Kateus ja toisten ihmisten panettelua

Ipana

Miksi Ilomantsi on juoru ja toisten ihmisten panettelu tärkein elämän tehtävä.onko se nautinto.voisko vaan keskittyä omaan elämään?

11

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinsevaanonilomantsissa

se vaan on huonon itsetunnon ilmentymä, kun oma elämä ei tarjoa mitään, niin pitää toisia mollata.

• Valivali

Ehkäpä siitä tulee parempi mieli, kun kateellisena toisista nillittävät ja juttuja keksivät. Eivät höhlät tajua, että tekevät itsestään naurunalaisia ja eihän sellaisten katkerien kanssa kehtaa olla tekemisissä, kun ei ainaista valitusta haluta kuunnella. Itse en ole kenellekkään kateellinen, sehän on järjenköyhyyttä ja pelkästään itselle haitallista toimintaa. Todellakin säälin noita katkeroituneita ja kateellisia tyyppejä, eikö heillä ole omaa elämää.

• Ilmi

Voi itku tätä palstaa ihmiset haukkuu paikalliset yrittäjät miksi? voihan jättää käyttämättä.mutta itse olen tyytyväinen taukoherkkuun ja muihin palveluihin.kaksi muuta fiksua vastasi keskusteluun.muut ovat varmasti omaan elämään tyytyväisiä??

• Taidetta

Kyllä on valittajia. Jos jokin haluaa jotain rakentaa uudestaan tai laajentaa. Heti ollaan valittamassa. Esimerkkinä Teboilin remontti. valittajieen nimet näkyy Kunnan sivuilla.
        Liite3 Oikaisuvaatimus rakennuslupapäätöksestä 11.9.2018 § 86 nro 2018-85

• Uteliasoon

Mitäkähän ne kylillä puhuvatkaan?

• löpölöpöä

Yhtä lapsellista on tuollainen julkinen loukkaantuminen jonkun höpelön sanomisista.
      Miksi välittää toisten puheista, kyllä maailmaan ääntä mahtuu!
      Itselleni on ihan sama mitä minusta puhutaan, elän omaa elämääni ja jos se ei jotakin miellytä niin se on hänen ongelmansa, ei minun.

• Elja

Niin kyllä ihmetyttää miksi pitää puhua pahaa koska ei tiedetä asioita. Arvailujen varaan perustuu monikin juttu.en ymmärrä mikä hyöty . oisko oma elämä niin tylsä että arvaillaan toisten elämää

• Kadeeeeee

Joskus saa kuulla itsestäni keksittyjä juoruja kylillä. Kateelliset urpot niitä vaan keksii, kun eivät muutakaan osaa. Minua huvittaa tuollainen lapsellinen käytös, mutta toisaalta tietää olevansa vähän parempi noihin urpoihin nähden, eihän ne tietenkään tyhjästä kateellisia ole.

• Kadenssi

Vai olisiko joillakin itsekehu ja kateuden herättämisen tarve peräti se pääasia ?

• Anonyymi

Vaan eikös sitä sanota, että se koira älähtää mihinkä kalikka kalahtaa?

• Anonyymi

Mikäs koira nyt älähti kun piti kaivaa viisi vuotta vanha keskusteluketju naftaliinista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe