Katso mikä mimmi laulaa
hän osaa ja tietää nämä jutut
Vau, kuka osaa kaikki miten
otat yleisön, koska diggaavat Tinaa
aina ja aina !
Tina Turner
8
345
Vastaukset
Kuka vois loistaa kuin Tina
Tina jyrisee kun hän on lavalla, kuka voisi olla
Tinaa voimakkaampi kuin Tina
siinä on sitä jotain, ja ainesta
riittää hän on sitä kaikkea
hän on paras, Tina !- BulttiBoiss
Jep.Aina vaan paranee.
Esimerkkiä tämänpäivän vinkujille.
https://www.youtube.com/watch?v=rLi-KJJTSyc
https://www.youtube.com/watch?v=5rQ4gXu_B6c Niin. Tinaa ei voita mikään, show must go on !
Tina on kokenut saman kuin minäkin. Löysin tyttöni pois nukkuneena, lääkkeiden yliannestus. Elämä on kovaa ja tunnen että Tina on kokenut Paljon ja siksi hän Jatkaa <3
joten kokeilkaa, yes , yes niinkuin Tinakin,,,,,,Yes.... !
- ihanaonTina
niinpä siis kokeillaan, yes, yes Tina
Tina kokeilee, siis Tina on ihan itsensä...
paljon vastauksia , ne tulevat, anna tulla, ne tulevat muutenkin, pysy aina pyssytsä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931