Minun on päästävä sinusta

kumminkäy

Tai sitten saatava sinut. Tää ei voi jatkuu.

32

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jompikumpi 🙂

      • IlkeähköNunna

        Mulla on tuollaisille pikkuprinsessoille sellasia jänniä jouluomenoita, joista heijastuu oma kuva. Tule oppiin.


      • IlkeähköNunna kirjoitti:

        Mulla on tuollaisille pikkuprinsessoille sellasia jänniä jouluomenoita, joista heijastuu oma kuva. Tule oppiin.

        Oon kaukaa viisas ja en syö tuntemattomien omenoita 😂😂


      • noitnakkelolle
        IlkeähköNunna kirjoitti:

        Mulla on tuollaisille pikkuprinsessoille sellasia jänniä jouluomenoita, joista heijastuu oma kuva. Tule oppiin.

        Kuulostit tosi pervolta lesbolta. :DDDD


      • SiivetEiKanna

        Ajattelinkin että näin siitä peilistä itseni. Alkoi niin heikottaa : / Norsut on norsuja ja prinsessat prinsessoja. Siitä se lähtee.


      • WickedWitch

        Niinpä. Ja sinä vaihdoit Nickiä. Hyvä on, mutta en voi aina olla noin pehmeä. Katsos kun tämä epätavallinen pehmeys sattuu minuunkin. Yleensä olen aikamoinen aurinko. Kun ajattelen itseni aurinkona minusta tykkää aurinkoprinsessat, ja kun norsuna minusta tykkää norsut. Arvaa kumman itse valitsen? Niin tietysti prinsessat.


      • SiivetEiKanna kirjoitti:

        Ajattelinkin että näin siitä peilistä itseni. Alkoi niin heikottaa : / Norsut on norsuja ja prinsessat prinsessoja. Siitä se lähtee.

        Taisipa olla väärä kuvajainen peilissä 😂
        Ei ilkeällä nunnalla ole mua syytä jahdata 😅


      • TämäOnSePrinsessa
        noitnakkelolle kirjoitti:

        Kuulostit tosi pervolta lesbolta. :DDDD

        Juuri tämä.


    • kerropa

      Kukahan olet?

      • kumminkäy

        Olen anonyymi.


    • Tarvin4

      Se on Jumalan käsky.

      • kumminkäy

        Onko? :o Mitähää se on käskeny... ainii. Sen tiet on mysteerisii :/


      • MothersofDarkness

        Niin sen tulkitsen. Mutta eipä särjetä pikkuprinsessan sydäntä.


    • suomurha

      Milläs meinasit päästä musta jos et saa mua? Skriik skriik!!??

      • kumminkäy

        Sanoppa muuta. Mutta eikö sanonta mee niin että kyllä hätä keinot keksii?


      • suomurha
        kumminkäy kirjoitti:

        Sanoppa muuta. Mutta eikö sanonta mee niin että kyllä hätä keinot keksii?

        Näinhän se on XD


      • AikaIlkeäNoita

        Ei tarvita hänen kanssaan niin rajuja konsteja.


      • ItköSielläTaas

        Saatanan Hullu!


      • VähemmänIlkeäNoita

        Juuri tämän takia tarvin ne äidit. Olen aivan liian V.


      • VähemmänIlkeäNoita

        Ja juuri neljä äitiä. Ja tarkoitin vain, että tyttö on hyvin peilissä. :/


      • KolmasMielipide

        Enpä tiedä. Tyttö tuntuu peilaavan kovia otteita. Mutta älä luota siihen peiliin liikaa, kovatkin otteet ovat sallittuja, mutta ei niitä heti tarvitse ottaa esiin. Ja nyt heti: Tehkäähän sille vähän hyvää.


    • myytymies

      Olet jo saanut minut, noukit mukaasi vain.

      • Tuskinvaan

        Eiköhän toi liene pelkkää palstapelleilyä, anonyymeistä kun kyse.


      • Ihmejuttu

        Että joudut kuitenkin täällä vonkaamaan vaikka ap on jo sut saanut. Mikä mättää vai se että oot kaikki tuntevinasi. ??


      • kumminkäy
        Ihmejuttu kirjoitti:

        Että joudut kuitenkin täällä vonkaamaan vaikka ap on jo sut saanut. Mikä mättää vai se että oot kaikki tuntevinasi. ??

        Ikäväksenne joudun todeta että aloittaja ei ole homo.


    • Nonlnono

      Saatava hänet? Ilmeisesti ei ole kovinkaan varmalla pohjalla tämä juttusi? Ei toista noin vaan saa tai oli se mikä tahansa.

    • Ikävöinti ja kaihoisa kaipaus voi olla piinaavaa 💗

    • Ihavebeeninhell4y

      I agree

      • kumminkäy

        Miten tässä käy?


      • Vai_mist
        kumminkäy kirjoitti:

        Miten tässä käy?

        Olek sää turust??


      • kumminkäy
        Vai_mist kirjoitti:

        Olek sää turust??

        En oo mistää turuust. Täält on semmoi melkee 250km matkaa turkuseen.


      • Utelija

        Mitä luulet /tiedätkö mitä toinen osapuoli asiasta ajattelee?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe