Löytyskö Rääkkylästä sivistynyttä ryyppyseuraa, olis juomatonta alkoholia. Laitettaisiin maailman ja erikoisesti Rääkkylän asioita kuntoon. Elämää ja maailmaa nähneet mummelit myös tervetulleita pohtimiskierokselle koska itsekin olen vaari iässä. Ei sönköille.
Ryyppyseuraa
14
1225
Vastaukset
- Hengessämukana
Missä laitetaan lestit pystyyn?
- Nahkavisako
Yritätkö hiprakassa porata kannikkaan? Sekö tässä on takana. Enpä usko, että olen ihan älyttömän kiinnostunut, vaikka ilmainen viina periaatteessa ihan kiinnostaa. Mutta nahkavisalla maksaminen, kiitos ei kuitenkaan.
- Mukaantulisin
Eiköhän se tässä iässä liene se rattoisa rupattelu enemmän paikallaan.
- Käsidesi
Olisiko sinulla oikein sellaista hyvää tujua metanolia, olen tottunut naukkailemaan vain sitä? On niin jano, että jo näköä haittaa.
- ködetdesissä
Olisipa oikein roskasakin poistamis ainetta. miten mieleesi juolahtikaan
- rustokorvainen
Hullujakos kyselet? Etkös näe että Rääkkylä on täynnä ryppyseuraa. Sivistyksen määrästä en itsekkään ole aivan varma.
- heitonttuukothyppikää
Kyllä se Joulupukki kohta tulee sen puna nenänsä kanssa. Onhan Rääkkylässä jo tontut valmiina.
- Anonyymi
Minne ne tontut on kasautunna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne ne tontut on kasautunna?
Eikös kaikki joilla on huopatossut oo tonttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikki joilla on huopatossut oo tonttuja.
Rääkkylän persuthan jakeli huopatossuja toisilleen, siis tosi tontut!
- Anonyymi
Rääkkylässä kannattaa varoa minne päin pyllistää. Siellä saattaa käydä niin että joku sutjauttaa tattinsa sinun peräreikään. Siit et rimuilemallakaan irti pääse kun imu on ottanut kiinni.
- Anonyymi
Voitashan sitä kutsua vaikka Joulupukki glökille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2671609IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk321493Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361008
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72951Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää429882Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta140828