Naisen nautinto peppuseksissä?

KokeiluaHarkitsevaN28

Nainen, kerro nautitko peppuseksistä? Jos nautit, mikä siinä on parasta? Saatko orgasmin ja jos saat, pitääkö klitorista tai emätintä hyväillä samalla. Miten suostuit ekoja kertoja ja mitkä oli tuntemukset alkuun vs nykyään. Millainen oli eka kokemuksesi ja pitikö harjoitella pitkään? Miten usein peppuseksiä vs pillupanoja?

58

9734

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Analheaven

      Kun omalta tyttöystävänsä kysyin, miltä peppupano tuntuu, niin ei oikein miltään ja ei erityisemmin nauti siitä, mutta suostuu mielikseni. Itse suostuttelin varmaan vuoden verran kokeilemaan, alkuun vitsillä, sittemmin enemmän tosissaan sanoen, että todella haluaisin sitä (exän ja parin hoidon kanssa tuli kokeiltua pari kertaa ja tykkäsin). Kun lopulta hankin liukkaria ja vakuutin, että osaan hoitaa homman, niin hän suostui.

      Nykyään peppuseksiä on ehkä 1-2 kertaa kuussa normiseksin lopuksi, vaihdetaan lennosta doggystyle-asennosta pillusta pepun puolelle ja laukean peppuun yleensä melko nopeasti.

    • Tj74vm

      Saan orgasmin...tosin vaatii klitoriksen hyväilyä...tulee myös aika rajuna...vaatii vaan aikaa en ihan heti saa...

      • Raffsex

        Mä kyllä oikein mieluusti käyttäisin runsaasti aikaa, antaakseni sulle kuvaamasi nautinnon, mieluusti voisit samalla antaa tekokyrvän suristella ykkösen puolella samalla, kunnes tulet..


      • Anonyymi

        Ennen seksiä anuksen puhdistus ja aukon huolellinen voitelu n 2-4 sentin matkalta ja pieni lasitappi sisään. Sekstatessa vaihdetaan vähän isompaan, voideltuun lasiseen tappiin, jatketaan sillä ja samaan aikaa klitoris ta kiihotetaan. Lasisauvalla voi paremmin 'naida', liukkaana erittäin kiihottavaa. Sen jälkeen voi siirtyä vähän isompaan, hyvin liukastettuun n 4-4,5 cm paksuun sauvaan ja liu'utella sitä klitorista samalla stimuloiden vaikka paineilmakiihottimella. Aukko rentoutuu ja hyvin liukastettu penis menee helposti sisään tuottaa kivun sijaan suurta nautintoa. Jos nainen on jo ehtinyt laueta (todella kova orkku tulee näin) , sitä parempi. Peniksen puristelu anaalipanossa tuottaa myös miehelle kovemman orkun, runsas liukkari on välttämätöntä ja parantaa sulkijalihaksen käyttömahdollisuuksia peniksen liukuessa sisään ja ulos.


    • M29M

      Vaimo on sanonut, ettei saa peppuseksistä mitään. Olen yrittänyt koskettaa klitoriksesta ym. mutta kuulemma ei tarvitse. Tästä johtuen otan peppuseksin ainoastaan oman nautinnon kannalta. Joskus kysyin, miksi vaimo suostuu siihen, niin kuulemma siksi, kun minä tykkään siitä. Tyydytän ja tuotan pelin vaimolle muilla tavoilla ja sen jälkeen tyydytän omat tarpeeni panemalla häntä peppuun. Alkuvaiheessa yritin vielä ottaa peppuseksin jotenkin läheisyyden kannalta, samalla syleilyä ja pussailua vatsallaan tai kyljellään, mutta nykyään vaimo vain menee kontilleen ja minä nautin.

      M29

      • Anonyymi

        Miten voi olla noin tunnoton perse sun muijalla? Puhki nussittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla noin tunnoton perse sun muijalla? Puhki nussittu?

        Tuskin on tunnoton, haluaa vain miehen mieliksi kestää sen mahdollisen kivun mitä sen pienen hetken tuntee. Ei se peppupano kauaa kestä, sen kestää kyllä jos haluaa.


    • Mä annan mieluiten doggynä. Tuntuu parhaimmalta, kun mies pääsee paukuttamaan kunnolla. Itse hieron klitorista ja painan peppua kyrpää vasten. Mies pitää tiukasti kiinni lantiosta yleensä molemmilla käsillä. Mutta joskus vain yhdellä ja läimäyttelee toisella. Silloin kun läimäys osuu samaan hetkeen kun alan laueta, niin orgasmi on räjäyttävä. Mies laukeaa yleensä samalla.

      • Raffsex

        Tuollaisen kun sais edes yhdeksi yöksi peppuun pantavaksi ;)


    • Parhaat orgasmit tulee, kun on kyrpä perseessä ja dildo pillussa. Samalla kun saa piiskaa pakaroille niin täydellistä.

      • Anonyymi

        Asiaa ☝️👏👏


    • Jopezx

      En saa peppuseksistä nautintoa, mutta ei se mitenkään erityisen epämiellyttävää ole. Mutta mies tykkää ja mielestäni parisuhteessa seksissä on kyse toisen tyydyttämisestä, niin annan peppua silloin tällöin. Yleensä ennen peppupanoa mies tyydyttää minut suuseksillä ja muilla keinoilla sen jälkeen itsensä panemalla peppuun, asentona doggy.

      N22

      • Anonyymi

        ootko kokeillu antaa miehelle sauvaa peppuun samalla


    • Lomaillen

      Nykyään nautin tosi paljon! Ensimmäisellä kerralla jopa pelotti, olin lomalla etelässä ja tapasin ihanan miehen joka ehdotti peppuseksiä ja suostuin. Kahden viikon aikana lomalla opin nauttii siitä, kiitos loma romanssin!

    • kakkosentrinsessa

      Peppuseksi on kivaa kun sen hoitaa oikein. Mies ei saa puskea munaansa heti kakkoseen. vaan täytyy herkutella 2 reikää kunnolla esim jollain pienellä tapilla tai pienellä dildolla. Ite tykkään myös ratsastaa tuplamulkun https://ihanaa.fi/tupladildot/king-cock-imukupillinen-tupladildo-vaalea päällä tilasin vast ikään uudesta alan kaupasta. Aluksi se näytti hurjan isolta, mutta ei oo yhtään liian iso sittenkään kun sujauttaa tuplamulkun molempiin reikiin. Mieheni kyllä tykkää tälläisestäkin esileikistä. Muuten kyllä tykkään antaa kakkoseen, mutta dildo pitää olla pillussa niin silloin orgasmin laatu on taivaallinen. Joo kaikkihan ei tästä tykkää eikä tarvikkaan. Kuitenkin täytyy huolehtia hygienista tilasin aikaan kaalimadolta anaalisuihkun jota käytän ennen peppuleikkejä.

    • Halivili

      Autuaan tietämätön, mutta autuaan halukas kokeilemaan olisin. Tuntumiset tietää sit kokeiltuaan!
      MUTTA seuraako vakkaripeppuhommista ongelmia normaaliin peräsuolen toimintaan? Mieluiten toivoisin naisen vastausta.

      • Lissu35

        Mulla pylly seuraavana päivänä vähän outo eli muistan koko päivän saaneeni munaa pyllyyn. Ei siinä oikeestaan muuta seuraamuksia. No tuntemus alkaa kyllä panettamaan.
        Peppuseksistä en saa orgasmia, mutta ihan kivalta se tuntuu. Yleensä annan pyllyä vasta sitten kun olen saanut orkun pillupanossa.
        Vähän ylimainostettu juttu, vaikka on siinä jotain syntisen hyvääkin.


      • Halivili
        Lissu35 kirjoitti:

        Mulla pylly seuraavana päivänä vähän outo eli muistan koko päivän saaneeni munaa pyllyyn. Ei siinä oikeestaan muuta seuraamuksia. No tuntemus alkaa kyllä panettamaan.
        Peppuseksistä en saa orgasmia, mutta ihan kivalta se tuntuu. Yleensä annan pyllyä vasta sitten kun olen saanut orkun pillupanossa.
        Vähän ylimainostettu juttu, vaikka on siinä jotain syntisen hyvääkin.

        Kiitos Lissu !


    • Lisa25

      Joo on se ihan kivaa, mut ei mielellään ihan kauheen iso koska pelkään, että peppuun sattuu liikaa muuten, mutta sekin menee jos on varovainen ja hellä. Mulla on aika pieni ja pyöreä peppu kyllä, että siksi. Mutta tuntuu se hyvältä, en muuten siihen suostuisikaan. Ihanaa pyllistellä ison kullin edessä aluksi ja vähän kiusoitella ja vihjailemalla saada mies taakseen ekaksi koskettelemaan peppua ja usein otan vähän suuhun ja lopuksi annan vetää pyllyyn ja usein laukee joko pakaroille tai sitten ihan kasvoille, että nopeasti menen polvilleni ennen miehen laukeamista.

      • Anonyymi

        Vau..kylä ois kiva saada työtäsinuun ja laueta vaikka kasvoille.Olen runsaslastinen.Savuton ja luotettava. Kik on paparouc ja [email protected]
        Toivottavasti ottaisit yhteyttä.
        P


    • Analeddy

      Meillä nainen on sanonut, ettei saa mitään nautintoa peppuseksistä, vaikka olen kaikenlaista yrittänyt, eri asentoja, koskettaa klitorista samalla jne. Alun perin oli kova taivuttelu, että suostui kokeilemaan, kun lupasin edetä rauhallisesti ja hellästi ja pikkuhiljaa alkanut sujua paremmin. Minulla oli pitkään hieman huono omatunto asiasta, mutta vaimo on sanonut, ettei satu ja suostuu, koska tietää, että minä tykkään siitä. Harrastetaan peppuseksiä ehkä 2-3 kertaa kuussa ja otan sen nykyään ihan vain itseni tyydyttämisen kannalta. Aiemmin oli jopa vähän koskettelua ja muuta esileikkiä ennen peppuseksiä, mutta nykyään mennään suoraan asiaan, vaimo ottaa pikkuhousut pois ja käy kontalleen, minä laitan liukkaria ja lämmittely vie vain hetken ennen kuin pääsen kunnolla panemaan. Aiemmin olin aina niin kiihottunut, että saatoin laueta melkein heti, mutta nykyään pystyy panemaan parikin minuuttia.

    • Ihastunutsiihen

      MInä olin eka kertaa uuden miesystävän kanssa pari viikkoa sitten ja heti harrastettiin myös peppuseksiä - minulle eka kerta, vaikka olen reilusti keski-ikäinen ja se oli kyllä ihana kokemus! Tuntui hyvältä ja nautittiin kumpikin. Uusittiin sittfen seuraavillakin kerroilla ja odotan jo seuraavaa....Kumpikin ollaan sinkkuja oltu jo kauan ja tykätään olla yhdessä muuallakin kuin sängyssä.

    • Miä

      Pidän kovasti peppuseksistä. Halusin enemmänkin Mutta tuntuu ettei mieheni ole niin innokas siihen. Silloin saan kyllä voimakkaan orgasmin. Tappi pepussa Ja pani ykköseen voimistaa orgasmia entisestään. Lähetyssaarnaajassa tai doggynä peppu paras. Joskus joutuu yksinään leikkimään pyllyjuttuja jos mies ei innostu.

      • Toivottavasti olet löytänyt vuosien vieriessä miehen, joka nauttii samoista jutuista, kuin sinä.


    • Antaisin

      Tykkään hirvittävästi.. takaa päin kun mies tulee ja toinen käsi hyväilee vakoani niin tulen rajusti!

      • Anonyymi

        Onko siis vain ajatuksissa että tekisit joskus jonkun miehen kanssa?


      • Anonyymi

        Saisinpa olla miehenä kanssasi kokemassa...


      • Anonyymi

        Oletko ehdottanut koskaan miehelle vai vasta kuvitteluasteella?


      • Anonyymi

        Tuumasta toimeen...


    • Lekavljer

      Meillä vaimo sanonut, ettei saa nautintoa eikä oikein tunnu miltään, mutta ei enää satukaan, kun hyvin lämmittelee ja etenee hitaasti. Suostuu minun mielikseni, kun tietää, että tykkään. Ehkä pari kertaa kuussa harrastetaan, yleensä alkuun pientä esileikkiä, joskus vaimo sanoo, ettei tarvi, vaan mennään suoraan asiaan. Yleensä doggystyle, joskus vatsallaan, tykkään panna takaapäin, sillä vaimolla on urheilijana nätti ja treenattu pylly. Fiiliksestä riippuen joko paljaalla tai kondomin kanssa. Viime kerrat olen tykännyt panna ilman varsinkin, kun vaimolle on ihan ok laueta sisään. Hauskinta on, että joskus, kun olen juuri lauennut ja vielä sisällä, niin vaimo saattaa kysyä "no miltäs tuntui?"

    • Anaalinautintoa

      Mä olen peppuseksiä kokeillut ekan kerran 17-vuotiaana kahden samanikäisen pojan kanssa. Panivat mua molempiin reikiin samaan aikaan. Nyt olen 44v ja tykkään edelleen peppupanoista. Orgasmin saan ainoastaan, jos on dildo pillussa samanaikaisesti. Tunne on aivan mahtava. Aika monet tapaamani miehet eivät vaan välitä peppuseksistä, joka on harmi.

      • bomfuck

        Monet miehet ei edes osaa nussia naista analiin oikein, kahdessa asennossa voi nainen saada parasta nautintoa kovalla kullilla pyllyä kairaamalla, tulee koko vartaloa vapisuttava unohtumaton orgasmi varmuudella.


      • Antaisin
        bomfuck kirjoitti:

        Monet miehet ei edes osaa nussia naista analiin oikein, kahdessa asennossa voi nainen saada parasta nautintoa kovalla kullilla pyllyä kairaamalla, tulee koko vartaloa vapisuttava unohtumaton orgasmi varmuudella.

        Olet oikeassa! Ainakin itse menetän täysin ajan kulun ja vapisen riuhdon itseäni eri suuntiin, mies joutuu pitää rajusti kiinni etten tipahda sängystä.


      • Anonyymi

        oltko kokeillut toisin päin eli jos mies tykkää pepusta osta iso strapon meillä kokeiltiin ja mahtavaa


    • Anonyymi

      Kyllä nautin siitä hyvin usein, toki en aina halua. Se tuntuu hyvältä, tuhmalta, kielletyltä ja aina ei tarvitse edes stimuloida pimppiä... Ja suurin osa miehistä sitä haluaa tehdä, niin miksipä ei.

      • Anonyymi

        En todellakaan tykkää.
        Nuorena joskus suostuin mutta kyllä se vastenmielistä lähinnä oli,en ole siitä koskaan saanut mitään nautintoa.
        En aio harrastaa enää, mikä ihme siinä perseessä niin innostaa?
        Pillu on paneskelua varten,perse ulostamista.
        Homohommaa minusta.


    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­­ek­­si­­­tea­­tteri ava­utuu Su­ome­­­en! Ku­tsu­­­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­­mo­­­it­­tautum­­­ine­­n ry­­­hmä­­ämm­­e tä­­äl­­­lä - http://2422333.com/H/Va1F 👈

    • Anonyymi

      Mä ainakin nautin siitä. Alkuun se sattuu tietenkin ennenku pylly siihen tottuu,mut hyvällä tavalla. Vibra on parhain siinä ja orgasmi on mahtava. Kiihottaa ihan eri tavalla. Toki ei joka seksikertaan peppupanoa mielellään,mutta säännöllisesti siihen innostuu..

    • Anonyymi

      Oma vaimoni ei ole oppinut nauttimaan peppuseksistä, vaikka sitä on jo pidempään satunnaisesti harrastettu ja harjoittelun myötä sujuu jo hyvin. Olen yrittänyt kosketella samalla klitorista ym. mutta vaimo ei halua. Kun olen kysynyt, miltä tuntuu ja voisinko tehdä jotain, niin sanonut, että ei hän siitä erityisemmin tykkää, mutta kun kerran minä tykkään, niin suostuu. Ollaan kokeiltu eri asentoja ja jos ollaan kasvotusten (vaimo selällään tai ratsastus), niin on vain kiusallista katsoa silmiin, kun näkee, että hän lähinnä odottaa, kauanko vielä kestää. Siksi useimmiten asentona doggy, jolloin voin keskittyä tyydyttämään itseäni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä nautin peppuseksistä. Miehen piti tosin suostutella jonkin verra, että uskalsin kokeilla. Kaikki alkoi peppureiän sormettelusta seksin yhteydessä ja siitä sitten edettiin.. Ekat peppupanot olivat jokseenkin epämukavia etenkin alkuunsa ja homma vaati totuttelua.
      Nykyään nautin täydestä tunteesta, kun kalu työntyy peppuun. Nautin myös siitä, mien alistavalta, nololta ja hävettävältä tuntuu antaaa peppunsa miehelle pantavaksi.
      Laukeam kyllä anaaliseksissä, mutta se vaatii myös klitoriksen hyväilyä.
      Nykyään peppuseksiä on useamman kerran kuussa. Joskus mies sormettelee, dildottelee reikää tai laittaa anustapin seksin ajaksi. Joskus taas harrastetaan pelkkää peppupanoa. Usein mies tykkää myös aloittaa pimpasta ja tulee lopuksi peppuun.

      • Anonyymi

        Ihana peppuprinsessa. Kaltaisesi naiset tekevät miehen onnelliseksi.

        "joskus taas harrastetaan pelkkää peppu panoa"

        Tätä rakastan yli kaiken. Just tällainen pieni kankkusaamu ja peigon alta pilkistävä perse. Menen antamaan kieltä ensin suklaanapille ja suoraan munaa perseeseen kera öljyn ja mällit vauhdikkaasti sinne. Uhh. Nykyään persettä meillä vähemmän kuin ennen mutta nuorena vaimo oli todella harjaantunut. Tyyliin katseltiin televisiota siinä saunan jälkeen sohvalla sylikkäin ja mulla alkoi seisomaan. Työntelin munan suoraan (no joku tunti aikaisemmin nussittiun) perseeseen ja lykin mällit liikkeelle... Ja homma jatkui viihteen parissa.

        Ihanat aikuiset naiset jotka antaa persettä. Teette elämästä elämisen arvoista ❤️


    • Anonyymi

      Mun nyksä, erosin ja vihdoin naista 2 vuotta sitten, on siittä upee että suostuu silloin tällöin peppuseksiin. Klittaa pitää hieroa samalla että hän nauttii ja ettei satu niin paljoa työntäminen. Se pitää tehdä liukkarilla rauhallisesti ja pikku hiljaa totuttaen. Mutta on oppinut saamansa orkun peppuseksissä ja on kertonut että orkku on voimakkaampi. Ei usein harrasteta n. 2 kuukauden välein. Eksä ei antanut ikinä, ei edes kokeillut. Oli niin estynyt seksissä että ei ollut hänen kanssa kovinkaan hyvää seksiä. Nyt on hyvää nyksän kanssa ja kiva mimmi muutenkin. Aikuisempi ja fiksumpi nainen, itseäni 5 vuotta vanhempi. Osaa keskustella ja hänen kanssa kelpaa olla ja tehdä asioita. Seksi aivan eri luokkaa. Nyt asiat on hyvin. Muksutkin tottuneet eroon ja homma pelittää.

    • Anonyymi

      Naisen nautinto peppuseksissä on miehen palveleminen. Siis omalla kohdallani näin, nautin miehen palvelemisesta seksuaalisesti ja muutenkin. Jollain toisella sitten toisin, meitä naisiakin on moneen junaan.

    • Anonyymi

      Oon 18 v pimu. Tykkään työntää veljen sähköhammasharjan perseeseeni.

    • Anonyymi

      Useimmat miehet haluavat peppuseksiä. Ainakin omalla kohdallani lähes jokainen on sitä jossain vaiheessa ehdottanut ja aina olen suostunut.
      Hyvältä se tuntuu jos tekee oikein ja pitäää huolen lämmittelystä. Mahdollisuuksien mukaan pidän tappia pepussa puoli tuntia ennen panoa.
      Nykyisen miehen kanssa peppuseksiä on suht usein, kiireettöninä iltoina tai esim. lomalla tai mökillä ollessa, kun halutaan jotain vähän spessumpaa.
      Harrastamme myös piiskaleikkejä. Miehen mieleen on erityisesti pakaroiden piiskaaminen punaiseksi ennen panoa.

      • Useimmat haluaa panna perseeseen ja useat naiset siihen suostuu, nekin jotka on ollut estoisia aikaisemmin, jos vaan uskaltaa mennä sen rajan yli että kokeilee ja mies on tilanteen tasalla, oppii nainen siitä pitämään. Lähtökohtaisesti suurin osa naisista pitää Loppujenlopuksi myös peppuseksisgä. Ne jotka ei pidä, ei ole kokeilleet, eivät ole kokeilleet riittävän. Monta kertaa, tai mies ei osaa hommaa.

        Hyvä nainen olet kun annat miehellesi persettä. Niin sitä kuuluukin antaa
        .


    • Anonyymi

      Mun vaimo on tylsä seksin suhteen. Vinguin 3 vuotta persettä, mutta ei suostunut. Petin ja panin toisia naisia, myös persettä sain muutamalta. Kyllästyin kun kotona ei saanut persettä. Sitten yksi kerta kun tulimme bileistä kotiin vaimo oli kovin juovuksissa. Vinguin jälkeen persettä, ei suostunut. Pilluun pantiin. Sen jälkeen juotiin vaimon kanssa lisää. Sitten uudestaan seksiä. Vaimo oli jo aika voimaton ja nuolin pillun kunnes käänsin vaimon mahalleen. Vedin jalat sängystä maahan ja vaimo oli jalat maassa vatsa sängyllä, kontillaan. Levitin perseen ja valutin sylkeä perseeseen ja aloin työntyä sinne. Vaimo valitti kipua mutta oli siinä vahvassa otteessa. Lisäsin sylkeä ja aloin kunnon ottein työntämään edes taas omaan tahtiini. Vaimo ei kertaakaan sanonut ei mutta vaikeroi kivusta, kertoi tuntuvan kamalalta. Nussin kunnolla ja pysäytin aina ennen laukeamista. Halusin kauan ja kunnolla persettä kun viimein sitä sain vsimolta otettua. Lopulta en enää voinut pidätellä vaan laukesi syvälle perseeseen. Puhuimme tästä myöhemmin ja kerroin vaimolle että jos ei jatkossa anna persettä, haen sitä muualta. Toki näin olin vaimon tietämättä tehnyt jo aiemmin. Sovimme että kerran kuukaudessa on persettä tultava, jotta sopu säilyy ja liitto voidaan pitää hengissä. Nyt olen siis saanut säännöllisesti kerran kuukaudessa, silloinkin pitää muistuttaa asiasta ja vaatia sitä. Vaimo inhoaa persepanoja. Ei silti muutenkaan niin seksistä välitä, on kertonut ettei ikinä ole välittänytkään, se ei kuulemma ole hänelle tärkeää. Ei tämä silti mulle tyydyttävää ole, saan pillua vain kerran viikossa ja persettä kerran kuukaudessa. Ei kovin kummoista seksiä sekään kun vastapuoli ei ole mukana aktissa. Petän kyllä aina tilaisuuden tullessa. Vaimolta otan oman osuuteni ja nykyään siihen kuuluu persepano vaikkakin vastentahtoisesti vaimon puolelta.

      • Anonyymi

        Kyllä peppuseksi on nykyään ihan arkista. Nuiva nainen jos noin harvoin suostuu pyllyä antamaan. Ehkä tuosta ajan kanssa oppii, että peppukin on panemista varten.
        Omalta rouvalta saan halutessani persettä yhtä usein kuin pilluakin. Vähän harjoittelua ja opettelua se häneltäkin tosin vaati, mutta nyt on kaikki reijät käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä peppuseksi on nykyään ihan arkista. Nuiva nainen jos noin harvoin suostuu pyllyä antamaan. Ehkä tuosta ajan kanssa oppii, että peppukin on panemista varten.
        Omalta rouvalta saan halutessani persettä yhtä usein kuin pilluakin. Vähän harjoittelua ja opettelua se häneltäkin tosin vaati, mutta nyt on kaikki reijät käytössä.

        Erehdyin ottamaan itselleni vaimon, jolle seksi on epämieluista eikä ollakaan tärkeää. Niuho se kyllä on ja täylsä muutoinkin. Huono liitto suoraan sanoen. Sitä minäkin, että persepano on nykyään tavallista ja kuuluu monipuoliseen seksiin. Ollaan jo yli vuosi jatkettu tuota kerran kuukaudessa *pakolla* persepanoja, joten mun on turha odottaa että hän ajan kanssa oppii. Nihkeää ja pakonomaista se antaminen on ja on kertonut että inhoaa persepanoa. Näkyy kyllä naamasta kuinka vastenmielistä se hänelle on. Antaa nihkeästi vain pitääkseen liiton koossa. Kerran itki koko persepanon ajan. Ja on se pillunkin antaminen nihkeää. Joka viikko saan muistuttaa, että nyt on panon aika. Tasan kerran viikossa :( Ei siihen opi kun ei seksi ole sille tärkeää, pakollinen paha jonka toivoo olevan nopeaan ohi. Koko seksi vaimon kanssa on sellaista, että minä panen ja käytän vaimoa. Olen oivaltanut, että seksi on ihanaa sellaisen kanssa, joka on siinä mukana ja nauttii. Sivusuhteissani * petän koska tarvin parempaa seksiä* naiset on enemmän mukana. Haluaisin naisen joka nauttii seksistä ja oltaisiin suunnilleen samalla aaltopituudella. Tiedän että liittoni on huono ja tuhoon tuomittu. Ero edessä ennen pitkää. Se taitaa olla muksunkin etu koska riitelemme paljon. Yleensä seksistä. Nyt sain yhden toiveeni läpi että ensi viikon synttärilahjani on persepano. Tässä kuussa saan siis toisenkin kerran. Pakon edessä tämäkin, tästäkin riitelimme jo. En edes arvosta enää tuota niuhoa akkaa. Lähinnä tunnen riemua kun otan vähän kuin pakolla sen perseen. Siinäpä makaa ja antaa vastentahtoisesti kun ei suosiolla anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin ottamaan itselleni vaimon, jolle seksi on epämieluista eikä ollakaan tärkeää. Niuho se kyllä on ja täylsä muutoinkin. Huono liitto suoraan sanoen. Sitä minäkin, että persepano on nykyään tavallista ja kuuluu monipuoliseen seksiin. Ollaan jo yli vuosi jatkettu tuota kerran kuukaudessa *pakolla* persepanoja, joten mun on turha odottaa että hän ajan kanssa oppii. Nihkeää ja pakonomaista se antaminen on ja on kertonut että inhoaa persepanoa. Näkyy kyllä naamasta kuinka vastenmielistä se hänelle on. Antaa nihkeästi vain pitääkseen liiton koossa. Kerran itki koko persepanon ajan. Ja on se pillunkin antaminen nihkeää. Joka viikko saan muistuttaa, että nyt on panon aika. Tasan kerran viikossa :( Ei siihen opi kun ei seksi ole sille tärkeää, pakollinen paha jonka toivoo olevan nopeaan ohi. Koko seksi vaimon kanssa on sellaista, että minä panen ja käytän vaimoa. Olen oivaltanut, että seksi on ihanaa sellaisen kanssa, joka on siinä mukana ja nauttii. Sivusuhteissani * petän koska tarvin parempaa seksiä* naiset on enemmän mukana. Haluaisin naisen joka nauttii seksistä ja oltaisiin suunnilleen samalla aaltopituudella. Tiedän että liittoni on huono ja tuhoon tuomittu. Ero edessä ennen pitkää. Se taitaa olla muksunkin etu koska riitelemme paljon. Yleensä seksistä. Nyt sain yhden toiveeni läpi että ensi viikon synttärilahjani on persepano. Tässä kuussa saan siis toisenkin kerran. Pakon edessä tämäkin, tästäkin riitelimme jo. En edes arvosta enää tuota niuhoa akkaa. Lähinnä tunnen riemua kun otan vähän kuin pakolla sen perseen. Siinäpä makaa ja antaa vastentahtoisesti kun ei suosiolla anna.

        Sellaisia suurin osa vaimoista on sem jälkeen kun se lapsi on tehty, on työsi tehty. Sinua ei tarvita enää yhtään mihinkään. Jos suhde on loppu joka tapauksessa miksi tyydyt kerran kuussa naimaan vaimoasi perseeseen. Hänen perseensö kestää naida vaikka joka päivä sinne. Nai.

        Itsellä aikalailla sama tilanne. Vieraissa saan tyydytyksen sdksielämään paremmin kuin kotona. Naimisissa ollaan lasten ja asuntolainan takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyin ottamaan itselleni vaimon, jolle seksi on epämieluista eikä ollakaan tärkeää. Niuho se kyllä on ja täylsä muutoinkin. Huono liitto suoraan sanoen. Sitä minäkin, että persepano on nykyään tavallista ja kuuluu monipuoliseen seksiin. Ollaan jo yli vuosi jatkettu tuota kerran kuukaudessa *pakolla* persepanoja, joten mun on turha odottaa että hän ajan kanssa oppii. Nihkeää ja pakonomaista se antaminen on ja on kertonut että inhoaa persepanoa. Näkyy kyllä naamasta kuinka vastenmielistä se hänelle on. Antaa nihkeästi vain pitääkseen liiton koossa. Kerran itki koko persepanon ajan. Ja on se pillunkin antaminen nihkeää. Joka viikko saan muistuttaa, että nyt on panon aika. Tasan kerran viikossa :( Ei siihen opi kun ei seksi ole sille tärkeää, pakollinen paha jonka toivoo olevan nopeaan ohi. Koko seksi vaimon kanssa on sellaista, että minä panen ja käytän vaimoa. Olen oivaltanut, että seksi on ihanaa sellaisen kanssa, joka on siinä mukana ja nauttii. Sivusuhteissani * petän koska tarvin parempaa seksiä* naiset on enemmän mukana. Haluaisin naisen joka nauttii seksistä ja oltaisiin suunnilleen samalla aaltopituudella. Tiedän että liittoni on huono ja tuhoon tuomittu. Ero edessä ennen pitkää. Se taitaa olla muksunkin etu koska riitelemme paljon. Yleensä seksistä. Nyt sain yhden toiveeni läpi että ensi viikon synttärilahjani on persepano. Tässä kuussa saan siis toisenkin kerran. Pakon edessä tämäkin, tästäkin riitelimme jo. En edes arvosta enää tuota niuhoa akkaa. Lähinnä tunnen riemua kun otan vähän kuin pakolla sen perseen. Siinäpä makaa ja antaa vastentahtoisesti kun ei suosiolla anna.

        Mitä sun vaimo miehellä tekee, miksi on heterosuhteessa ollenkaan, jos ei halua miehen kanssa seksiä? 🙄 Yhtä hyvin voisi asua jossakin kommuunissa tai kaverin kanssa kimppakämpässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia suurin osa vaimoista on sem jälkeen kun se lapsi on tehty, on työsi tehty. Sinua ei tarvita enää yhtään mihinkään. Jos suhde on loppu joka tapauksessa miksi tyydyt kerran kuussa naimaan vaimoasi perseeseen. Hänen perseensö kestää naida vaikka joka päivä sinne. Nai.

        Itsellä aikalailla sama tilanne. Vieraissa saan tyydytyksen sdksielämään paremmin kuin kotona. Naimisissa ollaan lasten ja asuntolainan takia.

        Höpö, höpö... Meillä miehen kanssa on mahtavaa seksiä monta kertaa viikossa, myös peppuun pannaan ja ollaan myöhäiskeski-ikäinen, vanha pari. Lapset on jo muuttaneet omilleen. Menkää seksologille tai nainen gynelle haluuttomuutta parantamaan tai hanki uusi nainen.

        Ostakaa peppuseksiä varten kauniita leluja, erikokoisia lasisia dildoja ja tappeja (hienoja, kiihottavia, helppo puhdistaa) sekä paljon liukkaria.

        Huolehtikaa naisen orgasmista ensin,siinä samalla voi liukastaa pepun ja pitää pientä tappia. Orkun jälkeen onkin jo helppoa liukua rentoutuneeseen anukseen. Voi tulla toinenkin orkku 😯🤭


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uu­s­­i s­­­ek­si­­­teatteri avautuu Suome­en! Ku­­tsumme kaikki­. Ilmo­ittautum­­­ine­n ry­hmä­ämm­e täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V5w0E8

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ymmärrä naisten valitusta. Tekee kipeää, ei tunnu miltään ja annetaan vasta muun seksin lopuksi. Pornoleffoissa onnistuu ongelmitta, joten miksi ei myös muilta? Tietenkin pitää käyttää kondomia ja liukkaria ja ennen kaikkea naisen pitää olla rento. Ei tietenkään onnistu, jos nainen jännittää alapäätä. Uskon että onnistuu helpostikin ja tuntuu naisesta hyvältä, jos on vain rento, käyttää liukkaria eikä miehellä ole todella paksu kalu. Miksi jotkut naiset ja homomiehet haluavat peppuseksiä, jos se ei muka tuntuisi hyvältä? Syyn on pakko olla vain se, että nainen ei osaa olla rento.

    • Anonyymi

      En ole nainen mutta ainakin oma tyttöystävä haluaa peppuseksiä niin oletan, että se tuntuu hyvältä.
      Eihän minulla tietenkään mitään sitä vastaan ole jos peppuunkin välillä panen joten en valita =)

    Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2211
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1708
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1366
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1248
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      161
      1207
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      47
      919
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      899
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      750
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      712
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe