Skootteri kiihtyy huonosti

Eli aina ku lähtee liikkeelle niin ei jaksa kovin kiihtyy mut kyllä se sitten siitä lähtee. En oo varma missä vika mut voiko 60 suurin olla liian pieni kun piaggiosta hitsattu hukkaputket, kurit otettu pois ja prikka

8

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois_äkkiä

      Kuullostaisi siltä että on viritetty :D joten siitä johtuu

      • Jutustelija1

        Kyllä 60 suutin kuulostaa pieneltä vapautettuun vermeeseen.


      • Mitä meinaatte minkä kokone suutin ois hyvä?
        Mulla on laatikossa 66 ,80, 100


      • Jutustelija1
        Läskipaskasaatana kirjoitti:

        Mitä meinaatte minkä kokone suutin ois hyvä?
        Mulla on laatikossa 66 ,80, 100

        Kokeile tuota 80 kokoista ja ota tuntumaa miten pelittää. Siitä pitäisi saada suuntaa että mikä olisi hyvä.


      • Nii joo oon tosiaan hommaamas roxia -08 josta kurit helevettii ja tehoputki kiinni nii minkä kokonen suutin ois niiq sopiva?


      • Ja mikä voi olla syynä et tulppa menee rikki tyyliin joka päivä? Eilenkin lähin kaverille ja toimi ku unelma, käytiin kaupungissa ajamassa ja mentii takas kaverilla ja laitoin siihen seinään nojamaan iha normaalisti mut sit kun lähin kotia niin ei lähe käyntii ja tulppa aivan märkä ja melkeen musta, vituttaa kun ei ees viikkoa toimi normaalisti tuo


      • eikannataviritellä
        Läskipaskasaatana kirjoitti:

        Ja mikä voi olla syynä et tulppa menee rikki tyyliin joka päivä? Eilenkin lähin kaverille ja toimi ku unelma, käytiin kaupungissa ajamassa ja mentii takas kaverilla ja laitoin siihen seinään nojamaan iha normaalisti mut sit kun lähin kotia niin ei lähe käyntii ja tulppa aivan märkä ja melkeen musta, vituttaa kun ei ees viikkoa toimi normaalisti tuo

        Saanee tuo ainakin sitten jossain vaiheessa liikaakin bensaa, kun tulppa kastuu. Minkä koon suutin siinä nyt on? Mikä oli alkuperäinen??


      • 4pistesytytysjärj

        Sinun pitää ostaa Lamborghinilta tämä 4-pistesytysjärjestelmä, neljä tulppaa sylinteriin jotta iskevät kipinää kunnolla ja bensa palaa hyvin.

        Ei ne tulpat kostuessaan rikkoudu, kuivaat vain, puhdistat ja toimii taas hyvin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe