Nyyh, jos hän olisi kiinnostunut niin varmaan tekisi tikusta asiaa..mutta mitään ei kuulu:( vai kuuluuko vielä joku päivä? Edistyykö asia..? Eli mieheen olen ihastunut...
Oikeasti näkevälle!!!
13
263
Vastaukset
- 2356nhg
Ei hätää, hormonisi käyvät nyt kierroksilla ja aiheuttavat aivoissasi tilan, jossa koet tarvetta juosta unelmoimasi mulkun perässä. Tämä menee kuitenkin ohi ja kohteesi vaihtuu toiseksi. Pysähdy hetkeksi pohtimaan aivojesi ja elimistösi kemiallista toimintaa.
- Res
Taidatkin olla asiantuntija mulkun perässä juoksemisesta johtuviin oireisiin.😂
- 2356nhg
Res kirjoitti:
Taidatkin olla asiantuntija mulkun perässä juoksemisesta johtuviin oireisiin.😂
Noh, joo ;)
- kyynel5ilmä
Näkijälle nosto
- Intuitiolla
Rauhoitu. Hengitä syvään ja ajattele rakkaudella ja kiitollisuudella tuota kyseistä ihmistä.
Ajattele sitä mitä annettavaa sinulla olisi hänelle - eikä niin mitä hän ehkä toisi sinulle!
Se on kohtalon käsissä mitä teille on luotu, vai onko mitään.
Jos ei, niin jotain muuta rikasta ja antoisaa on tulossa elämääsi.
Rakkautta elämääsi. - kyynel5ilmä
En minä ajattele että mitä hän toisi minulle,mutta olen pettynyt niin monta kertaa etten uskalla itse mitään aloittaa.
- Oraakkeli
Perkiöntie 55 Perkiöntie 55 10 10 täyskymppi huuhaa ufo-hullu akka julkisuudessa kertoo olleensa ufoon kaapattuna !!!!!!!!!!
- Matomatala
Kaalimato pelastaa sinutkin.
- kyynel5ilmä
Näkijälle nostan...zonette,meediomirelle?
- 123d123f
näen kukkuloita ja niittyjä, upean ja loistavan tulevaisuuden . prinssisi painii omien juttujensa kanssa joihin sinulla ei ole asiaa. odota vielä
- kyynel5ilmä
Mitä odotan?
- kyynel5ilmä
Näkijälle nostoa..
- Ylösnosto
Näämnme viikonloppuna töiden merkeissä, edistyykö asia..? Tekeekö aloitetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079