää vittuilua lapsilta, joilla ei ole autoakaan=(

        Säälittää ne ihmiset jotka joutuu ajamaan "kiinalaisella" autolla(sama kuin Japani) voi ihme niiden tuonti pitäisi kieltää, ongelmajätettä kaikki.
        2 cv se vasta kuljin on on nimittäin neljä tallissa, ja bx kilometrejä myös hirveästi. Valitetaavasti olen myös joutunut kokeilemaan niitä "kiinalaisia" p:koja


    • BXisti

      Miten niin Citroen on säälittävä auto?
      Perustelisitko väitteesi, ennen kuin tulet huutelemaan tuollaisia tänne palstalle, jossa keskustelu on pysynyt todellakin asiallisena?

      Minulla on tällä hetkellä Citroen BX. Mielestäni BX ei ole maailman kaunein auto, mutta ulkonäöstä en välitä, sillä ajo-ominaisuudet ratkaisevat.

      Jos vertaan omaa BX:ää saman vuosimallin Opel Corsaan, voin sanoa, että en mistään hinnasta ajaisi Opelilla. Siinä ei saa lyhyt ihminen ajoasentoa tekemälläkään, ratti on sijoitettu liian keskelle kojetaulua jne jne.

      Mielestäni Citroen on mukava ajaa, joten säälittävä merkki se ei ole missään nimessä. Vain heikon itsetunnon omaava ihminen laittelee bemuja tai teinidexuja itsetuntonsa pönkittämiseksi.

    • BX trs -89

      Toivottavasti tämä foorumi pysyy jatkossakin sivistyneiden AUTOILIJOIDEN keskustelupalstana.
      Itsekin ihmettelin eräiden tuttujen merkkiuskollisuutta ja vielä "Kummallista" Citroéniä kohtaan.
      Nyt on itselläni takana vuosi ja 40 000 km BX:llä ja en vaihda merkkiä luultavasti koskaan...
      Sinunkin kannattaisi kokeilla joskus reissata hyvin pidetyllä Beksällä, niin ehkä mielipiteesi muuttuisi...
      Oli miten oli, hyvää talvenjatkoa, myös sinulle.

      • Opiskelija

        Voi hyvänen aika, mitä keskustelua täällä
        käydään! Itselläni on ollut mahdollisuus ajella
        eri tyyppisillä baijerilaisilla koko 90-luvun
        ajan. Pudotus oli jyrkkä, kun keväällä '98 hankin
        ensimmäisen oman auton tilapäiseksi kesäautoksi.
        Auto sattui olemaan BX 16 TRS vuodelta 1988.
        Syystä tai toisesta kyseinen autollani alkaa
        neljäs kesäsesonki käytössäni.
        Ei millään pahalla Citikkamiehet, mutta heti kun
        taloudellinen tilanne suo tai
        työsuhdeautoetumahdollisuus aukeaa, auto vaihtuu
        preussilaiseksi ilman huonoa omaatuntoa!
        Ainoa ongelma tässä on se, miten pääsen eroon
        Bexästäni. Ajatelkaa sitä lähestyvää päivää,
        jolloin tullin on EY:n päätöksen pakottamana olla
        perimättä autoveroa maahan tuotavilta käytetyiltä
        autoilta. Sinä päivänä autoni arvo on puhdas ZERO!


      • BX
        Opiskelija kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, mitä keskustelua täällä
        käydään! Itselläni on ollut mahdollisuus ajella
        eri tyyppisillä baijerilaisilla koko 90-luvun
        ajan. Pudotus oli jyrkkä, kun keväällä '98 hankin
        ensimmäisen oman auton tilapäiseksi kesäautoksi.
        Auto sattui olemaan BX 16 TRS vuodelta 1988.
        Syystä tai toisesta kyseinen autollani alkaa
        neljäs kesäsesonki käytössäni.
        Ei millään pahalla Citikkamiehet, mutta heti kun
        taloudellinen tilanne suo tai
        työsuhdeautoetumahdollisuus aukeaa, auto vaihtuu
        preussilaiseksi ilman huonoa omaatuntoa!
        Ainoa ongelma tässä on se, miten pääsen eroon
        Bexästäni. Ajatelkaa sitä lähestyvää päivää,
        jolloin tullin on EY:n päätöksen pakottamana olla
        perimättä autoveroa maahan tuotavilta käytetyiltä
        autoilta. Sinä päivänä autoni arvo on puhdas ZERO!

        Se on harmi, jos autoa valitessa pitää ajatella vain taloudellista hyötyä/riskin minimointia.
        Autoilu on aivan kyllin arvokasta, oli alla mikä kiesi tahansa.
        Jos (täysin teoreettisesti) kulkuneuvon hankinta halventuisi merkittävästi, niin mitä luulet
        käyvän niille ziljoonalle loppuunpoljetulle 300- sarjan bemarille täällä perälandiassa. Nekö
        olisi vielä arvokkaita...

        Sitä paitsi. Tuskin olet auton ratissa neljää vuotta itkenyt kuitenkaan?


      • Opiskelija
        BX kirjoitti:

        Se on harmi, jos autoa valitessa pitää ajatella vain taloudellista hyötyä/riskin minimointia.
        Autoilu on aivan kyllin arvokasta, oli alla mikä kiesi tahansa.
        Jos (täysin teoreettisesti) kulkuneuvon hankinta halventuisi merkittävästi, niin mitä luulet
        käyvän niille ziljoonalle loppuunpoljetulle 300- sarjan bemarille täällä perälandiassa. Nekö
        olisi vielä arvokkaita...

        Sitä paitsi. Tuskin olet auton ratissa neljää vuotta itkenyt kuitenkaan?

        Keväällä '98 auton hyvä ulkoinen kunto ja 150 tkm
        houkuttelivat hankintaan. Hankinnan jälkeen
        tehdyt toimenpiteet: Hydr.pumpun uusimiset,
        putket, paineistukset, hinaukset, hydr.järj.
        huuhtelut, LMH-nesteet... Menetettyä aikaa ja
        taloudellista tappiota saavutettua vaivaa ei
        kompensoi "valinnan vapaus" tai "ranskalainen
        pehmeys". Tässä asiassa taloudellinen hyöty
        riskin minimointi (lue: KÄYTTÖVARMUUS!!!) toki
        kiinnostaa, koska auto on kuitenkin USEIMMILLE
        ensi sijassa liikkumaväline, jolla liikutaan
        paikasta A paikkaan B.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      5
      3130
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2158
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1116
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      996
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      793
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe