Millä autolla ajaisit?

EricHonecker

Jos olisit maailman rikkain ihminen? Vastaus on tietenkin Honda Accord, ja tämä on taivahan tosi! Myös Facebookin Mark Zuckerberg ajaa Acura TLX:llä eli Accordilla. Itse olen keskituloinen ja ajan Volkkarilla, mutta haaveilen yhä uudesta, kenties Hybridi Accordista, kunhan tarpeeksi vaurastun!

12

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain.nössöille

Honda NSX

Hondaltakin löytyy paljon mielenkiintoisempia autoja.

• Pillueisaanumunaa

Mä ostaisin lexuksen.

• pakumies671

Yksi auto ei riittäisi jos olisin rikas. Ostaisin nelivetoavolavan, esim. Isuzun automaatilla. Ehkä minulla olisi siihen nytkin varaa, mutta köyhänä en raaskisi ajaa sillä sellaisiin paikkoihin että nelivetoa ja maavaraa oikeasti tarvitsisin.
      Toisena kulkupelinä olisi Rover 75 automaatti. Siinä mun makuun hienoin ja hienostunein ja kaikista kokeilemistani autoista ainoa joka on kunnolla äänieristetty. Luotettavuus on kuitenkin käsittääkseni huono, mutta ei se rikasta haittaa kun ei olisi koskaan kiire töihin ja aina voisi tilata korjauksen hinausautoineen ja taksin.

• Kroiso

Jos olisin miljonääri, ostaisin Audin, VW:n, Skodan, Seatin ja Mersun. Olisi kerrankin rahaa korjailla preemijumien moninaisia vikoja ja ostaa niihin öljysyöppöihin tolkuttomasti öljyä.

• xbxdb

No kyllä saa omassa Hondassakin korjailla moninaisia vikoja ja kippailla öljyä...

• ihanuuttajuttua
        xbxdb kirjoitti:

No kyllä saa omassa Hondassakin korjailla moninaisia vikoja ja kippailla öljyä...

Kerro mikä Honda ja ne viat??

• Kovarassi

Lexus lc500

• hyväJakoon

Itselle ostaisin Porsche 911. Holistiossssille uuden VW Touranin ja psykologin yksityishoidot ja terapia istuntoja riittävästi.

• Monivikainenmerkki

Jos omistat vokkeron, se estää sinua varmasti vaurastumasta. Ylimääräistä rahaa ei todellakaan jää säästöön.

• HolistiOnOnneton
        Monivikainenmerkki kirjoitti:

Jos omistat vokkeron, se estää sinua varmasti vaurastumasta. Ylimääräistä rahaa ei todellakaan jää säästöön.

Älä nyt Holisti pelästy vaikka lupasin sulle hoidot ja terapiat.

• Mediakeplotteleee

Ja kun tarkemmin googlaat niin esim mark zuckerberg ajaa pagani Huoyralla. Eli suomalaisittain huoralla:) nää että rikkaat ajaa jollain reppanoiden hondalla on ihan julkisuustemppuja. Todellisuudessa noilla kaikilla on valtavat kokoelmat maailman kalleimpia autoja ja veneitä.

• MB-S_6.0-v12

S-mersulla ja kuski ajaisi. Isoimmalla bensakoneella tottakai.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      20
      1041
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72