Eli meillä on toisessa televisiossa topfieldin kaapeliverkon tallentava digiboxi. Joskus vuodenvaihteessa (vai milloin se oli) tuli kanaville jotain muutoksia, päivityksiä ja sen jälkeen boxi ei ole näyttänyt kanavia hero ja tlc. tlc:ssä ääni kyllä kuuluu, muuten boxi väittää ettei kanavalla ole ohjelmaa tai se on salattu. kyseiset kanavat siis näkyivät joskus oikein hyvin. nyt vaikka teen kanavahakuja niin ei onnistu. mitä ihmettä.
Topfieldin boxi ei näytä kaikkia kanavia enää
9
2831
Vastaukset
- AlloAllo
Mikä palveluntarjoaja on.
DNA,lla samaa hommaa.
https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/nelonen-ymei-valikossa/ - kanavathävis
Sonera taitaa olla.
- kanavathävis
siis sonera/ telia mikä lie....
- Telia.syvältä
Meidän taloyhtiössä on myös Telia ja kun kesällä oli viikon kaikki kanavat näkyvissä HD:nä ei sen jälkeen ole näkynyt HD:nä muut kuin TV1, TV2, MTV3 ja Nelonen. Telia kehottaa soittamaan maksulliseen numeroon ja, kun soittaa, lupaavat korjata, mutta mitään ei tapahdu. Kyse ei ole siis digiboxista vaan suorasta TV-signaalista.
- AlloAllo
Vika on selvästi asiakkaassa tai hänen laitteissaan,asiakas ei osaa käyttää laitteitaan.
Operaattoreilla ei koskaan ole mitään vikaa.
Vastaus on,ei ole mitään yleistä vikaa havaittu.
Katsokaa onko laitteisiin virta kytketty.
Onko antennijohdot paikallaan.
Tehkää ohjelmiston päivitys.
Resetoikaa boxi.
Tuleeko singaalia ollenkaan.
Onko maksukanavakortti oikein päin.
Soittakaa maksulliseen numeroon,vaan 3€ min pvm.
Odottakaa,olette jonossa,olette jonossa,olette edelleenkin jonossa.
Vielä 2 tunnin kuluttua olette edelleenkin jonossa,kaikki asiakaspalvelijamme,
( se 1 kesätyöläinen on edelleenkin varattuna ) Teitä palvellaan kun ehditään.
Voitte lähettää myös sähköpostia,vastaamme parin kolmenviikonkuluttua,
jos muistamme.Palvelemme myös twitterissä,facebookissa,ym,ym..
Chattailkaa myös asikaspalvelijamme kanssa.
Pitäkää tunkkinne perkele. - kanavathävis
Telian asiakaspalvelussa ei edes ole sähköposti vaihtoehtoa. chattiinkin pitäisi rekisteröityä pankkitunnuksilla... ei kiitos.
- Boottaa_purkkisi_joskus
https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-kaapeli-tv/taajuudet-kaapelitv voit terkistaa, onko paikkakunnallasi täyden palvelun kanavamäärä. Jos HD-vastaanottimesi löytää Telian kaapeliverkossa 174 kanavaa, niin olet täyden kanavamäärän alueella.
TLC on kadoksissa SD-digiboksilla kanavapaikalla 11, sillä se on HD-kanavanipussa. Oma Topfield on vanha 5100C, jonka kanavapäivitykset eivät toimi kunnolla. Kunnollisen hakutuloksen saa sillä vain ottamalla digiboksin sähköjohto hetkeksi pois seinästä ja poistamalla sen jälkeen ennen kanavanhakua vanhat kanavatiedot. Suosittelen tätä, jos sellainen valinta löytyy. Osa kanavista saattaa käyttää MPEG 4 koodausta, jolloin ne eivät SD-boksilla näy. DNA Welholla TLC on juuri tuollainen:
https://www.dna.fi/tuki-dnatv#kanavalistat
Se näkyy mulla TV:llä, mutta ei boksilla.- VanhaFossiili
DIGIBOKSEISSA toisinaan pitää tehdä tehdasasetusten palautus ja hakea sen jälkeen kanavat uudestaan. Koskee sekä antenniverkkoa, että kaapeliverkkoa. Edelleen kansa on alkanut jälleen viskellä toimivia bokseja ja televisioita ser-kierrätykseen, kun televisossa pelotellaan systeemimuutoksella. Minä en aio hätäillä, näkyyhän nuo kanavat 1...4 vielä... Saanhan kuunnella ratiota ja lukea lehtiä muutaman päivän ajan, kun se muutos joskus todella tulee,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647