Perjantai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! 🤗Halit..

10

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouvashenkilöltä

      hyvää ja aurinkoista huomenta Kuokkalle. 🌞

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka ..moi...
      Mä en oikke oo jaksanut kirjoittaa....
      On vähän murheitakin...katotaan mitä elämä tuo...
      Mut täytyy hoitaa kotiakin välii...
      Mä kun lenkeilen niin paljon...
      Kaikelle täytyy löytyä aika....
      Mä en voi sietää paskasii kotei...
      En tarkoita et täytyy olla ..niin viimesen päälle...mut täytyy olla siistii...puhdasta.
      Eilen oli hyvä päivä ..niille asioille..
      Nyt selkä vähän vihoittelee...kuumaa vettä ..alaselkää..kyl auttaa...
      Hyvä kun viileni..illat helpompii...
      Mul oli kyl kovaa..en oikke jaksa kauhean kuumaa...sä se rakastat sitä lämmintä...
      Myönnä et hiki lensi...
      Mäkin kuiva korppu..mut hiki valu.....
      Nyt tulee syksy..se on mun aikaa...viileän lämmintä...
      Helppo lenkkeillä...
      Vietä mukava päivä...Tsau Beibi...👌😂🐦🐰

      • Hei Pikkukukka ..
        Miksi ole jaksanut kirjoittaa mulle? Etkö sä sitten välitä musta?🙁
        Mitä murhetä Pikkukukalla on? Kerro huolesi mulle.🤔
        Mititkö mua kun lenkkeilet?
        Tännekkin voisit tulla siivoamaan.😛
        Lämmin on todella kivaa, mä nautin lämpösestä.😉
        Älä unohda ajatella mua.☺
        Kivaa ilta-päivää sinulle Pikkukukka.😗🤗


    • nnnnainennn

      Hyvää iltaa :)

      • Naiselle.. Kiitos! :)
        Ja oikein hyvää yötä sinulle! ;)


    • rouvashenkilöltä

      lopetan kuokka sun tervehtisisen, kun et edes jaksa vastata. Säälistä olen vastannut sulle, kun muut ei ole etkä edes vaivaudu vastaan. säälittävä netissäasuja, joka aloittaa päivänsä kirjoittamalla ikäväpalstalle! :-I

      • tervkuokka

        Varatut vai painua sinne.


      • oletraasu
        tervkuokka kirjoitti:

        Varatut vai painua sinne.

        eikö elämässäsi ole muuta?? Klo 6 aamulla toivotat hyvät huomenet palstalle.. ennen töihinmenoasiko?? mitähän duunikaverisi, (siis jos olet työelämässä) tuumaisi? ei tuo ainakaan normaalia ole, sorry vaan. ./


      • En ymmärrä sinun, ilta kirjottamiasi. Koska et ole minun rouvani.
        Aamuisesta voin pitkinhampain kiittää.
        Ryhdistäydy hyvä ihminen, äläkkä tuota pahaa miltä kanssa ihmisille!


      • mitäoikeainhaet
        KUOKKA kirjoitti:

        En ymmärrä sinun, ilta kirjottamiasi. Koska et ole minun rouvani.
        Aamuisesta voin pitkinhampain kiittää.
        Ryhdistäydy hyvä ihminen, äläkkä tuota pahaa miltä kanssa ihmisille!

        eikö ole kohteliasta tervehtiä kaikkia, jotka on reagoineet onnettomaan aloitukseesi!!?? Luuletko löytäväsi täältä elämänkumppanisi jos vastaat vain eirouville?? Jos minä vastaan reilusti nimimerkilläni, se kertoo etten yritä vikitellä sinua vaan vastaan vain vastaamisen ilosta...
        No niin, ei tarvitse vastata, huomaan että tässä mennään nyt ihan eri aaltopituuksilla. :D:D:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe