Elisa vs. Sonera

Kandeekilpailuttaa

Meillä oli pitkään Sonera 10-100 mb nopeus .. hinta 42ekk. Siis pelkkä liittymä. Muutimme ja toiminta huononi ja soitin asiakaspalveluun oli turhatunut äijä puhelimessa,kun tuumas,että resetoi reititin,ihan kunen olisi kokeillu..Yritin selittää,että reititin sökö,että ihan tummunu takaa. Käski ostaa uuden heidän kaupasta piste. Nopeus Soneralla oli langattomana 24mb/s. Vaihdettiin Elisaan ja selitin tuon reititin ongelman.. Hinnaksi tuli n.20ekk. uuden reitittimen kanssa. Ilman reititintä 16,90e. Nopeus samalla testillä 76,5mb.. ja on toiminu loistavasti. Lisäksi säästyy 20 ekk..nopeus yli kaksinkertainen ja mukana uus reititin ja Elisa viihde aitio,mitä tabletilla katsonu ongelmitta. Elisalle kymmennen plus palvelusta ja toiminnasta SEKÄ HINNASTA!

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfgsdf

- Mobiililiittymien toimivuus on täysin tilanne- ja tapauskohtaista.
      - Laitteet ja liittymät eivät ole sidoksissa toisiinsa, eli olisit voinut ostaa uuden laitteen mistä vaan (eikä olisi tarvinnut koskea Elisan pilaamiin laitteisiin)
      - Elisan laitteet tarvitsevat resetointia vähintään yhtä usein kuin Sonerankin, ja lisäksi Elisan pilaamista firmisversioista ei ole mitään hyvää sanottavaa.

• Kandeekilpailuttaa

Väitinkö mä niiten olevan sidoksis?? Soneralta olis pitäny vaan ostaa heidän kaupasta vitun kallis laite,ilman että tulivat yhtään vastaan,vaikka 6 vuotta asiakkaana ja mistä tuon resetoinnin tuohon vedit? Se on perus juttu,mutta miksi asiakaspalvelu käski pelkästään sitä tehdä..? Kuka vaan ny tuon osaa. Maksa ite törkyhintaa,jos ny rahaa on. Kyllä vittu täälä onkin näitä piipittäjiä. Turha postata mitään. nii ja vahtaa vaikka youtubea. Sattui ny aitio tulla kuukaudeksi ilman.

• hgfgsdf
        Kandeekilpailuttaa kirjoitti:

Väitinkö mä niiten olevan sidoksis?? Soneralta olis pitäny vaan ostaa heidän kaupasta vitun kallis laite,ilman että tulivat yhtään vastaan,vaikka 6 vuotta asiakkaana ja mistä tuon resetoinnin tuohon vedit? Se on perus juttu,mutta miksi asiakaspalvelu käski pelkästään sitä tehdä..? Kuka vaan ny tuon osaa. Maksa ite törkyhintaa,jos ny rahaa on. Kyllä vittu täälä onkin näitä piipittäjiä. Turha postata mitään. nii ja vahtaa vaikka youtubea. Sattui ny aitio tulla kuukaudeksi ilman.

"Soneralta olis pitäny vaan ostaa heidän kaupasta vitun kallis laite"

Ei olisi ollut mikään pakko ostaa Soneralta yhtään mitään, vaan olisit voinut ostaa kunnollisen laitteen ihan mistä tahansa muualta.

Nyt sitten ostit Elisalta jonkin parinkympin halpislaitteen, jonka sisällä ei ole edes valmistajan alkuperäistä firmistä vaan Elisan pilaama ohjelmistoversio. Onnea vaan sen kanssa.

• zzzxzzzzz

Sun kannattaa mennä jonkun mielisairaalan vastaanotolle, ja sanoa sielä että reititin on takaa mustunu, ne ottaa asian hoitaakseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe