Takuusäätiö hakemus

Ppppppppp

Takuu säätiö takaus hakemuksessa pitää olla vakituiset tulot. Jos esim on ollut jo 4 vuotta määräaikaisella eläkkeellä niin takaus evätään. Eli takaussäätiön takaukset koskevat vain ja yksin omaan vakituista palkkaa tai eläke tuloja nauttivia. Ainoa neuvo jonka sain oli että anna velkojesi mennä ulosotto.
Käsittely voi muuten kestää 3-4 kuukautta jos on ns vakituiset tulot ja suht terve ihminen..Määräaikeisella eläkkeellä
elkää missä nimessä vaivautuko

9

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se ikävä kyllä on. Säätiö haluaa rahansa takaisin tavalla tai toisella jos velallinen jostain syystä ei enää pelaakaan sääntöjen mukaan. Itse sain säätiöltä 2013 järjestelylainen, makselin 4 vuotta ja myt yhä velaton..... :) kyllä kannatti.

    • Rahapossu

      Voit kyllä mahdollisesti tuossa tilanteessa päässä tuomioistuimen myöntämään velkajärjestelyyn. Itsellä päättyy 6kk:n päästä 5v nollaohjelma. Kylläpä helpottaa.

      • kaiaiqkqkqqkq

        Voin kuvitella. Velkojat jäivät nuolemaan näppejään. Varmasti olet onnellinen.


      • Rahapossu
        kaiaiqkqkqqkq kirjoitti:

        Voin kuvitella. Velkojat jäivät nuolemaan näppejään. Varmasti olet onnellinen.

        No toki olen. Kiva että säkin olet mun puolesta.


      • kaiaigkgkqqkq

        Montako kymmentätuhatta euroa sai pikavippejä ja kulutusluottoja anteeksi? Luottoja, jotka olit saanut erehdyttämällä luotonantajaa valehtelemalla omista tuloistasi ja aiemmista veloistasi?


      • Rahapossu
        kaiaigkgkqqkq kirjoitti:

        Montako kymmentätuhatta euroa sai pikavippejä ja kulutusluottoja anteeksi? Luottoja, jotka olit saanut erehdyttämällä luotonantajaa valehtelemalla omista tuloistasi ja aiemmista veloistasi?

        Voi kultamussukkani, pääoma joku 27-30000€ ja korkoineen ja perintäkuluineen n. 45000€.


      • Rahapossu
        Rahapossu kirjoitti:

        Voi kultamussukkani, pääoma joku 27-30000€ ja korkoineen ja perintäkuluineen n. 45000€.

        PS. Pikavippejä ei ollut yhtään.


      • loisiminenkoväsyttää

        Mikä siinä nollaohjelmassa on ollut niin raskasta, että nyt helpottaa? Se kun ei ole ollut luottotietoja viimeiseen 5 vuoteen eikä ole päässyt perseilemään lisää? Vai se miten sinun ei ole tarvinnut maksaa senttiäkään petoksella huijaamistasi veloista?

        Nyt kun kohta sitten "helpottaa" niin pissit varmasti luottotietosi heti taas pois. Näitä on nähty hyvin usein, sitten ollaan vinkumassa uutta velkajärjestelyä. Jotkut ovat syntyneet lobotomian kanssa.


      • Hyvähyvä

        Hienoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe