Löytyskö Rääkkylästä sivistynyttä ryyppyseuraa, olis juomatonta alkoholia. Laitettaisiin maailman ja erikoisesti Rääkkylän asioita kuntoon. Elämää ja maailmaa nähneet mummelit myös tervetulleita pohtimiskierokselle koska itsekin olen vaari iässä. Ei sönköille.
Ryyppyseuraa
14
1189
Vastaukset
- Hengessämukana
Missä laitetaan lestit pystyyn?
- Nahkavisako
Yritätkö hiprakassa porata kannikkaan? Sekö tässä on takana. Enpä usko, että olen ihan älyttömän kiinnostunut, vaikka ilmainen viina periaatteessa ihan kiinnostaa. Mutta nahkavisalla maksaminen, kiitos ei kuitenkaan.
- Mukaantulisin
Eiköhän se tässä iässä liene se rattoisa rupattelu enemmän paikallaan.
- Käsidesi
Olisiko sinulla oikein sellaista hyvää tujua metanolia, olen tottunut naukkailemaan vain sitä? On niin jano, että jo näköä haittaa.
- ködetdesissä
Olisipa oikein roskasakin poistamis ainetta. miten mieleesi juolahtikaan
- rustokorvainen
Hullujakos kyselet? Etkös näe että Rääkkylä on täynnä ryppyseuraa. Sivistyksen määrästä en itsekkään ole aivan varma.
- heitonttuukothyppikää
Kyllä se Joulupukki kohta tulee sen puna nenänsä kanssa. Onhan Rääkkylässä jo tontut valmiina.
- Anonyymi
Minne ne tontut on kasautunna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne ne tontut on kasautunna?
Eikös kaikki joilla on huopatossut oo tonttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikki joilla on huopatossut oo tonttuja.
Rääkkylän persuthan jakeli huopatossuja toisilleen, siis tosi tontut!
- Anonyymi
Rääkkylässä kannattaa varoa minne päin pyllistää. Siellä saattaa käydä niin että joku sutjauttaa tattinsa sinun peräreikään. Siit et rimuilemallakaan irti pääse kun imu on ottanut kiinni.
- Anonyymi
Voitashan sitä kutsua vaikka Joulupukki glökille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392058Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711333Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291