Mä Oon nähnyt ihan uskomattoman hienon naisen monta kertaa tuossa lähelllä ostarilaMitä Te tykkäisitte jos menisi vaan ihan poikkana esittäytymään ja sanomaan , että Sun kans mä haluun lähtee ,mihin vaan
Hei naiset, mitä tehdä
6
423
Vastaukset
- Niinpä_niin
Anna mennä vain :) itse kysyisin, että minne viet? Tällä hetkellä kaipaisivat spontaania miesten toimintaa.
- Tublakauha
Jo on vanha viuhake hengissä, ettei löylykauhan käyttö menisi pervoksi, ota se nyt vaihteeksi suuhun ja niin syvälle, jottei henki kulje.
- Triplakauha
Hullu hurisee, kun ei saa mulkkua suukkiin, suoti pärsiiseen.
- nuorinaikkonen
Mee sen luo, sano että älä säikähdä, en tuu tän lähemmäs, mut halusin vaan kertoo että olet uskomattoman upea. Sit vastaanotosta riippuu miten jatkat, voitko ehdottaa viel jotain muuta. :)
- Zip
Nyt sitte jumalauta niie löylykauhoje kanssa... kohta on pakasterasiat syvällä hanurissa... :D
Minä käytän Arabian löyöyöykauhaa ihan muuhun ! Ai, Jaa, jännää, eikö se tuo satu?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846759
- 323139
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991777Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27845Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45723Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄59689Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html27647Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29646- 20635
Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v25605