Poikaystävän luottotietojen tarkistus

MinttuMaria

Mitä mieltä olette, pitäsikö poikaystävän luottotiedot selvittää ennen vakavaa seurustelua? Sama tietysti toisinpäinkin, jos epäilee, että tyttöystävällä ei ole luottotiedot kunnossa.

Poikaystäväni on työtön, tuntuu siltä, että hän välttelee työtä ja velkoja olisi ulosotossa, ei kuitenkaan tunnusta, kun asiasta kysyn. Jos luottotiedoista löytyisi merkintöjä, hän jäisi kiinni myös epärehellisyydestä ja suhde olisi pakko lopettaa, sillä sellaisen ihmisen kanssa ei ole tulevaisuutta.

En haluaisi sellaisen ihmisen kanssa elää, joka odottelee 20 vuotta velkojen vanhentumista, samassa ajassa ikätoverini olisivat maksaneet velattomaksi omakotitalon ja me asuisimme yhä tyhjätaskuina kaupungin vuokratalossa mustalaisten ja mamujen naapureina.

10

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos asia ei selviä kysymällä häneltä suoraan niin en usko että kannattaa semmoisen henkilön kanssa seurustella. Sama pätee muihinkin asioihin eli jos henkilö ei suostu kertomaan kysyttäessä jotain asiaa niin sittenhän hänellä saattaa olla jotain salattavaa. En usko että semmoinen ihmissuhde toimii jossa toisella on jotain salattavaa, varsinkin kun kaikki salatutkin asiat tulevat lopulta esiin.

• 762864

Ihan ok se on, että selvittää ne. Sillä on helposti vaikutuksia omaan elämäänkin, jos kumppanilla on talous aivan retuperällä.

• luottotietolakionarmoton

Mutta entäs jos poikaystävä huomaa että ap on tarkistanut luottotiedot ilman lain sallimaa hyväksyttävää syytä, ja tekee aloittajasta rikosilmoituksen?

Sitäkin kannattaa miettiä.

• gggrett

Tarkastaminen maksaa 9,90 euroa.

• pjgpetpjhjpenhrn
    • kannattaa seurustella semmoisen henkilön kanssa joka kertoo raha-asioistaankin avoimesti ilman että tarvitsee mitään tiedusteluita minnekkään tahoille tehdä

• Viheraholainen

Jaahas, nyt meidän trollimme piristää päiväämme vaihtamalla sukupuolta ja leikkimällä MinttuMariaa, hahhah. Ihan kuin joku ostaisi tämän tarinan, melko avuton trollaus jälleen tutulta tapaukseltamme.
      Se on varmaan kova pala kun hyypiö on tämänkin suven ihmetellyt miksi hän laskunsa ajallaan maksava, mutta kaiken tarmonsa nettitrollailuun käyttävä pökiö kulkee yksinään ja samaan aikaan me rantojen hampparit hengaillaan nättien pimujen kanssa ja pidetään hauskaa elämästä nauttien.
      Tämän tosiasian kohtaaminen synnyttää näitä minttumarioita ja muita mielensäpahoittajia.
      On se vaan hauskaa olla ja elää "tällä puolella".
      Eikä ole tullut gimmakavereiden luottotietoja tarkisteltua tai päinvastoin.
      Jos suhde olis luottotiedoista kiinni niin se olisi helppo skipata, oli ne luotot kunnossa tai ei.
      Mutta turha spekuloida, tämä kaikkihan on vain meidän trollimme luomaa lavastusta jolla ei ole mitään tekemistä tosiasioiden kanssa.

• freexxxx

Vakiohäirikkö on taas aivan sekaisin.

• IluPosterestante
        freexxxx kirjoitti:

Vakiohäirikkö on taas aivan sekaisin.

Niin on joo, nyt se on alkanut jo tyttöilemäänkin. MinttuMaria taitaa kuitenkin olla Esko-Juhani jota kovasti kalvaa se, että meidän velallisten elämä on sittenkin mukavampaa kuin hänen omansa.

Tuo viestin loppuosa oli parasta A-luokkaa, "joudumme asumaan mamujen ja mustalaisten naapurina tyhjätaskuina" jne. Jos kerran "MinttuMarian" omat luottotiedot on ok, niin miksei MM sitten tee vuokrasopimusta jossain paremmalla paikalla olevaan asuntoon itse? Kyllä poikaystävä/avo/aviopuoliso saa muuttaa mukana vaikka ne luottotiedot olis kuinka kuralla ja velkaa 20 miljoonaa. Eli vaikka näyttelijämme onkin sama, niin itse ei kannattais tehdä näihin satuihin käsikirjoitusta kun ei edes muutaman rivin sketsiä pysty toteuttamaan uskottavasti.

Tänään on muuten lämmintä, lähdemme järvelle lonkku- ja kaljasalkun kera, joten valitettavasti en ehdi tänäkään viikonloppuna vastailemaan trolliparallemme, koita kestää reppana.

• trhytrewewh6h

Ulosottovirastosta ne ulosottorekisterit saa kuka tahansa laillisesti. Yleensä ne luottotiedoissa näkyvät saatavat löytyvät myös sieltä. Tosin ei kaikki. Ja osa ulosotossa olevista saatavista taas ei näy luottotiedoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe