Sitä katsettasi..olit niin huolehtivaisen näköinen😅
En kyllä ikinä unohda
16
1312
Vastaukset
- oletsä
jumppaamassa, kun laitoit tommosen hikihymiön?
- kukaBBE
Kukaan ei tiedä minkälaista se on. Olla paha mies. Olla surullinen mies. Vihreiden silmien takana. ;)
- jokuhuolehtija
Naurun aihehan se on. Nähtävästi.
- ArtOfWar
Naisten pelikirjasta. Herätä miehinen suojeluvietti.
- Kone
Olin varmastikin.
- V2017H
En minäkään sua unohda. En hymyäsi enkä silmistäsi näkyvää kiinnostusta. Harmi kun ei olla enää nähty.
- katseestasialkoi
Ei olla ei, mutta kerro vaan missä ja milloin niin tulen, ellen ole töissä :)
- V2017H
katseestasialkoi kirjoitti:
Ei olla ei, mutta kerro vaan missä ja milloin niin tulen, ellen ole töissä :)
Sehän vähän riippuu siitä kenet haluat nähdä?
- katseestasialkoi
V2017H kirjoitti:
Sehän vähän riippuu siitä kenet haluat nähdä?
Hänet, tietenkin.
- V2017H
katseestasialkoi kirjoitti:
Hänet, tietenkin.
Niin mutta mikä hänen nimi on?
- Forgeg
Olin jo valmiina kantamaan sinut kotiin mutta ei. Olet liian hyvä mulle.
- itehänkysyin
Ja vastaus ei kyllä huolta yhtään hälventänyt!
- Huolehtivak
Sellainen määrä olen.
olen sellainen, huolehtivainen, siksi varmaan näytinkin siltä =)
- Riimurintu1
Minä näin hänen tuskansa,
kuinka se kalvoi hänen sisintään,
silmissään anova katse,
joka pyysi helpotusta.
Hän tuli luokseni, hitaasti,
kuin kulkien riitteen päällä,
varoen jokaista askeltaan.
Hän hymyili kuin kertoakseen,
että kaikki olisi hyvin,
kunhan vain joku pitäisi kiinni,
hellästi, hiljaa silittäen,
keinuttaen sylissään,
kuin lasta uneen.
Ja minä saatoin vain hipaista
hänen sormiaan, ohimennen,
ja vastata hänen katseeseensa,
kertoen, että tunsin hänen tuskansa
ja että surin hänen vuokseen.
Ja olisin halunnut sulkea hänet syliini,
jakaa osan hänen kärsimyksestään,
silittää kultaisia, silkkisiä hiuksiaan
ja suudella hänen rypistynyttä otsaansa,
mutta välillämme on kyynelistä valettu muuri.
Me katsomme toisiamme vaiti, vältellen
surullisesti hymyillen, kuin tietäen..- Helpinghands
Oi että <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532