Kuka saakelin kaheli kaahasi aamulla ennen klo7 kaupungilla kuin mielipuoli?
IHU-39? volvo
29
2691
Vastaukset
- TyttömäinenOlo
Paikallinen transu
- BoostVolvo
Katos Volvossa on Ferrarin voimat eikä sillä tarvi paljon kaahailla kun se menee kahva edellä joka paikassa. Jos hirvittaa katsoa tätä mun Volvoa niin voitte hyppiä ojaan. Käytän nimittäin koko kaistan.
- TransVolvo
Onko sulla tyttömäinen olo kun ajelet volvolla hame päällä ja isket mopo poikii.
- ViikatemiesOdottaa
Ymmärtäisit edes sen verran liikennesääntöjä, että tajuaisit milloin väistät risteyksessä. Sulla on vissiin kiire kuolemaan?
- heteroitsekin
Homot vinkuu ja heterot ajaa Volvoilla.
- eikunPilariapäin
Körö- körö- hörö- hörö- amfetamiinihörhö
- Käyhuonosti
Tervetuloa summaan niin saat turpaan
- JAKARI
MUTIKASSA SAAT ILMAN HINTAA TRANS VOLVOS!
- IHU
Kun IHU-39 saapuu pihaan niin ihan sama ketä on paikalla. Vedän kaikki nippuun.
- Yoko123
Ei kai täs käy niinku Salmenkyläs, sama tyyppi taas liikentees vai?
- mitämitä2
Tää on joku Presidentin kaima ja autosta on verot erääntynyt. Kertoo trafi.
- VolvonUsvaa
Verot on köyhiä varten. Arvaappa maksaako rikkaat veroja. E..hei.... kirjat on ihan muualla.
- sekovatipää
Bemmikurko on päässyt vapaalle Kuusaanmäen pönttölataamosta ja yrittää hämätä menneisyyttään ostamalla vanhan volvon.
- VolvoPower18
Älä hauku Bemmikurkoo. Se on hyvä heppu. Minä olen Volvo kurko.
- RuotsinkylänCampus
Molemmat mukavia, työssäkäyviä hyväkroppaisia kundeja. VolvoKurko on myös erittäin urheilullinen, veikkaan kansallisen tason keilaajaksi = keppi edellä ja keilat perässä.
- Bemmikurko
Minua selvästi kaivataan. Täytyypä taas vetästä kumia kunnolla katuun niin köyhät vinkuvat vuoden kuin perseraiskatut japsikuskit.
- Velvokurko
Jep. Savun hälvettyä Volvo suhahtee niin ettei mummot voi päästää puhelimestaan irti. Alkaa nimittäin kunnon pommitus Haminan torilla. Ja tiedoksi etukäteen... jos on jotain sanoattavaa niin voi tulla suoraan sanomaan... lukee Volvo lasissa. Näillä hevosilla mennää.
- nissankurko
Ja mulla takasproilerissa nissanpover. Odottelen torilla, tulkaa vaan jos pokkaa. Välillä ajelen sladia. Voitais perustaa joku oma klubi, jossa me kolme kunkkua. Hallittais tätä mestaa porukalla.
Ollaa kuitenski paljo viisaampia kuin noi kakarat. On yli 140 heppaa, maisema vaihtuu. - hinaajalle
Miksi teit niin japsikuskeille? No, ymmärrettäväähän se on, luonteesi huomioon ottaen.
- Volvoruopasee
Missä myydään näihin kunnon kaaroihin kisabensaa?
- nissankurko
Ostan kisapensan, kisamakkarat ja kisaoluet abcd:stä, Välillä teen siihen asfaltille pitkiii jarrutusjälkii. Bemmikurko on nähny, se on mua vaan vuoden nuorempi.
- Bemmikurko
Valitettavasti Haminasta et saa kunnon oktaaneja. Menee tilaustynneihin.
- siemennäboy
Oisko kyytii tarjol?
Miul on kiintee, pyöree ja tiukka, miehinen poikapyllyni avoin kaikille ihanille pojille merkkii katsomati <3 - mustalaisraine
Saatana, kyseinen Volvokuski kävi panemassa äitiäni ja siskoani. Kunhan saan hepun kiinni niin...
- KalkoistaTahnaa
IHUn kuskilla on eteläsuomen suurin kikkeli.
- Nippon
Se on semmonen juttu että nämä saatanan idiootit ei ymmärrä että heidän kaahailujentakia tehdään lisää hidastetöyssyjä ja muita rajoituksia.Menkää revittelemään suljetuille alueille tai revitelkää pimpin päällä.Se on mukavampaa.
- sääntöjennoudattaja
Eipä niitä töyssyjä parin kaaharin takia tehdä. Vaan sen kaahaavan massan, niiden hyvien autoilijoiden takia. Heidän jotka osaavat joustavasti ajaa sääntöjen mukaan.
Viha tarttuu niin nopeasti että jokainen meistä voisi miettiä minkälaista keskustelukulttuuria haluaa edistää. Myös täällä netissä.
- pärisee
Hidastetöyssyistä hypää hyvin motskarit ja tietyt autot. Kivoja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345898Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982641JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162424Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291653En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171179Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311111Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261089- 181042
Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71024Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4967