Hei naiset, mitä tehdä

Pertsa.dex

Mä Oon nähnyt ihan uskomattoman hienon naisen monta kertaa tuossa lähelllä ostarilaMitä Te tykkäisitte jos menisi vaan ihan poikkana esittäytymään ja sanomaan , että Sun kans mä haluun lähtee ,mihin vaan

6

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä_niin

Anna mennä vain :) itse kysyisin, että minne viet? Tällä hetkellä kaipaisivat spontaania miesten toimintaa.

• Tublakauha

Jo on vanha viuhake hengissä, ettei löylykauhan käyttö menisi pervoksi, ota se nyt vaihteeksi suuhun ja niin syvälle, jottei henki kulje.

• Triplakauha

Hullu hurisee, kun ei saa mulkkua suukkiin, suoti pärsiiseen.

• nuorinaikkonen

Mee sen luo, sano että älä säikähdä, en tuu tän lähemmäs, mut halusin vaan kertoo että olet uskomattoman upea. Sit vastaanotosta riippuu miten jatkat, voitko ehdottaa viel jotain muuta. :)

• Zip

Nyt sitte jumalauta niie löylykauhoje kanssa... kohta on pakasterasiat syvällä hanurissa... :D

• Minä käytän Arabian löyöyöykauhaa ihan muuhun ! Ai, Jaa, jännää, eikö se tuo satu?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1767
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1621
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1222
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      981
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      951
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      829
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      801
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50