Vaimon hameet

Olitp

Minua kiihottaa kovin sovitella vaimon lyhyitä ja miks ei pitkiäkin vekkihameita.
Muita jolla sama fetissi?

93

4685

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      Kyllä, on ostanut omia, kiva on

    • NahkaLove53Hki

      Usein lainaan vaimon suht' pitkää väljähelmaista nahkahametta pitkällä halkiolla😉 mikä sen mukavampi olasu,jalkoväli ei hikoa,vaan tuulettuu mukavasti...

      No,myönnetään,että viihdyn ja kiihdyn muutenkin nahkasta...

    • outokkk

      samanlainen mieltymys,tosin ei mahdu minulle...mukavaa olisi saada isompia kokoja,on kyllä tosi kivoja

    • rkjkvt

      Juuri päällä lyhyt vekkihame, tummansininen. Lisäksi kuviosukkahousut ja ballerinat. Tykkään kovasti koulutyttöhameista. Mutta täytyy olla myös sukkahousut ja esim. mustat ballerinat kuten nytkin. Piti tilata tämäkin hame Englannista, että löytyi tarpeeksi iso koko.

      • samatäällä

        Voi ostaa ihmisiltä vaikka torin sivulla, tai sitten mennä kirpputorilla etsimään


    • Jopprghj

      Miten sieltä tilataan pliis kaipaan tarkkoja neuvoja

      • rkjkvt

        Ko. hameen tilasin eBayn kautta. Hankala neuvoa kun riippuu putiikistakin mistä tulee. Maksua varten täytyy olla Paypal-tili, useimmiten. Kiinastakin näitä saa, mutta koot on mitä on (pieniä). Varmimmin juuri Englannista, niin koko ainakin pitää paikkansa.



    • Kyllä vaimon hameet kiihottavat :D

    • hameetkorviin

      Pukeudun hameisiin ja mekkoihin. Siihen vielä hepenet ja peruukki. Ei tulisi mieleenkään mennä minnekään julkiselle paikalle vaan katselen itseäni vain peilistä ja menen sängylle runkkaamaan dildon kanssa. Oikein villinä saatan ratsastaa dildolla kylppärin lattialla. Haluttaisi kokea joskus olla naisena täysissä meikeissä ja kokea miehen kosketus.

    • Nylonmen

      Mukavaa niitä on kokeilla, vielä kun laittaa sukkahousut jalkaan niin kostuu sukkiksissa ihanasti!

    • Lahdenmies445

      Viimeksi tänään kun oli yksin vaimon mustaa lyhyttävekkihameessa nautiskellen

      • pohjoinen12

        Voi sinua ihanaa,oliko sulla myös aluasut?
        Minä tykkään sukkanauhoista ja ruskeista nailoneista ,ja siihen vekkihame.
        nautiskellaan.


    • Liiveissä

      Mä lainaan vaimon liivejä ja sukkiksia. Kiihoittavaa sovitella niitä, Tänään täytyy tilata netistä myös omat..!

      • Anonyymi

        Minulla on nykyisin aina vaimon alusasut alla, myös töissä. Tosin rintaliivejä en tohdi laittaa, kun näkyvät niin selvästi paidan alta. Kylmänä aikana minulla on ulkonakin rintsikat, kun esim. villapaita vähän salaa. Alla on usein vyötäröliivit ja nailonit. Elastiset pikkarit, tai pitkälahkeiset housuliivit. Kaikki alkoi vaimon omasta toivomuksesta, kun hän kerran huomasi minun hypistelevän ihania asujaan. Todella ihanaa meillä yhdessä. sisarenikin tietää touhuistamme, sillä juuri hänen auillaan aloin aikoinaan harjoittelemaan.


    • hame36

      Käytän kotioloissa farkkuhametta, sellainen lyhyt ja kapea. On mukavaa, kun pallit saa roikkua vapaasti, helppo mennä paskalle, runkata tai naida, ei muuta kuin helmat ylös ja valmis hommiin.

      • Mekong

        Farkkumekko on myös mukava, ei tarvitse olla muuta vaatetta, saappaat voisi olla.


      • jahvattulloo

        Ja helemat paukku...


    • Vaimonikiomatyttönen

      Kun kerran jäin kiinni vaimoni alusasujen kokeilemisesta, sen sijaan, että luulin avioeron olevan edessä, sainkin hänestä liittolaisen ja opettajan. Kooltani olen jopa hiukan häntä pienempi, joten lähes kaikki hänen asunsa sopivat minulle hyvin. Hän on hankkinut minulle myös aidon oloiset silikonirinnat ja joka ilta töistä tultuani käytän ensimmäisen puolituntisen pukeutumalla naiseksi. Vaimoni tulee yleensä puoli tuntia jälkeeni ja olen sillin jo valmiina. Useimmiten laitan myös aterian meille molemmille ja olen ymmärtänyt hänen rakastavan tilannetta. Emme ole rakastelleet muutamaan vuoteen ilman asuleikkejä. mInusta hänen tyttönään on ihan ihanaa!!

      • Anonyymi

        Vetääkö hän sinua myös sträppärillä perseeseen ? ;)


      • Anonyymi

        Mukava kokemus sullakin.

        Mä jäin myös kiinni eräänä iltana kun olin laittanut hänen vaatteita päälleni. Mulla oli liivit, satiinipikkuhousut, sukkahousut, tiukka musta pitsipaita ja polviin ulottuva kellohame.

        Hänen piti päästä töistä iltavuorosta vasta 22.00 mutta olikin päässyt jo 18.00 ja mulla
        oli hänen vaatteet päälläni.

        Olin makuhuoneessa jalat koukussa, kulli kovana kun hän ilmestyikin ovelle!

        Vaimo oli katsellut tovin touhuja ennen kuin tuli esille ja kysyi, että mitä sä touhuat?

        Se onkin sitten pitempi tarina, mitä siitä seurasi ;)


    • koultyttönä

      Vaimoni on säilyttänyt teiniajoilta vaatteitaan ja ne on vielä niitä kun puettiin vanhemmilta salaa kaverin tykönä ettei vanhemmat näe. Itse puen ne salaa kun hän on poissa. Viimeksi puin niistä nahkaisen minihameen, ohkaiset läpinäkyvät rintsikat sekä läpinäkyvän paitapuseron jotka on sitä aikaa kun jotku naisartistit esiintyä kyseisissä vaatteissa. Fetissisiini on teinityttö koulu asussa ja lopuksi tyydytän itseäni hänen pitsipöksyllä peilin edessä.

      • Utelisaskaikkeen

        Vekkihameiden lisäksi nahkainen mini on minunkin favorite. Itsellä ei sellaista hametta ainakaan vielä ole. Yli polven ulottuvat saappaat myös kiinnostaisivat. Niiden ostaminen on vain vähän vaikeaa, kun ei viitsisi minnekkään oikein sovittelemaankaan mennä.

        Tuhma koulutyttö kuulostaa kiihottavalta.


    • Uolevi55

      Hienoa kun on säilyttänyt

    • Uteliaskaikkeen

      Avokki on sen verran eri kokoa, että minulla tarvitsee olla omat hepenet.

      Mutta kyllä stay-uppien ja vekkihameen pukeminen kiihottaa. Meikkaaminenkin alkaa jo sujua.

      Seuraavaksi pitäisi varmaan ostaa peruukki... Mistähän laadukkaita peruukkeja saa? Kengät on ongelma, kun jalka ei ole mallia "siro".

    • Erän456

      Kun luin tätä viestiketju tuli mieleen tapaus 20v takaa,samassa rapuissa asui noin 45v neiti joka usein käytti mm.vekki ja pliiseerattujahameita,aina kun satuin näkemään hänet kehuin kovasti hänen hametyyliään.
      Sitein hän tapasi miehen ja muutti pois....ennen muuttoaan hän soitti ovikelloa ja kysyi voinko auttaa häntä?tietysti halusin auttaa tavaroiden kantamisesssa ym.
      Kun kaikki oli saatu muuttoauto jäi iso pahvilaatikko hänen eteiseen ja hän kysyi voinko heittää sen kirppikselle no minä myönnyin.....vein laatikon kotiini ja ajattelin et huomenna vien samalla kun ajan siitä ohi....kumminkin illalla tuli mieleen katsoa mitä laatikossa oli.
      No avasin laatikon ja se oli täynnä naisten vaatteita nämä ihanat hameet mukaan lukien ei mennyt aikaakaan kun olin jo sovittelemassa niitä valtava kiima päällä koko oli silloin 42 ja niukasti mahtu päälle,kuin niillä ihania hetkiä.

    • Eräs684

      Hieno tarina itsekkin koklannut hameita ja kiihottaa kovin

    • MrVoyeur50

      vekkihame , sukkanauhat ja sukat on parhautta. Sääli vaan että itsellä on karvaiset jalat ja pattipolvet. Vaimon jalat näyttää paljon paremmkilta :)

    • Minulla on niin kauniit reidet,kapeat naisten polvet ja sääreet että tuo erittäin lyhyt punainen vekkihame kiihottaa minua mutta haluan että joku nainen nosta sen ylös ja annan minulle piiskaa!

    • Anonyymi

      Hain kangaskaupasta valkoista satiinikangasta jossa on sinisiä raitoja. Tein siitä itselleni salaa täyskellohameen. Kuminauha vyötäröllä jotta sopii. Sen helmat tuntuu ihanalta liikkuessaan. Ilman alkkareita todella kiihottavaa ja heti alkaa seisoa hameen alla. Joskus pimeällä tuulessa hame lentää ihanasti.

      • Totta, kokeilepa joskus olla ulkona kun tuulee kunnolla. Hame liehuu tuulessa ja pitkään ei kestä kun orgasmi tulee hameen hyvälyistä. Muutenkin on ihana kulkea hame sen alla seisova elintä hangaten, nautinto on todella upea.


    • Anonyymi

      Tykkään kun vaimolla on hame päällä. Kerran ostin hänelle mustan kellohelmaisen satiinihameen. Vaimo osasi ihanasti kiusoitella mua hame yllään. Antoi sen helmojen valua ja laahata autossa. Lisäksi antoi hameen lentää kaupungilla ja ravintolassa tiskillä hän istui baari jakkaralle niin ettei hame jäänyt pepun alle vaan valui vapaasti ja heilui tuulessa. Kiihotti aivan tajuttomssti.

    • Minula on paljon hameita ja muitakin naisen asuja ja jaan mieleläni niiden tuoman nautinnon jonkun seurassa. Olen hankkitnut nyt kun pliseeratut nuotia useita sellaisia.

      • Anonyymi

        Olis kiva nähdä sut minihameessa! Tv-Jaana


      • Voisit laittaa french-maid asun, niin tulen luoksesi...


      • Tule_piiakseni kirjoitti:

        Voisit laittaa french-maid asun, niin tulen luoksesi...

        Olisi ihanaa pukea sellainen vanhan ajan piika-asu jossa pitkä mekko ja iso takaa sidottava pitäminen essu ja huivi päässä ja harteilla. Olisin kiltti ja nöyrä piika.


    • Anonyymi

      Olen kokeillut vaimokkeen housuja, jotka ovat sopivat, mutta hameita en. Pitäisiköhän?

      • Anonyymi

        Kyllä pitää, itse olen naisille soittanut ja menny kokeilemaan vaatteita puseroita hameita mekkoja takkeja, kerran antoin kalsarit mennä hamen mukana ja olin alaston :)


    • Anonyymi

      tahtoisin laittaa sukkahousut nahkahameen ja stayupin pitkät hiukset omaan jo ja vielä kun taakseni tulisi karvainen mies puristelemaan paikkojani

    • Anonyymi

      Vaimon hameet ovat hyviä kotiasuja. Hän on tunkenut kaappiini sellaiset hameensa, jotka joutavat minun käyttöön ja niitä sitten käytän

      • Anonyymi

        imuroin huushollia just satiininen kellohame päällä. kivasti imuri puhalsi helmaa vähäsen. kun sain homman tehtyä,menin terassille jossa tuuli puhalsi hameen kunnolla lentoon. tuntui ihanalta kun satiini helmat hivelivät jalkoja. ja kun hame lentelee peppuun tuntuu kivalta kun hame nousee ja laskeutuu takaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        imuroin huushollia just satiininen kellohame päällä. kivasti imuri puhalsi helmaa vähäsen. kun sain homman tehtyä,menin terassille jossa tuuli puhalsi hameen kunnolla lentoon. tuntui ihanalta kun satiini helmat hivelivät jalkoja. ja kun hame lentelee peppuun tuntuu kivalta kun hame nousee ja laskeutuu takaisin.

        Joskus olen ollut meren rannalla leveähelmaisessa hameessa ilman pikkareita, kalu pystyssä hametta vasten. Tuuli heilutta hameta ja tekee hyvää niin että laukean hameeseen.


    • Anonyymi

      Käytän josksus vaimoni lyhyttä vekkihametta , joka on pituudeltaan mikrohame eikä mini. Olen hoikka vyötäröltä joten mahtuu, vaikka olen huomattavasti vaimoa pitempi. Alle sukkanauhavyö ja saumasukat, Korkkarit ei mahdu. Tissiliiveja ja läpinäkyvää puseroa käytän myös. Naisten vaatteiden kankaat ovat paljon miellyttävämpiä kuin miesten. Polyesteri, silkki ja satiini hyväilevät paljasta ihoa todella kiihottavasti. Pikkuhameen alta sitten pilkistääkin aikamoinen aisa juhlakunnossa;)
      Ja ihan pakko sitten runkata. Toistaiseksi harrastan tätä vain soolona, mutta kiinnostaisi kyllä seurassakin...

    • Anonyymi

      naisten satiinihameet ovat ihania runkkuvaatteita. Vähintään yhtä hyviä on pitkät satiiniset iltapuvut ja juhlamekot, ne hyväilevät koko vartaloa ;D

    • Anonyymi

      Tykkään kurkistella hameiden alle ;)

    • Anonyymi

      Pitäiskö käydä naisen luonna ostamassa hänen äidin käyttämätön trenssi, iso koko

    • Anonyymi

      aivan mahtavia juttuja. istun tässä koneella ja ylläni on vaimon kullan värinen satiinihame. tän helmat valuu ja tuntuu ihanalta...hän ajoi viime talvena meidän autoa tää hame yllä kun tultiin yksistä juhlista ja liukasteli välillä. ruovitti aina liikkeelle lähdössä kun tietää että kuumenen siitä. samalla tuijotin tätä kultaista satiinihametta ja olin laueta housuihini. ihana auto matka.

    • Anonyymi

      Käytän naisten asuja lähes joka päivä ja aina on alusasuinani naisten erilaiset alusasut. Kaikki alkoi oikeastaan vaimoni ideasta ja painostuksesta. Anoppi oli pyytänyt meitä käväisemään hänen luonaan iltapäivälahvilla ja samalla pyysi minua auttamaan alakerrassa pesukoneen kanssa missä oli jotain vikaa. Anoppi ja vaimoni jäivät keittiöön laittelemaan kahvia ja minä painuin alakertaan. Pesukoneessa oli pientä vedenviratusongelmaa. Avasin suodattimen ja puhdistin sen ja ylösnoustessani kolautin pääni sivuseinällä olevaan hyllyyn, mikä oli irti sillä seurauksella, että lyllyllä oleva astia, täynnä jotain pahalle haisevaa töhkää, kaatui päälleni ja siitähän mnä mekkäalan nostin. Molemmat naiset juoksivat alas ja tietysti nauroivat onnettomuudelleni. revin jo siinä vaiheessa haisevia asujani yltäni ja pian olin kalsareissani heidän edssään. Heitä nauratti edelleen, kun valittelin että mulla ei ollut mitään päälle pantavaa... Silloin vaimo keksi, että hänen vanhassa tyttöhuoneessaan on hänen asujaan, mitkä varmasti sopisivat myös minulle ja lähti nousemaan rappuja ylös iskien samalla silmää äidilleen. Pian hän tulikin takaisin myös kylpypyyhkeen kanssa ja painuin siltä seisomalta saunan suihkuun. Aikani suihkuteltuani, kuivasin itseni ja menin pukuhuoneeseen, missä rakas vaimoni odotti minua. Penkille hän oli asettanut vaaleanpunaiset pikkarit, Vaaleanpunaiset verkkarit, valkoisen satiinisen paidan, sukkahousut (olihan talvi silloin) Yritin estellä, mutta kun hän vielä nosti eteeni rintaliivit, niin silloin alkoi päässä pyörimään. Hän vaan nauroi ja sanoi, että hän haluaisi näyttää minut äidilleen rintsikoissa. Aikani esteltyäni, huomasin olevani niin pikkareissa, sukkahousuissa, kuin rintsikoissakin. Niiden antama tunne alkoikin viehättämään minua ja vaimoni huomasi sen, kun etumus pikkareissa alkoi paisua...
      Mentii yläkertaan, missä kahvi jo odotti ja anopilla oli ilmeisen hauskaa nähdä vävy naisen edessään ja tokaisi siihen, että kun vielä vähän meikki, niin menisin täydestä kuin väärä raha. Lopulta kotona en halunnutkaan enää riisua niitä asuja, enkä vastustellut kun vaimoni toi uusia koetettavakseni ja ilta päättyi, että minulla oli meikkikin kasvoillani ja sitä seuraava yö oli kuumin aikoihin. Siitä tulikin meille sellainen tapan mitä on jatkunut vuosikausia, ja anoppikin sai minut usein nähdä sellaisena.

      • Anonyymi

        Kiva tarina... mukavaa olis kokeilla myös asuja..


    • Anonyymi

      Lyhyt vekkihame ohutta kangasta... Mieluiten ulkona tuulessa...Alla sukkanauhat ja nailonit...
      Seisokki niin kova, että hame nousee edestä teltaksi;)

    • Anonyymi

      Lahdessa myös ukm hameet ja mekot usein päällä..stay up sukat ja pikkarit..tosin vaimolta salaa

      • Anonyymi

        vois tulla sovittamaan :=)


      • Anonyymi

        Samat harrastukset😉


    • Anonyymi

      Kiva että on muitakin...Lahdessa

    • Anonyymi

      Ketjussa kerrotaan vaimon alusasujen ym. testaamisesta ja käytöstä, mutta todella kiinnostavaa olisi kuulla onko vaimo tietoinen ja miten asiaan suhtautuu.

      Tai onko hommasta muodostunut yhteinen asia ja onko se mukana yhteisissä seksisessioissa, millaista nautintoa nainen saa kun mies on pukeutunut naisten aluasasuihin yhteisessä seksissä tai onko sen kautta tullut joitain roolileikkejä seksileikkiin mukaan.

      Tai onko naisella joka siitä nauttii jonkin asteista bi-seksuaalista kiinnostusta ja sitten saa fantasmoida naisesta tuossa tilanteessa.

      Entä pukeutuja, kuinkahan monella on bi-seksuaalisia fiiliksiä ja ainakin fantasian tasolla haluaisi, että toinen mies kiihottuisi hänestä "naisena" ja haluaisi jopa tuntea hänen kätensä kehollaan ja ilosauvansa pepullaan.

    • Anonyymi

      lahti ukm usein kun on naisten asut niin tekee mieli myös tuntea jonkun kädet tai muutakin kivaa helman alla...omia peppuleikkejä touhuttava itse...T: O

    • Anonyymi

      Kyllä tulee kokeiltua vaimon vekkihameita ja muutakin,olen myös lahdesta

      • Anonyymi

        Aika paljon lahtelaisia


      • Anonyymi

        Lahesta kans,ois kiva kurkata hameen alle😊


    • Anonyymi

      On täälläkin. 30 senttinen musta vekkihame ohutta kangasta. Kyrpä nostaa hameen helmaa edessä, on se niin kiihottavaa ;)

      • Anonyymi

        Vau se on tosi mini,ojs mahtava sellsi nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau se on tosi mini,ojs mahtava sellsi nähdä

        Tosi kuuma minihame, nousee jo ajatuksesta. T. ukm61


    • Lahtelaiset,laittakaa viestiä…

      • Profiilissa näkyy toimiva osote.


      • Peetu7000 kirjoitti:

        Profiilissa näkyy toimiva osote.

        No eipä näy enää…


    • Anonyymi

      Lahti..ensiviikolla lämmintä jo. Mihin mennään katselemaan pikkareita ja muitakin naisten asuja. Ukm61

    • Anonyymi

      Lahti..pikkarit ja kesähameet jo päällä...??

    • Anonyymi

      Ihania ne naisten asut ovat. Ihan totta. KYllä minä nuorena olin salaa kokeillut äitini asuja, mutta vaimolleni en tohtinut kertoa asiasta. Sitten olimme kerraTukholmassa katsomassa kuuluisaa After Dark showta. Olimme majoittuneet siihen Siljan satamahotelliin ja siitä taksilla illalla showta katsomaan: Se oli vaimoni toivomus, kun matkaamme suunnittelimme. Olihan ne ruotsalaiset tyttöpojat nättejä. Oikeastaan nätimpiä kuin jotkut naiset. Vaimoni oli ihastuksissaan ja sai vielä nimmarinkin Crister Lindarvilta, joka oli shown alulullepanija aikoinaan. Myöhemmin hoellissa nauimme vielä laivajuomia yhdessä ja vaimoni ehdotti, että kun minäkin pidin siitä showsta niin paljon, niin voisin nyt kokeilla itsekin miltä tuntuu olla naisena. Siitä se alkoi. Hän auttoi inulle kaikki asut ylleni. Teli meikin ja ja otti paljon valokuvia. Rakastelumme ei koskaan aikaisemmin ollut niin tulista kuin sinä yönä ja hommat ja leikit jatkuivat vuosienkin ajan. Ihan ihanaa vuorotella kotona naisena...

    • Anonyymi

      Sama juttu. Ja oon myös ostanut ikäänkuin jenkkiautoon sopivaa satiinikangasta liikkeestä ja tein siitä ite täyskellohameen. Kuminauha vyötäröllä niin sopii. Ihanasti sen helmat leviää ja lentelee. Kiva tunne pimeällä ulkona kun tuuli puhaltelee ja hame pyrkii lentoon.

    • Anonyymi

      Mulla on hame fetissi kans. Muistan kun tenavana vanhempien luona vielä asuttiin. Meidän talon päädyssä oli keinu jolla sai kovat vauhdit. Mua vuotta nuoremmalla siskolleni oli yllään mutsin sille tekemä kellohame. Houkuttelin siskoa välillä keinuun ja toivoin että hame ei jäisi siskon pepun alle vaan valuisi vapaasti. Joskus nopeasti nostin hänen hamettansa takaa juuri keinuun istuessaan jotta helma jäi vapaaksi. Annoin vauhtia siskolle ja hame lensi kivasti. Kiihotti älyttömästi ja meinasi alkaa seisoa kun seurasin helmoja keinun keinuessa.

    • juu, sama täällä

      • Anonyymi

        Mulla kans hame fetissi. Varmaan alkoi silloin kun ihan pikku poikana äiti kuljetti mua pyörän perässä ja äidillä oli yllä sininen kellohame jossa oli valkoisia kukka kuvioita. Hame valahti jokusen kerran satulan yli mun syliini asti ja kun äiti polki pyörää niin hame pyrki lentoon. Ilma nosti hametta ja helma painautui mun rintaa ja kasvoja vasten. Joskus hame nojasi muhun koko ajan joskus se välillä laskeutui ja hulmusi kivasti. Hyvä eli kiihottunut olo siitä tuli ja pippeli nousi pystyyn hameen takia.


    • Anonyymi

      Vekksihameet kiihottaa. En tiedä johtuuko siitä, että joskus 15v jäin selvästi itseäni vanhemmalle siskolleni kiinni "pukeutumisesta" ja hän ei ollut moksiskaan, vaan sanoi, että voi antaa minulle vanhoja vaatteitaan jos haluan (sisko oli muuttanut jo pois kotoa ja hänen kotiin jättämillään vaatteilla olin aloittanutkin). No sisko antoi minulle vekkiminihameen, josta tuli suosikkini.

      • Anonyymi

        No mites se on Jatkunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites se on Jatkunut?

        Olen Hämeenlinnasta, 58 v. Ukm
        Vaimoni nauttii suunnattomasti minihameista, nailonsukista, sukkanauhoista, korkkareista ja saappaista.
        Hänellä jonkin verran vilauttajan vikaa.... Myös rohkea pukeutuminen ihan ruokakauppoihinkin ja nauttii kun miehet seuraa hyllyjen välissä... Osaahyvin minihameiden noston muka vahingossa paljastaen sukkien reunat sukkanauhat ja joskus. Kumartuen stringitkin.
        Olen kokeillut hänen asuja ekankerran 2002 ja siinä koukussa olen edelleen.
        Voin tyttöiillä kultani kanssa kotona, hotellissa ja autolla liikkuessa.

        Hän ei tiedä että tyttöilen (lievästi asujen kera, en meikkaa, ei peruukkkia) nykyään ulkona levareilla, puistoissa ja myöhään autolla.
        Tahdon kiusata miehiä, jotka kiihoittuvat kun ylläni on vaikka vaimon musta nahkainen minihame, tai mustalatex tai ihan kuminen minihame.
        Alla vaimon satiini pitsi pikkarit, sukkanauhat, mustat stayup sukat, joskus sukkahousut tai avosukkahousut.

        On kiihoittavaa pukea, mennä levarille janakkalaan tai iittalaan. Huomata että joku mies on nähnyt minut mlnlhameessa ja nailoneissa... Kävelee perässä... Tulee ja koskettelee ensin nahkahametta peppuni päältä... Liikuttaa kättään nailonsukkien päällä, sisäreittä pitkin... Kohti ylös, satiinipikkareita.
        Olisi kiva löytää vakkari nautiskelija... Helpottaisin myös hänen oloa....


      • Anonyymi

        Ah, polvipituinen vekkihame ja peittävät, tummanruskeat sukkahousut. Sellaisissa viihdyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Hämeenlinnasta, 58 v. Ukm
        Vaimoni nauttii suunnattomasti minihameista, nailonsukista, sukkanauhoista, korkkareista ja saappaista.
        Hänellä jonkin verran vilauttajan vikaa.... Myös rohkea pukeutuminen ihan ruokakauppoihinkin ja nauttii kun miehet seuraa hyllyjen välissä... Osaahyvin minihameiden noston muka vahingossa paljastaen sukkien reunat sukkanauhat ja joskus. Kumartuen stringitkin.
        Olen kokeillut hänen asuja ekankerran 2002 ja siinä koukussa olen edelleen.
        Voin tyttöiillä kultani kanssa kotona, hotellissa ja autolla liikkuessa.

        Hän ei tiedä että tyttöilen (lievästi asujen kera, en meikkaa, ei peruukkkia) nykyään ulkona levareilla, puistoissa ja myöhään autolla.
        Tahdon kiusata miehiä, jotka kiihoittuvat kun ylläni on vaikka vaimon musta nahkainen minihame, tai mustalatex tai ihan kuminen minihame.
        Alla vaimon satiini pitsi pikkarit, sukkanauhat, mustat stayup sukat, joskus sukkahousut tai avosukkahousut.

        On kiihoittavaa pukea, mennä levarille janakkalaan tai iittalaan. Huomata että joku mies on nähnyt minut mlnlhameessa ja nailoneissa... Kävelee perässä... Tulee ja koskettelee ensin nahkahametta peppuni päältä... Liikuttaa kättään nailonsukkien päällä, sisäreittä pitkin... Kohti ylös, satiinipikkareita.
        Olisi kiva löytää vakkari nautiskelija... Helpottaisin myös hänen oloa....

        Ois kiva tavata😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, polvipituinen vekkihame ja peittävät, tummanruskeat sukkahousut. Sellaisissa viihdyn

        Tummanruskea on kyllä ihan parhaita sukkahousuvärejä!


    • Anonyymi

      Juuri nyt on vaimon kullan värinen satiini vekkihame yllä. Pikkarit jätin hameen alta pois. Heti alkaa seisomaan hameen alla aika jännä. On tää ihana vaate kun helmat leviää laahaamaan nätisti kun istuu. Jos olisin nainen olisin tälläinen hame päällä kaiken kesää.

    • Anonyymi

      Minua puhuttelee erityisesti polvet peittävä vekkihame. Sen alla peittävät, hieman tätimäiset ruskeat tai harmaat sukkahousut ja jaloissa sandaalit, jotka paljastavat seksikkäät sukkisvarpaat

      • Anonyymi

        Hyvä kuvaus, tätimäiset sukkahousut ja sandaalit on makea yhdistelmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuvaus, tätimäiset sukkahousut ja sandaalit on makea yhdistelmä.

        On. Tehokas, kiihottava yhdistelmä. Puetko itse sukkiksia vai ihailetko vain etäisyydeltä? Itse harrastan pukeutumista. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia lähemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Tehokas, kiihottava yhdistelmä. Puetko itse sukkiksia vai ihailetko vain etäisyydeltä? Itse harrastan pukeutumista. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia lähemmin

        Puen itse vekkihameita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Tehokas, kiihottava yhdistelmä. Puetko itse sukkiksia vai ihailetko vain etäisyydeltä? Itse harrastan pukeutumista. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia lähemmin

        En harrasta tuossa mielessä pukeutumista muuten kuin että käytän kylminä vuodenaikoina sukkahousuja alusvaatteena farkkujen alla. Jos en ihan päivittäin, niin ainakin melkein. Sukkikset on kyllä tosi miellyttävät jalassa ja hakkaa tavalliset miesten kalsarit mennen tullen. Toisaalta ihailen myös suuresti sukkahousuihin verhottuja naisten jalkoja, ja jos joskus pääsee näkemään naisen sukkahoususillaan, eli pelkissä sukkahousuissa ilman päällyshousuja tai hametta, niin siinä on pitelemistä. Kaikenlaiset sukkahousut ovat suuri ilo silmälle, paksut tai ohuet, ja väri kuin väri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En harrasta tuossa mielessä pukeutumista muuten kuin että käytän kylminä vuodenaikoina sukkahousuja alusvaatteena farkkujen alla. Jos en ihan päivittäin, niin ainakin melkein. Sukkikset on kyllä tosi miellyttävät jalassa ja hakkaa tavalliset miesten kalsarit mennen tullen. Toisaalta ihailen myös suuresti sukkahousuihin verhottuja naisten jalkoja, ja jos joskus pääsee näkemään naisen sukkahoususillaan, eli pelkissä sukkahousuissa ilman päällyshousuja tai hametta, niin siinä on pitelemistä. Kaikenlaiset sukkahousut ovat suuri ilo silmälle, paksut tai ohuet, ja väri kuin väri.

        Sukkahousut ovat minullakin arkivaate syksystä kevääseen. Puen niitä lähes päivittäin ohuista peittäviin housujen alle, kotona sittenpidän niitä shorsien ja hameen kanssa. Näin olen tehnyt jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan, enkä ole aikonut vaihtaa niitä mihinkään muuhun. Aivan kuten sinäkin pidän kaikenlaisista väreistä, mutta etusijalla ovat musta, erilaiset ruskean sävyt vaaleista tummiin, eri harmaat ja tummansiniset. Totta kai ihailen sukkissääriä, ne puhuttelevat monella eri tasolla. Näin on ollut ihan nuoresta pojasta lähtien


    • Anonyymi

      Paremman puoliskon pvc-hameessa tulee ajoittain itsekseen keimailtua ;)

    • Anonyymi

      On tullut käytettyä vekkihameita. Jotka on ns. koulutyttömallia. Suosikkina tummansininen n. 40cm pitkä (16") tai oikeastaan lyhyt ns. knife pleat malli. Yltää minulla n. puoleen reiteen. Vaatii tietysti seurakseen sukkahousut. Milloin minkäkin väriset, tai kuviolliset. Usein lisäksi esim. ballerinat tai muut matalat kengät. Englannin koulutyttöjen asu siis. Netin kuvistahan tämän yhdistelmän bongasin, ja joissakin TV-sarjoissakin on näkynyt. Näyttää todella hyvältä. Ja tuntuu kiihottavalta kun on itellä samanlainen asu päällä. Koulutyttöilen siis vähän väliä. Ja tuo em. on kyllä totta, että tummanruskea on upea sukkahousuväri. On kertynyt eri sävyjä ja paksuuksia varastoon. 40den paksuus se oma suosikki. Jostain syystä näyttää vaan eniten naiselliselta.

      • Anonyymi

        Olisi mukava vaihtaa kokemuksia t ukm lahti


      • Anonyymi

        Tuollainen lyhyt koulutyttöhame olisi unelmien täyttymys. Ja siten tummat, peittävät sukkahousut hameen kanssa. Ruskeat, harmaat, tummanvihreät, mariininsiniset tai mustat. Jaloissa, sukkiksien päällä voisi vielä olla valkoiset nilkkasukat. Aika taivaallinen look. Itse suosin 40-60 denierin sukkiksia, niissä iho kuultaa vielä hivenen läpi, muttei paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukava vaihtaa kokemuksia t ukm lahti

        Katsotaan kolmen vuoden päästä. Sinun viipeesi.


    • Anonyymi

      Kyllä tulee välillä koklattua ja tyydytettyä vekkihameissa,en tiedä mikä niissä kiehtoo.t.ukm59 lahdesta

    • Anonyymi

      Aika ihanaketju

    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3249
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      552
      3063
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2426
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2012
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1652
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      109
      1332
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1215
    Aihe