En kyllä ikinä unohda

Hirveähuoli

Sitä katsettasi..olit niin huolehtivaisen näköinen😅

16

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletsä

      jumppaamassa, kun laitoit tommosen hikihymiön?

    • kukaBBE

      Kukaan ei tiedä minkälaista se on. Olla paha mies. Olla surullinen mies. Vihreiden silmien takana. ;)

    • jokuhuolehtija

      Naurun aihehan se on. Nähtävästi.

      • ArtOfWar

        Naisten pelikirjasta. Herätä miehinen suojeluvietti.


    • Kone

      Olin varmastikin.

    • V2017H

      En minäkään sua unohda. En hymyäsi enkä silmistäsi näkyvää kiinnostusta. Harmi kun ei olla enää nähty.

      • katseestasialkoi

        Ei olla ei, mutta kerro vaan missä ja milloin niin tulen, ellen ole töissä :)


      • V2017H
        katseestasialkoi kirjoitti:

        Ei olla ei, mutta kerro vaan missä ja milloin niin tulen, ellen ole töissä :)

        Sehän vähän riippuu siitä kenet haluat nähdä?


      • katseestasialkoi
        V2017H kirjoitti:

        Sehän vähän riippuu siitä kenet haluat nähdä?

        Hänet, tietenkin.


      • V2017H
        katseestasialkoi kirjoitti:

        Hänet, tietenkin.

        Niin mutta mikä hänen nimi on?


    • Forgeg

      Olin jo valmiina kantamaan sinut kotiin mutta ei. Olet liian hyvä mulle.

    • itehänkysyin

      Ja vastaus ei kyllä huolta yhtään hälventänyt!

    • Huolehtivak

      Sellainen määrä olen.

    • olen sellainen, huolehtivainen, siksi varmaan näytinkin siltä =)

    • Riimurintu1

      Minä näin hänen tuskansa,
      kuinka se kalvoi hänen sisintään,
      silmissään anova katse,
      joka pyysi helpotusta.
      Hän tuli luokseni, hitaasti,
      kuin kulkien riitteen päällä,
      varoen jokaista askeltaan.
      Hän hymyili kuin kertoakseen,
      että kaikki olisi hyvin,
      kunhan vain joku pitäisi kiinni,
      hellästi, hiljaa silittäen,
      keinuttaen sylissään,
      kuin lasta uneen.
      Ja minä saatoin vain hipaista
      hänen sormiaan, ohimennen,
      ja vastata hänen katseeseensa,
      kertoen, että tunsin hänen tuskansa
      ja että surin hänen vuokseen.
      Ja olisin halunnut sulkea hänet syliini,
      jakaa osan hänen kärsimyksestään,
      silittää kultaisia, silkkisiä hiuksiaan
      ja suudella hänen rypistynyttä otsaansa,
      mutta välillämme on kyynelistä valettu muuri.
      Me katsomme toisiamme vaiti, vältellen
      surullisesti hymyillen, kuin tietäen..

      • Helpinghands

        Oi että <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe