Naiselle hyvää huomenta! 🤗Halit..
Perjantai aamuun
10
306
Vastaukset
- Rouvashenkilöltä
hyvää ja aurinkoista huomenta Kuokkalle. 🌞
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..moi...
Mä en oikke oo jaksanut kirjoittaa....
On vähän murheitakin...katotaan mitä elämä tuo...
Mut täytyy hoitaa kotiakin välii...
Mä kun lenkeilen niin paljon...
Kaikelle täytyy löytyä aika....
Mä en voi sietää paskasii kotei...
En tarkoita et täytyy olla ..niin viimesen päälle...mut täytyy olla siistii...puhdasta.
Eilen oli hyvä päivä ..niille asioille..
Nyt selkä vähän vihoittelee...kuumaa vettä ..alaselkää..kyl auttaa...
Hyvä kun viileni..illat helpompii...
Mul oli kyl kovaa..en oikke jaksa kauhean kuumaa...sä se rakastat sitä lämmintä...
Myönnä et hiki lensi...
Mäkin kuiva korppu..mut hiki valu.....
Nyt tulee syksy..se on mun aikaa...viileän lämmintä...
Helppo lenkkeillä...
Vietä mukava päivä...Tsau Beibi...👌😂🐦🐰Hei Pikkukukka ..
Miksi ole jaksanut kirjoittaa mulle? Etkö sä sitten välitä musta?🙁
Mitä murhetä Pikkukukalla on? Kerro huolesi mulle.🤔
Mititkö mua kun lenkkeilet?
Tännekkin voisit tulla siivoamaan.😛
Lämmin on todella kivaa, mä nautin lämpösestä.😉
Älä unohda ajatella mua.☺
Kivaa ilta-päivää sinulle Pikkukukka.😗🤗
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- rouvashenkilöltä
lopetan kuokka sun tervehtisisen, kun et edes jaksa vastata. Säälistä olen vastannut sulle, kun muut ei ole etkä edes vaivaudu vastaan. säälittävä netissäasuja, joka aloittaa päivänsä kirjoittamalla ikäväpalstalle! :-I
- tervkuokka
Varatut vai painua sinne.
- oletraasu
tervkuokka kirjoitti:
Varatut vai painua sinne.
eikö elämässäsi ole muuta?? Klo 6 aamulla toivotat hyvät huomenet palstalle.. ennen töihinmenoasiko?? mitähän duunikaverisi, (siis jos olet työelämässä) tuumaisi? ei tuo ainakaan normaalia ole, sorry vaan. ./
En ymmärrä sinun, ilta kirjottamiasi. Koska et ole minun rouvani.
Aamuisesta voin pitkinhampain kiittää.
Ryhdistäydy hyvä ihminen, äläkkä tuota pahaa miltä kanssa ihmisille!- mitäoikeainhaet
KUOKKA kirjoitti:
En ymmärrä sinun, ilta kirjottamiasi. Koska et ole minun rouvani.
Aamuisesta voin pitkinhampain kiittää.
Ryhdistäydy hyvä ihminen, äläkkä tuota pahaa miltä kanssa ihmisille!eikö ole kohteliasta tervehtiä kaikkia, jotka on reagoineet onnettomaan aloitukseesi!!?? Luuletko löytäväsi täältä elämänkumppanisi jos vastaat vain eirouville?? Jos minä vastaan reilusti nimimerkilläni, se kertoo etten yritä vikitellä sinua vaan vastaan vain vastaamisen ilosta...
No niin, ei tarvitse vastata, huomaan että tässä mennään nyt ihan eri aaltopituuksilla. :D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438