Masentunut mies.

Apuavaa

Hei minua kiusataan chatissa minusta aina tuntuu että haluaisin vain lähteä pois olen aina ollut kiusattu olen masentunut ja yksinäinen mulla ei ole kavereita en tiedä mikä minussa on vialla.

21

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TenhoT

      Sätissä on paljon ongelmaisia ihmisiä joille ilkeys muita kohtaan on kuin huume. Ehkä heillä on luonnehäiriöönsä liittyen myötäsyntyinen kyky tunnistaa herkimmät ja kilteimmät ihmiset. Miten heistä sitten tuli kiusaajia? Kiusattiinko heitäkin, sillä usein kiusatusta tulee itsestään kiusaaja. Älä sinä suostu sille tielle. Älä anna kiusaajan voittaa. Mieti muita tapoja viettää aikaa. Tämän ratkaisun tein myös itse.

    • ennenkiusattu

      Et ole olet ainoa jota kiusataan, itse koin sama muutama vuosi sitten. En kumminkaan lähtenyt itse samalle tiellä mitä hän. Nyt jälkeenpäin tämä kiusaaja on ihan hyvä juttukaveri silloin kun satumme yhtä aikaa chattiin. Ymmärrän tunteesi ,,toivon että kaikki muuttuu vielä hyväksi. Minusta kiusaaja peittää omaa epävarmuutta itsessään , ei ole mikään vahva persoona mieluimmin huonon itsetunnon omaava ihminen...

    • elämäsivaraus

      Tämäntapaiset aloitukset ovat yleensä vitsejä joihin kannattaa suhtautua varauksellisesti.

      • TenhoT

        Se tuli mieleen, että on pila mutta halusin vastata kun jostain syystä kosketti. Yritin myös tehdä paljon sen eteen että kiusaajani hyväksyisi minut, mitä ei tapahtunut ja voihan olla että heitä olikin useampi. Sitten mietin mitä muuten saan irti sätistä ja tulos oli, ei paljon mitään. Jonkun aikaa mietin mitä pikku paikkakunnalla olisi muuta tarjolla. Aloin käydä kansalaisopistolla kokeeksi ja sieltä löytyi tekemistä muutamalle iltaa viikossa. Kun matkat kulki fillarilla niin kuntokin nousi, sitten piristyi ihan muutenkin. Ihmisiin tutustunut sen verran että jotain jo jutellaan ja moikataan ja porukalla käyty parissa tapahtumassa. Voin paljon paremmin kuin silloin kun yritin päästä mukaan sätin porukoihin ja ihmettelen nyt jälkeen päin miksi otin kiusaamisen niin raskaasti.
        Pila tai ei, aina kannattaa elää enemmän.!


    • arsih

      Voi ei! Aivan kamala tilanne. Itseäni ahdistaa myös suuriosa seksuaalisista asioista, esimerkiksi tuo rintojen koskettelu..nyt vain juon olutta aamusta iltaan.

    • astriidi

      Siellä olis näille kirkkokafe huone tai sitten suosittelen ammattiapua koska sättihuoneista et apua saa.

      • arjuoppo

        Masennus vaikuttaa usein myös seksielämään, sillä masennuksesta kärsivän ihmisen seksivietti ei välttämättä ole entisellä tasolla. Seksi ei kiinnosta, kun mieli on maassa ja elämä ahdistaa.


    • ikiperuna

      Ruksimammat ja miehet ovat perustaneet oman sisäpiirin,keskustelua käytiin muutaman punaisen nikin toimesta eräs ilta.

    • nopa

      On se vaan jännää, että sätissä kiusataan. Koulussa aikoinaan yks tyyppi yritti alkaa kiusaa, oli se jännää, mut isoveli antoi ohjeen, et potkase munille, se oli jännä neuvo ja minähän toteutin sen. Se oli jännää kun jätkä makas tuskissaan maassa pidellen kasseistaan, se oli jännää. siihen loppu kiusaaminen. Ja myöhemmin se oliin vasta jännää, kun minusta tuli murrosiän jälkeen päätä pitempi, se oli jännää seurata, kun tää jätkä yritti päästä mun kaveriks se oli vasta jännää.

    • Mietitätä

      Sinussa ei ehkä ole mitään vikaa. Niissä kiusaajissasi voi olla. Ainakin yksi vika on.

    • monimiettii

      Nytkun Trumppi näyttää amerikoissa mallia siintä miten valelehdet ja toimittajat laitetaan ruotuun niin voidaan ottaa Suomessakin oppia. Ei anneta valheiden verkkoa kutovien vaki-iki-sättäreiden juhlia sisäpiirissäänsä vaan ajetaan ne poies kokonaan punomaan juoniansa jokka on välillä karseita kuunnella. Olen nimittäinkin itsekin nähnyt sen ilmiön kun ruksimammaseurapiiri kokoontuu punaisille ja kuka sen tietää mitä siellä puhutaan ja kenestä?
      Tuossa ylähällä sanottiin että väkivalloin. Ei se ole ratkaisu vaan pahan vastustus hyvillä mielin.
      Ei siis potkita eikä hutkita vaan pidetään sättityökyky yllä kiusaajien kustannuksella ja sisäpiirin metkut tunnistaen,niin!

    • eihyvää

      Vanhempien huoneesta ei löydy inhimillistä suhtautumista vaikeisiin asioihin. Kuolema on siellä asia josta voidaan heittää "herjaa" helppoa on sellaiselle jolla ei ole tunnemaailmaa olemassa. Ajatellaanko yhtään kuinka se voi koskea jotakin paikalla olevaa. Onneksi pois pääseminen on helppoa sieltä. Voisi ajatella että kukaan ei ole kuolematon ja se suru voi kohdata ketä hyvänsä. Seksi siellä on lempiaiheita jota , sekin osataan repiä vaikka mihin muotoon. Välillä tulee mieleen millaiseksi on mennyt ihmisen arvostus virtuaalissa. Nikin takana on kumminkin ihminen.

    • Oletkoerimieltä

      Tavoite tai päämäärä ratkaiseva sijoitus horisontin. Kuva ei aina ole kirkas. Minne olet katsomassa? Lähtökohtaisesti onko riskinottokykyä? Henkilökohtainen profiili.

    • Samaakomieltä

      Mitkä on sinulle tärkeitä omaisuusluokkia? PITKÄN LYHYEN AIKAVÄLIN suunnitelman tekoa.

    • Italianpankit

      Maantieteellinen relevantti globaalisti kun menee hyvin taloudet kulkee eri tavalla.

    • Volanilmiöstäkyse

      JUURIKIN NÄIN VOLATILITEETTI ON NOUSSUT ELI OSAKKEEN HINTAVAIHTELUT KOROSTUNEET?

    • hyvähajautus

      Hajautus tärkeää. Osa sijoituksista kiinteistöjä osa osakkeita pörssissä.

    • Jokaisellejotain

      Kiinteistä matalaa tuottoa, osakkeista korkeatuottoista. Näistä valita vain oman tuntemuksen perusteella.

    • ItsenäinenyrittäjäKoK

      30 vuoden kokemuksella sanottua.
      Seiso keskellä maalia kun potkaistaan palloa.

    • Tulotkasvussa

      Vahva tase kertoo vakavaraisuudesta.
      Velaton yhtiö.

    • Näinsovittu

      Ei kannata masentua miehen. Kuuluu ylempään tuloluokksan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe