Ei tästä tule mitään :( vetää vain mieltä alaspäin.
Mä luovutan lopullisesti
22
480
Vastaukset
Kukapa sitä jaksaa 😅
- Sitähän_se_kaikki_on
Minä en ainakaan voi sille mitään että on paljon tunteita erästä miestä kohtaan..😍
- ihankohta
En minäkään mahda sille mitään että on paljon erästä naista kohtaan :(
- Sitähän_se_kaikki_on_
ihankohta kirjoitti:
Miks pitää luovuttaa?
- hetikohta
ihankohta kirjoitti:
Onko ikävä nyt vai kohta.
- ihankohta
Sitähän_se_kaikki_on_ kirjoitti:
Miks pitää luovuttaa?
Koska on pakko.
- ihankohta
hetikohta kirjoitti:
Meni vähän ohi kysymys...
- Sitähän_se_kaikki_on
hetikohta kirjoitti:
Ikävä jo lähtiessä😍 niinhän se on.
Ohimennen vaan nähtiin. - Haluaisintietää
ihankohta kirjoitti:
Koska on pakko.
Miksi..?
- Sitähän_se_kaikki_on
ihankohta kirjoitti:
Koska on pakko.
Mikään muu ei ole tässä elämässä pakko kuin kuolema..
Mitä jos toinen tuntee samoin kuin sinä? - ihankohta
Sitähän_se_kaikki_on kirjoitti:
Mikään muu ei ole tässä elämässä pakko kuin kuolema..
Mitä jos toinen tuntee samoin kuin sinä?Saisi ilmaista sen sitten. Itse olen jo kertonut.
- ihankohta
Haluaisintietää kirjoitti:
Miksi..?
Joskus on vaa pakko.
- Haluaisintietää
ihankohta kirjoitti:
Joskus on vaa pakko.
Oletko n vai m?
- Haluaisintietää
Haluaisintietää kirjoitti:
Oletko n vai m?
Sorry, selvisikin..
- kyseenalaista
Saat yksipuolisen kuvan toisesta ihmisestä, jos luotat vaan rakkauslurituksiin täällä. Mistä tiedät, vaikka puhuis monelle samat.
- loppuunasti
Minä en suostu luovuttamaan. Vetää mielen kuinka alas vaan.
- ihankohta
Kannattais joskus.
- Sitähän_se_kaikki_on
ihankohta kirjoitti:
Kannattais joskus.
Jotkut haluais kokea sitä rakkautta ihan tuolla IRL.
- ihankohta
Jotkut haluais kokea sitä rakkautta ihan tuolla IRL.
Haluaako joku kokea virtuaalisesti vain? :o
- Sitähän_se_kaikki_on
ihankohta kirjoitti:
Haluaako joku kokea virtuaalisesti vain? :o
Toivottavasti ei.
Tarkoitin lähinnä sitä että joskus ne tunteet vaan on tosi voimakkaat , voi olla vaikka ykspuoliset ja ajautuu tänne sitten kirjoitteleen , kun toivois ja haluais kovasti että jotain mahdotonta tapahtuisi oikeasti. - tuo_on
Toivottavasti ei.
Tarkoitin lähinnä sitä että joskus ne tunteet vaan on tosi voimakkaat , voi olla vaikka ykspuoliset ja ajautuu tänne sitten kirjoitteleen , kun toivois ja haluais kovasti että jotain mahdotonta tapahtuisi oikeasti.Ehkä hieman ristiriidassa edellisen kommenttisi kanssa.
- Mietisitä
Minä kans lopetan, koska on muutakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1056121Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto605091SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun584217SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963809Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost103576Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1143120SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502523Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352459Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat632206Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val221551