IHU-39? volvo

s80

Kuka saakelin kaheli kaahasi aamulla ennen klo7 kaupungilla kuin mielipuoli?

29

2728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyttömäinenOlo

      Paikallinen transu

    • BoostVolvo

      Katos Volvossa on Ferrarin voimat eikä sillä tarvi paljon kaahailla kun se menee kahva edellä joka paikassa. Jos hirvittaa katsoa tätä mun Volvoa niin voitte hyppiä ojaan. Käytän nimittäin koko kaistan.

      • TransVolvo

        Onko sulla tyttömäinen olo kun ajelet volvolla hame päällä ja isket mopo poikii.


      • ViikatemiesOdottaa

        Ymmärtäisit edes sen verran liikennesääntöjä, että tajuaisit milloin väistät risteyksessä. Sulla on vissiin kiire kuolemaan?


    • heteroitsekin

      Homot vinkuu ja heterot ajaa Volvoilla.

      • eikunPilariapäin

        Körö- körö- hörö- hörö- amfetamiinihörhö


      • Käyhuonosti

        Tervetuloa summaan niin saat turpaan


    • JAKARI

      MUTIKASSA SAAT ILMAN HINTAA TRANS VOLVOS!

    • IHU

      Kun IHU-39 saapuu pihaan niin ihan sama ketä on paikalla. Vedän kaikki nippuun.

    • Yoko123

      Ei kai täs käy niinku Salmenkyläs, sama tyyppi taas liikentees vai?

      • mitämitä2

        Tää on joku Presidentin kaima ja autosta on verot erääntynyt. Kertoo trafi.


    • VolvonUsvaa

      Verot on köyhiä varten. Arvaappa maksaako rikkaat veroja. E..hei.... kirjat on ihan muualla.

    • sekovatipää

      Bemmikurko on päässyt vapaalle Kuusaanmäen pönttölataamosta ja yrittää hämätä menneisyyttään ostamalla vanhan volvon.

    • VolvoPower18

      Älä hauku Bemmikurkoo. Se on hyvä heppu. Minä olen Volvo kurko.

      • RuotsinkylänCampus

        Molemmat mukavia, työssäkäyviä hyväkroppaisia kundeja. VolvoKurko on myös erittäin urheilullinen, veikkaan kansallisen tason keilaajaksi = keppi edellä ja keilat perässä.


    • Bemmikurko

      Minua selvästi kaivataan. Täytyypä taas vetästä kumia kunnolla katuun niin köyhät vinkuvat vuoden kuin perseraiskatut japsikuskit.

      • Velvokurko

        Jep. Savun hälvettyä Volvo suhahtee niin ettei mummot voi päästää puhelimestaan irti. Alkaa nimittäin kunnon pommitus Haminan torilla. Ja tiedoksi etukäteen... jos on jotain sanoattavaa niin voi tulla suoraan sanomaan... lukee Volvo lasissa. Näillä hevosilla mennää.


      • nissankurko

        Ja mulla takasproilerissa nissanpover. Odottelen torilla, tulkaa vaan jos pokkaa. Välillä ajelen sladia. Voitais perustaa joku oma klubi, jossa me kolme kunkkua. Hallittais tätä mestaa porukalla.
        Ollaa kuitenski paljo viisaampia kuin noi kakarat. On yli 140 heppaa, maisema vaihtuu.


      • hinaajalle

        Miksi teit niin japsikuskeille? No, ymmärrettäväähän se on, luonteesi huomioon ottaen.


    • Volvoruopasee

      Missä myydään näihin kunnon kaaroihin kisabensaa?

      • nissankurko

        Ostan kisapensan, kisamakkarat ja kisaoluet abcd:stä, Välillä teen siihen asfaltille pitkiii jarrutusjälkii. Bemmikurko on nähny, se on mua vaan vuoden nuorempi.


      • Bemmikurko

        Valitettavasti Haminasta et saa kunnon oktaaneja. Menee tilaustynneihin.


    • siemennäboy

      Oisko kyytii tarjol?
      Miul on kiintee, pyöree ja tiukka, miehinen poikapyllyni avoin kaikille ihanille pojille merkkii katsomati <3

    • mustalaisraine

      Saatana, kyseinen Volvokuski kävi panemassa äitiäni ja siskoani. Kunhan saan hepun kiinni niin...

    • KalkoistaTahnaa

      IHUn kuskilla on eteläsuomen suurin kikkeli.

    • Nippon

      Se on semmonen juttu että nämä saatanan idiootit ei ymmärrä että heidän kaahailujentakia tehdään lisää hidastetöyssyjä ja muita rajoituksia.Menkää revittelemään suljetuille alueille tai revitelkää pimpin päällä.Se on mukavampaa.

      • sääntöjennoudattaja

        Eipä niitä töyssyjä parin kaaharin takia tehdä. Vaan sen kaahaavan massan, niiden hyvien autoilijoiden takia. Heidän jotka osaavat joustavasti ajaa sääntöjen mukaan.


      • Viha tarttuu niin nopeasti että jokainen meistä voisi miettiä minkälaista keskustelukulttuuria haluaa edistää. Myös täällä netissä.


    • pärisee

      Hidastetöyssyistä hypää hyvin motskarit ja tietyt autot. Kivoja.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe