Millä autolla ajaisit?

EricHonecker

Jos olisit maailman rikkain ihminen? Vastaus on tietenkin Honda Accord, ja tämä on taivahan tosi! Myös Facebookin Mark Zuckerberg ajaa Acura TLX:llä eli Accordilla. Itse olen keskituloinen ja ajan Volkkarilla, mutta haaveilen yhä uudesta, kenties Hybridi Accordista, kunhan tarpeeksi vaurastun!

12

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain.nössöille

Honda NSX

Hondaltakin löytyy paljon mielenkiintoisempia autoja.

• Pillueisaanumunaa

Mä ostaisin lexuksen.

• pakumies671

Yksi auto ei riittäisi jos olisin rikas. Ostaisin nelivetoavolavan, esim. Isuzun automaatilla. Ehkä minulla olisi siihen nytkin varaa, mutta köyhänä en raaskisi ajaa sillä sellaisiin paikkoihin että nelivetoa ja maavaraa oikeasti tarvitsisin.
      Toisena kulkupelinä olisi Rover 75 automaatti. Siinä mun makuun hienoin ja hienostunein ja kaikista kokeilemistani autoista ainoa joka on kunnolla äänieristetty. Luotettavuus on kuitenkin käsittääkseni huono, mutta ei se rikasta haittaa kun ei olisi koskaan kiire töihin ja aina voisi tilata korjauksen hinausautoineen ja taksin.

• Kroiso

Jos olisin miljonääri, ostaisin Audin, VW:n, Skodan, Seatin ja Mersun. Olisi kerrankin rahaa korjailla preemijumien moninaisia vikoja ja ostaa niihin öljysyöppöihin tolkuttomasti öljyä.

• xbxdb

No kyllä saa omassa Hondassakin korjailla moninaisia vikoja ja kippailla öljyä...

• ihanuuttajuttua
        xbxdb kirjoitti:

No kyllä saa omassa Hondassakin korjailla moninaisia vikoja ja kippailla öljyä...

Kerro mikä Honda ja ne viat??

• Kovarassi

Lexus lc500

• hyväJakoon

Itselle ostaisin Porsche 911. Holistiossssille uuden VW Touranin ja psykologin yksityishoidot ja terapia istuntoja riittävästi.

• Monivikainenmerkki

Jos omistat vokkeron, se estää sinua varmasti vaurastumasta. Ylimääräistä rahaa ei todellakaan jää säästöön.

• HolistiOnOnneton
        Monivikainenmerkki kirjoitti:

Jos omistat vokkeron, se estää sinua varmasti vaurastumasta. Ylimääräistä rahaa ei todellakaan jää säästöön.

Älä nyt Holisti pelästy vaikka lupasin sulle hoidot ja terapiat.

• Mediakeplotteleee

Ja kun tarkemmin googlaat niin esim mark zuckerberg ajaa pagani Huoyralla. Eli suomalaisittain huoralla:) nää että rikkaat ajaa jollain reppanoiden hondalla on ihan julkisuustemppuja. Todellisuudessa noilla kaikilla on valtavat kokoelmat maailman kalleimpia autoja ja veneitä.

• MB-S_6.0-v12

S-mersulla ja kuski ajaisi. Isoimmalla bensakoneella tottakai.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe