Jos ostan Paraisilta Turkuun kertalipun, kauanko on vaihtoaika ja mikä on lipun hinta?
Linja-autolipun voimassaoloaika Turkuun?
5
207
Vastaukset
- Taralainen
Ei kannata tuollaisia miettiä: tärkeintä on, että pääset pois Paraisilta. Ja harkitse tarkkaan, kannattaako sinne palata enää koskaan.
- OlkaaVaruillanne
Olen samaa mieltä, mutta pysyn täällä sentähen että en päästä kaupungin virkamiehiä helpolla, vahdin tarkaan kaikkea heidän tekemisiään ja ilmiannan ja reklamoin julki kaiken epämääräisen toiminnan mitä huomaan.
- Qvidjalainen
OlkaaVaruillanne kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta pysyn täällä sentähen että en päästä kaupungin virkamiehiä helpolla, vahdin tarkaan kaikkea heidän tekemisiään ja ilmiannan ja reklamoin julki kaiken epämääräisen toiminnan mitä huomaan.
Kunnioitettava asenne. Mutta varo, pääset mustalle listalle jos toimit omalla nimellä.
Vuosia sitten Paraisten silloinen suomenkielinen opetuspäällikkö huusi kunnanvirastossa järkyttyneenä: tämä talo vuotaa! Sen jälkeen hän kielsi toista viranhaltijaa tapaamasta ja keskustelemasta erästä kuntalaista ynnä muuta kiusaa. Joten pidä varasi, Paraisilla ei saa arvostella tsaaria. - täältä_pesee
Qvidjalainen kirjoitti:
Kunnioitettava asenne. Mutta varo, pääset mustalle listalle jos toimit omalla nimellä.
Vuosia sitten Paraisten silloinen suomenkielinen opetuspäällikkö huusi kunnanvirastossa järkyttyneenä: tämä talo vuotaa! Sen jälkeen hän kielsi toista viranhaltijaa tapaamasta ja keskustelemasta erästä kuntalaista ynnä muuta kiusaa. Joten pidä varasi, Paraisilla ei saa arvostella tsaaria.Minä olen ollut mustalla listalla jo vuosikymmenet mutta kun ei ole enää mitään menetettävää niin se homma sopii minulle oikein hyvin.
- tervemenoa
Jos kysyjä on vieläkin jumissa Paraisilla, niin tässä vastaukset. Lipulla ei ole mitään vaihtomahdollisuutta. Pääset tasan Turkuun asti, jonka jälkeen lippu on arvoton. Lippu maksaa nykyään 6,10 euroa.
Trevlig resa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446