Ruvettaisko kirjoittamaan

Meitä on täällä vanha tuttu joukko ihmisiä, joilla on vähintään kirjoitusalue, ellei peräti intoa. Minäkin olen yksitällainen.

Usein kirjoitan jostain ihmettelyn aiheesta ja toivon muiden kommentteja.

Yksi tai moni loukkaus tällä palstalla loukkaa. Ei ole halua tms. Vastata asiallisesti niin loukataan selvällä vihaviestillä .


Vanhana seriffinä olen ajatellut kirjoitta ylläpidolle kirjeen. Pyydän siinä oikeutta poistoihin tarpeen vaatiessa.

Kommentteja teiltä ystävät. Palaisi asiallisuus palstalle kuin ennen vanhaan.

15

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iPadillä on ikävä ominaisuus korjata olettamaan kirjoitusvirheitä. sorry,

      • ruvetaan-ruvetaan

        "Vanhana seriffinä olen ajatellut kirjoitta ylläpidolle kirjeen. Pyydän siinä oikeutta poistoihin tarpeen vaatiessa."

        Pyydät siis poistoja, jos ei sinun ajatusmaailmasi mielipiteitä arvosteta, mutta millä perusteella? Ei kai suinkaan, että jaksat taas korostaa sitä vanhaa serifiyttäsi silloin joskus, josta taisit saada oikein satikutia riittämiin.

        Kirjoitahan taas noita "ihmettelyn aiheita", joita ei olisi jo joku toinenkin ihmetellyt?

        Toisaalta olisi mukavaa, jos jatkaisit täälä 80 palstalla niitä mielikuvitus juttujasi, joista itse en todella pitänyt, mutta ehkä niiinkin tottuisi ajanvieton vuoksi.


    • Omaa tekemistäänkin voisi joku ajatella.

      • ruvetaan-ruvetaan

        Samoin ajattelin sinusta ja kyllä minä nyt ajattelen omaa tekemistäni ja se on viimmeviikkoina, että en ole tehnyt oikein mitään ja tuskin ajatellutkaan maailmanmenoa ja varsinkaan politiikkaa, puhumattakaan Sipilän ja Orpon rosvouksesta sinne omaan taskuunsa, koska nuo kirjoitukset saavat hiukseni pystyyn pelkästä inhosta.

        Tässä pikkuhiljaa asetun pötkölleen kirjani ääreen ja herään sitten klo 21,05, kun tulee telkkarista Korpelan kujanjuoksu jatko osat.

        Tietenkin sinä toivot uusia kirjoituksia ja niitä aloituksia, mutta tuskin niitä sinun mieleisiä tulee, jos et itse tee aloitusta ja mieluusti tänne 80 palstalle.

        Mietippä nyt itse mielessäsi, mistä halua jutella, kunhan ei olisi joku vanha politiiko, jota jumaloit, sillä se viimeaikainen meni hieman puihin, että muistiko kukaan ja jokainen osasi googlata tarvittavat tiedot.
        No tuo ruvetaan, voisi viitata, että aivan ruvelle menisimme, mutta ei sentään ja parempi olisikin, että aletaan, vaika ei kuitenkaan liian alas?


      • Olen huomioinut,että jos kertoo omista tekemisistään,niin joku asettaa sen kategoriaan "itsekehu".
        No jospa uhmaan arvostelijoita ja kerron: olin ystäväni mökkiä "stailaamassa"myyntikuntoon viikonverran.No se oli pelkää siivoamista ja tavaroiden kaatopaikalle hinausta.

        Joillakin kesämökkiä pidetään vanhan roinan säilytystilana ja jollei aivan antiikista ole kyse,niin kukaan ei halua kaikkea krääsää,mitä kesäasunto voi todella pitää sisällään?

        Kyllä sinä Ruune voisit unohtaa noi seriffivuotesi,et ollut sefuna laikaan tasapuolinen!
        Teit poistoja,kun joku astui "liikavarpaillesi" ,anteeksi vaan,mutta näinhän se meni!
        Mielipide tulee amalta


    • Mikä ettei, onhan tässä kirjoitettu, joskin ollaan täällä niin muutama, ettei se oikein riitä itselleni.
      Pidän monipuolisesta osallistumisesta ja kirjoitan vielä 70 puolellekin mielelläni. Kahvipirtti siellä on ensimmäinen osallistumispaikkani ja sille olen uskollinen ja viihdyn vieläkin.

      Uusien kirjoittajien myötä 60 puolelta, on tullut uuttakin verta, räyhähenkineenkin. Minua ei sekään haittaa, kaikkeen tottuneena kuljen omaa tietäni viihtyen joka palstalla!
      Iloa iltaanne!

    • Mikä kynnys tässä oikein on, kun ei kaheksankymppisiin tulla? Ei kai me olla miksikään muututtu mekään. Tulisivat nyt nuo, jotka ovat ihan oikeassa iässä.
      Onhan meillä mukava joukko tässä kirjoittajia, mutta kuten SS sanoo, niin ei olisi lisäporukka pahitteeksi.
      Niitä Korpeloita minäkin meinaan seurata.

      • mummo.pulassa

        On se hyvä, että vielä sormet jotenkin toimii, saa meinaan osumaan (melkein ) oikeisiin kirjaimiin. Sattui taas sellainen moka, että nivelrikkosena paksusormisena pudotin kuulolaitteni, kun sitä yritin putsata, jotta paremmin kuulisin. No, sen pudotuksen takia kait lopetti kokonaan toiminnan. Tilasin korvapolilta ajan korjausta varten, saapas nähdä kauanko korjaus kestää..... Tämmöistä se on kasikymppisen elämä, aina sattuu ja tapahtuu... onneksi ei nyt sattunut sen pahempaa, mutta taas yksi harmistus lisää tähän tapahtumisien ketjuun. Ollappa vielä nuori ja notkea, eipä muuta tällä haavaa.....!


      • mummo.pulassa kirjoitti:

        On se hyvä, että vielä sormet jotenkin toimii, saa meinaan osumaan (melkein ) oikeisiin kirjaimiin. Sattui taas sellainen moka, että nivelrikkosena paksusormisena pudotin kuulolaitteni, kun sitä yritin putsata, jotta paremmin kuulisin. No, sen pudotuksen takia kait lopetti kokonaan toiminnan. Tilasin korvapolilta ajan korjausta varten, saapas nähdä kauanko korjaus kestää..... Tämmöistä se on kasikymppisen elämä, aina sattuu ja tapahtuu... onneksi ei nyt sattunut sen pahempaa, mutta taas yksi harmistus lisää tähän tapahtumisien ketjuun. Ollappa vielä nuori ja notkea, eipä muuta tällä haavaa.....!

        Kaupunkilaisena olen kuvitellut reippailevani asfaltilla ihan sujuvasti.
        Auta armias, kun olin viikonloppuna maalaismaisemassa ja yritin kulkea metsäpolkua. Se oli ihan kuoppia täynnä, puunjuuria, töyssyjä, kiviä. Jalka oli aseteltava justiinsa, ettei horjahtaisi polulta pois. En arvannut edes ajatella, miten kävisi, jos kupsahtaisin kanervikkoon. Mikä minut sieltä ylös hilaisi! Vikaa lienee myös silmälaseissa, joiden takia en ollut ihan varma, mihin astun.
        Niin että ollappa vielä nuori ja notkea. kuten sanot . . .


    • Ei sinun Ruune varmaankaan tarvitse ruveta meikäläisten kirjoitelmia vartioimaan. Täällä kasikymppisissä on hyvä mieli jokaisella. Joukkoon kyllä mahtuisi lisää samanhenkisiä.

      • En ole Sinun eikä kaltaistesi kirjoitelmia koskaan edes kritisoinut.'


      • Ruuneman kirjoitti:

        En ole Sinun eikä kaltaistesi kirjoitelmia koskaan edes kritisoinut.'

        Et niin. Enkä minä sinun. Ihan ollaan hyvin selviydytty.
        Palsta on siitä mukava, että se ikään kuin avaa ikkunoita eri suuntiin. Näemme toistemme ikkunat ja ehkä vilkutamme toisillemme, mutta jos kadulla vastakkain osuisimme, emme toisiamme tuntisi. Se on aika erikoinen tilanne.
        Moni palstalainen on kertonut pitkäänkin elämäntarinaansa Tunnemme toistemme kirjoitustyylin ja arvaamme ehkä kirjoittajan, vaikka hän käyttäisikin sillä kertaa puskanikkiä.
        Mutta silmä silmästä emme toisiamme tunne!


    • Kyllätäällä ajoittain on loukkaavia kirjoituksia ja muutenkin
      harmillista. Taidan kuitenkin päätyä ansaitsemattomaan lepoon. Jo lienee aikakin!

      • mummo.pulassa

        Enpä ainakaan täällä kasikymppisissä ole havainnut mielestäni loukkaavia kirjoituksia, harva tänne edes eksyy, ovat kait vielä niin nuorekkaita nuo seitenkymppisissä seilaavat kasikymppiset! 😉

        No, sitä samaa minäkin yritän, sitä kuntoa ainakin pitää jossakin mallissa. Siksi mulla on silloin tällöin jonkun lapseni koira lenkkikaverinani. Hitaasti mutta varmasti kuljeskellaan puistossa, koira tekee merkintöjään ja minä nautiskelen ulkoilusta ja jutteluista toisten koiraihmisten kanssa. Mukavasti siinä päivä kuluu, kun monta lenkkiä päivässä tekee.
        Vielä kannattaa nauttia ulkoilusta, kyllä ne liukkaat kelit sieltä vääjäämättä tulla tupsahtavat, ja ulkoilureitit lyhenevät.

        Ruunemanille muuten terveisiä, olet kuulemma tanssahdellut Uittamolla mun isosiskoni kanssa! Tuli juttua tästä suomi.fi keskustelupalstasta siskon kanssa, ja hän tunnisti sinut , olitte jutelleet näistä palstoista. Kyllä maailma on pieni!😄🤗


    • Älä hermostu. Joukkoon vaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe