Hei naiset, mitä tehdä

Pertsa.dex

Mä Oon nähnyt ihan uskomattoman hienon naisen monta kertaa tuossa lähelllä ostarilaMitä Te tykkäisitte jos menisi vaan ihan poikkana esittäytymään ja sanomaan , että Sun kans mä haluun lähtee ,mihin vaan

6

330

Vastaukset

• Anna mennä vain :) itse kysyisin, että minne viet? Tällä hetkellä kaipaisivat spontaania miesten toimintaa.

• Viuuuhhh kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Jo on vanha viuhake hengissä, ettei löylykauhan käyttö menisi pervoksi, ota se nyt vaihteeksi suuhun ja niin syvälle, jottei henki kulje.

• Viuuuhhh kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Hullu hurisee, kun ei saa mulkkua suukkiin, suoti pärsiiseen.

• Mee sen luo, sano että älä säikähdä, en tuu tän lähemmäs, mut halusin vaan kertoo että olet uskomattoman upea. Sit vastaanotosta riippuu miten jatkat, voitko ehdottaa viel jotain muuta. :)

• Nyt sitte jumalauta niie löylykauhoje kanssa... kohta on pakasterasiat syvällä hanurissa... :D

• Minä käytän Arabian löyöyöykauhaa ihan muuhun ! Ai, Jaa, jännää, eikö se tuo satu?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      210
      6541
    2. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      333
      3025