Mites Pattayan varakkaat ja komeat miljonäärit suunnittelee Suomeen paluuta jos sairastuu? Eikö riitä kuitenkaan raha sairastaa Thaimaassa?
Perseaukinen sairastuu Pattayalla
14
292
Vastaukset
- Helmipiru
Varakkuus Pattayanpoisseilla on pehmeitä puheita.
Lentää sairaalaan hoidettavaksi suomeen ja onhan siellä sosiaalitäti myös eikö olekkin ?
- trueliferintintin
Katsoit sitten taas parhaaksi vastata itse omaan aloitukseesi ensimmäisenä, että saadaan ketjua aikaan?.... Hyvä.
Jos joskus saat jostain rahaa ja pääset matkustelemaan oikeasti, niin voin taata, että jokaisesta valtiosta "EU:n ulkopuoleltakin" ( tiedät kai, että valtioita on myös EU:n ulkopuolellakin? Kiitos maailman parhaimman ja ilmaisen koulutusjärjestelmämme) löytyy vakuutusyhtiöitä jotka ovat tietyin ehdoin valmiita myöntämään sinulle sairasvakuutuksen?
Mielestäni halvempaan hintaan.. Kun esimerkiksi Suomalainen ilmainen hammashoito? joka maksaa noin 100e... Jos hampaasi poistetaan. Se, että et käytä varaamaasi aikaa tai olet 10 min myöhässä, maksaa kunnallisessa hoidossa Suomen kansalaiselle vain 50% tuosta, eli noin 50e. Jos lääkäri on myöhässä, hinnat pysyvät samoina, koska asiakkaat voivat odottaa.. Vain lääkäreiden aika maksaa. - Jakiksesta
Näyttää siltä että Payttayan poissit on niitä joille yhteiskunta maksaa kaiken ja nämä läskimahat senkun vaan juovat ja naivat muiden piikkiin.
- Poikkee
Ei oikean varakkaan tarvitse Suomeen mennä sairastamaan.
Pattayan kelapummit ja muut "varakkaat" asia erikseen. Niillä loppuu valuutta jo kunnon sairaalan taksimatkaan, - LöhöMake
Pattayan pojat ei taida saada edes matkavakuutusta. miten ne sairaalan pystyy maksamaan.
pattayan paskapuheita vaan - LeeWard
häntä kipien välissä suomeen luuserit matkaa
- HuaHinistäsuomensossuun
Hua Hinistä heitä tulee jatkuvasti, rahat raukoilla loppui. Onko Hua Hiniläisillä häntä ja mikä tuo kipi on, jonka välissä se kertomasi mukaan on?
- songkraan
Vähän aiheesta poiketen. Kävimme ystävättäreni kanssa hammaslääkärissä. Tarkistus ja hammaskiven poisto yhteensä 1000 B Kummallakaan ei ollut reikiä . Normaali paikkaus 350 B /paikka. Ei pitäis tulla konkurssi. Valitse hammaslääkärisi. Pattayalla on myös kalliita, rahastavia lääkäreitä. Otetaan röntgenkuvat vaikkei olis tarvetta.
- 63NumBall63
rg kuva maksaa täällä 100b panorama 380b, paikkaus yksi pinta 800 kaksi pintaa 1300,
- 63Numball63
63NumBall63 kirjoitti:
rg kuva maksaa täällä 100b panorama 380b, paikkaus yksi pinta 800 kaksi pintaa 1300,
Resuperse käytä omaa tunnusta. Vaimo korjaa hampaat ilmaiseksi.
- 63NumBall63
63Numball63 kirjoitti:
Resuperse käytä omaa tunnusta. Vaimo korjaa hampaat ilmaiseksi.
Resuperse sinulla si ole vaimoa sen enempää kuin hampaita, reppana.
- 63Numball63
63NumBall63 kirjoitti:
Resuperse sinulla si ole vaimoa sen enempää kuin hampaita, reppana.
Resuperse käytä omaa tunnusta. Vaikka et varmaan osaa sellaista edes luoda reppana.
- 63Numball
Vaikka te muut harrastatte seksiä te teette sitä vuokramorsiammen kanssa ette siis oman maksullisen. En ole teille siitä katkera vaan te olette reppanoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862