Elämä jatkuu :))

Venetsialaiset on nyt sitten juhlittu ja kuka mitenkin. Kuka tunnustaa, että nyt nuppia kolottaa? ;)

Oli kyllä hieno juttu se, että tuota ilotulitushommaa oli vähän. Muutamia paukahduksia vain kuului satunnaisesti. Kokkolan kaupunki oli tehnyt hyvän ratkaisun, kun jättivät nuo pommit pois ja vaihtoivat ne laservaloihin :)

Haikeaa on kaikinpuolin kesän loppu. Millä mielin kaupunkilaiset lähtee syksyyn? Seuraava juhla onkin sit joulu :))

48

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luin jutun semmosesta missä kysyttiin, että näyttääkö peilistä katsottaessa vanhemmalta vai nuoremmalta kuin mitä oikeasti on.. :))
      Stressi, auringonvalo ja huonot elintavat vanhentaa kuulemma eniten. No jos itseäni ajattelen, niin huonosti en elä, mutta stressiä pukkaa joskus niin paljon, että pitäis näyttää jo 100-vuotiaalta tummulta :[

      • Sun_flower

        Kai noi kasvonpiirteet merkkaa eniten, pyöreänaamaiset näyttää ikäistään nuoremmilta. Ite oon melko pitkä muija ja aina on luultu sen takia vanhemmaksi.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Kai noi kasvonpiirteet merkkaa eniten, pyöreänaamaiset näyttää ikäistään nuoremmilta. Ite oon melko pitkä muija ja aina on luultu sen takia vanhemmaksi.

        Pyöreekasvosilla ainaski vähä vanhempana näkyy juonteet heikommin ku normikasvoilla :))

        On se kumma, että siinä 18-22v sitä tympäs ku henkkareita kysyttiin, mut nyt sitä melkeen oottaa että joku kysyis..vaa ei kysy :[


    • Onpas täällä hiljaista.. :))
      Poteeko porukka sunnuntaimasista ;))

      • No kesti toipuu.. ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kesti toipuu.. ;)

        Ai..mites Artsilla nii raskasta oli..Taisit kukkua aamupuoleen vai? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..mites Artsilla nii raskasta oli..Taisit kukkua aamupuoleen vai? ;)

        No ku mä duunasin biitsillä nuotiooki ku daamin kaa paistettiin makkaroi. Kesti roudata niit halkoi... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No ku mä duunasin biitsillä nuotiooki ku daamin kaa paistettiin makkaroi. Kesti roudata niit halkoi... :)

        Voi nami sentään :P Nuotiomakkara on parasta mitä tiedän!

        Olis pitäny tulla puskan taa tiirailemaan ja samalla heittämään omaki pätkä nuotioon ;)))


    • Sun_flower

      Jäi näkemättä toi lasershow, en viittinyt aamuun asti ootella. Hiton pettynyt olin ohjelmaan. Kivat jätkätkin loistivat poissaolollaan, pariskuntia oli vaan tai joita ei viittis muuten katella:(

      • Noi esiintyjät ei kyllä ollu häävejä.
        Kyllä siellä varmaan oli kivojakin tyyppejä, mut et vaan nyt tällä kertaa kohdannu heitä :)
        Ootkos koskaan huomannu sitä, että ku et tarvi jotain tavaraa nii se pyörii koko ajan näkyvissä. Sit ku tarvitki sitä, nii eipä löydy mistään..Noin on ihmistenkin kanssa :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noi esiintyjät ei kyllä ollu häävejä.
        Kyllä siellä varmaan oli kivojakin tyyppejä, mut et vaan nyt tällä kertaa kohdannu heitä :)
        Ootkos koskaan huomannu sitä, että ku et tarvi jotain tavaraa nii se pyörii koko ajan näkyvissä. Sit ku tarvitki sitä, nii eipä löydy mistään..Noin on ihmistenkin kanssa :)

        Toi on justiinsa noin. Sitten kun heittää kamppeita veke niin heti olis tarvinnut niitä:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Toi on justiinsa noin. Sitten kun heittää kamppeita veke niin heti olis tarvinnut niitä:(

        Niinpä..Ja sit se ku et aattele enää kaikenmaailman komistuksia, nii hupsheijaa se ilmestyy sun elämääs ilmoittamatta :))

        Tein muutes äsken ihannemiestestin. Tulos oli sankari, joka näyttää Brad Pittiltä ja sillä on jeesuksen luonne :)))))


    • Sun_flower

      Tympii hitosti tää syksy, opinnot sun muut. Tykkäisin esim. muuttaa jonnekin isompaan kaupunkiin, näkis vähän muutakin maailmaa.

      • Onhan se aina oma totuttautumisensa taas syksyyn ja arkeen. Loppujen lopuksi se ajatus on pahin, ku sitä miettii tulevaa etukäteen. Kyllä säkin taas vauhtiin pääset niissä opinnoissas. Eihän sitä tiedä vaikka siitä tuliski mukava lukukausi :)
        Tee niinku mä sillon ku joku tympii hitosti, eli sulje koko homma pois päästäs. Ainaski mulla tuntuu joskus jotaki tulevaa miettiessä, että tulee melkee hulluks :[

        Sä oot vielä nuori ja voit vaikka tulevaisuudessa vaihtaakki isompaan kaupunkiin jos tahdot :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan se aina oma totuttautumisensa taas syksyyn ja arkeen. Loppujen lopuksi se ajatus on pahin, ku sitä miettii tulevaa etukäteen. Kyllä säkin taas vauhtiin pääset niissä opinnoissas. Eihän sitä tiedä vaikka siitä tuliski mukava lukukausi :)
        Tee niinku mä sillon ku joku tympii hitosti, eli sulje koko homma pois päästäs. Ainaski mulla tuntuu joskus jotaki tulevaa miettiessä, että tulee melkee hulluks :[

        Sä oot vielä nuori ja voit vaikka tulevaisuudessa vaihtaakki isompaan kaupunkiin jos tahdot :)

        Täytyy vielä se lisätä, että ku mulla oli nii monia kuukausia silleen, että oli kaameesti murheita yhestä sun toisesta asiasta, nii siks mä en jaksa oikeen murehtia syksyn pimeyttä, tulevaa talvea ym. Ennen mä olin nii tympääntyny ku kesä oli ohi ja arki alkoi. Noi on mulle nyt muiden asioiden rinnalla aika pikkujuttuja.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyy vielä se lisätä, että ku mulla oli nii monia kuukausia silleen, että oli kaameesti murheita yhestä sun toisesta asiasta, nii siks mä en jaksa oikeen murehtia syksyn pimeyttä, tulevaa talvea ym. Ennen mä olin nii tympääntyny ku kesä oli ohi ja arki alkoi. Noi on mulle nyt muiden asioiden rinnalla aika pikkujuttuja.

        Toi on kadehdittava taito että kykenee nousemaan painostavien arkijuttujen yläpuolelle. Itellä on kyllä hiukan treenailtavaa että toi luonnistuu:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Toi on kadehdittava taito että kykenee nousemaan painostavien arkijuttujen yläpuolelle. Itellä on kyllä hiukan treenailtavaa että toi luonnistuu:)

        No..ku on ollu semmosia murheita jotka painaa aamusta iltaan ja melkee yötkin, nii sit ku jotenki selviää, niin joku vuodenaika tai sää ei ole mikään iso asia enää :)
        Ku lukee jotai joittenki ihmisten suruja, nii sillonki miettii, että miks marisen ku mullaha ei ole mitään oikeeta hätää. Sitä oppii laittamaan asioita oikeisiin mittasuhteisiin :)

        Ja ku/jos arki tympii, nii sekin helpottaa ku aattelee, että en ole ainoo :)) Tämmösillä pikkujutuilla voi tsempata itteä.


    • renkaathaisee

      Ainakin mieleen jäi venetsialais drifting,on kyllän se erikoista että tuollaiset ilmaa saastuttavat ja meluavat vanhat romu autot saavat julkisella tiellä polttaa renkaita,ja aiheuttaa vaaraa ja siihen ne saavat vielä luvan! kyllä tavallista autoilua kaikinpuolin moititaan ja tehdään kaikinpuolin vaikeaksi ja kalliiksi mutta tälläiset vaaralliset turhat drifting tapahtumat saavat jatkua.Kävimme kysymässä kisan vastaavalta ns johtajalta ja hän oli heti nokka pystössä eikä halunnut kommentoida koko asiaa heillä kuulemma oli kaikki oikeudet järjestää kisa hän huusi lasten kuullen että tälläistä venetsialaisissa.

      • Joku varmaan tykkää noista, mut mä en kyllä ymmärrä. Tuokin vielä, että keskelle kaupunkia järjestetään tuollanen. Turhaa kärytystä ja asfaltin kuluttamista.


      • pougomil
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joku varmaan tykkää noista, mut mä en kyllä ymmärrä. Tuokin vielä, että keskelle kaupunkia järjestetään tuollanen. Turhaa kärytystä ja asfaltin kuluttamista.

        Ihan oikeassa olet,kyllä kumia voisi käyttää hyödyllisemminkin kuin polttaa sitä tiehen ja samalla kun se kisa oli niin ne sai sulkea koko sen katu osuuden ajattele koko katu suljettiin yhen ainoan kisan takia! olisivat voineet driftata josain muuallakin kaupunkin ulkopuolella miksi piti juuri keskellä kaupunkia alkaa polttaa kallista kumia ja bensaa? mutta onneksi se driftaus loppuu kun sitä vastaan nousee vastustus liike emme me tarvitse mitään haisevia ja luonnonvaroja tulaavia drifting tapahtumia:)


    • Aina luulevat parikymppiseksi. Parikymppisenä taas luultiin yli kolmekymppiseksi..

      • Jos tuota kuvaa katsoo, niin hyvin menee parikymppisestä :)


      • Kiitos. :P


    • No ei tullut hedarii :) Daamin kaa tsiigailtiin rakettein räiskintää ja mentiin sit yön pimeydes uimaan. Mageesti on merivesi viel lämmintä ja seurakin sillai snadisti kuumotti sällii... ;)

      • Jahhas..elikkä se vesi olikin siks lämmintä ku sua kuumensi seura ;))
        Ja sen on pakko olla nii, ku ilma on jo viileetä. Minäki kaivoin jo villaneuletakin esiin ja paksummat pörrösukat :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jahhas..elikkä se vesi olikin siks lämmintä ku sua kuumensi seura ;))
        Ja sen on pakko olla nii, ku ilma on jo viileetä. Minäki kaivoin jo villaneuletakin esiin ja paksummat pörrösukat :))

        Et sä sit viel villamyssyy..? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Et sä sit viel villamyssyy..? ;)

        No ei..en taho sellasta laittaa ees pakkasilla. Pitää olla -30 ennenku mun päästä pipo löytyy :)) Noi pörrösukat joutuu kyllä välillä heittää mäkeen, ku iskee kuumuus ;))


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei..en taho sellasta laittaa ees pakkasilla. Pitää olla -30 ennenku mun päästä pipo löytyy :)) Noi pörrösukat joutuu kyllä välillä heittää mäkeen, ku iskee kuumuus ;))

        Ite oon niin viluinen että pipon laitan kun menee pakkasen puolella. Kaverilla jäätyi korvat yläasteella ja hitto oli paha näky:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Ite oon niin viluinen että pipon laitan kun menee pakkasen puolella. Kaverilla jäätyi korvat yläasteella ja hitto oli paha näky:(

        Oho..kamala juttu :(

        No voihan sitä pipon tilalla pitää takin huppua.


    • Halloween-partyt on sit marraskuus ja sit juhlitaan daamin synttärei et kyl tää syksykin menettelee. Täytyy täs ryhtyy jo tsiigaileen keittokirjoi... ;)

      • Haha..:))) Keittokirjan kakkososa varmaanki ;))
        Teillä on mukavat suunnitelmat. Se on aina kiva, kun on jotain mitä odottaa, nii ei käy arki liian tylsäks :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haha..:))) Keittokirjan kakkososa varmaanki ;))
        Teillä on mukavat suunnitelmat. Se on aina kiva, kun on jotain mitä odottaa, nii ei käy arki liian tylsäks :)

        No tota... Mä sain snadisti kuittailuu silloin ;) Sit on toi kuusibisneski ennen jouluu et ei kerkee lepäillä laakereillaan... :)


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Mä sain snadisti kuittailuu silloin ;) Sit on toi kuusibisneski ennen jouluu et ei kerkee lepäillä laakereillaan... :)

        No..omaperäinen lahja ainaski, ku useimmiten miehillä on korut mielessä. Onkos siinä keittokirjassa mitään taka-ajatuksia? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No..omaperäinen lahja ainaski, ku useimmiten miehillä on korut mielessä. Onkos siinä keittokirjassa mitään taka-ajatuksia? ;))

        Korut mielessä..no on kyllä muutaki ;))))))


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Haha..:))) Keittokirjan kakkososa varmaanki ;))
        Teillä on mukavat suunnitelmat. Se on aina kiva, kun on jotain mitä odottaa, nii ei käy arki liian tylsäks :)

        Jätkäkamu 'unohti' synttärit. Ite olisin ollut taivaissa pelkästä kortista.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Korut mielessä..no on kyllä muutaki ;))))))

        Ite en ole koruihmisiä, en kyllä niitä omistakaan. Joku rippiristi on kai jossain.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Jätkäkamu 'unohti' synttärit. Ite olisin ollut taivaissa pelkästä kortista.

        Se tyyppi unohti olla jonossaki ku järkeä jaettiin :/


      • Sun_flower kirjoitti:

        Ite en ole koruihmisiä, en kyllä niitä omistakaan. Joku rippiristi on kai jossain.

        Mulla on aitoja kaulakoruja ja korviksia moniaki, mut usein pidän kuiteski rihkamia :)


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Se tyyppi unohti olla jonossaki ku järkeä jaettiin :/

        Ei kai vaan välittänyt tarpeeksi kun noi on tunnepuolen juttuja. Ite kyllä muistin että ei sen puoleen.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on aitoja kaulakoruja ja korviksia moniaki, mut usein pidän kuiteski rihkamia :)

        Pelkäätkö että tippuu? Tunnearvo on tietty rihkamakoruillakin. Ite en oo oppinut koruja pitämään. Penskana leikin jätkien leikkejä että prinsessajutut jäi kokematta tältä muijalta:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Ei kai vaan välittänyt tarpeeksi kun noi on tunnepuolen juttuja. Ite kyllä muistin että ei sen puoleen.

        Tunnevammanen tyyppi siis.. :/


      • Sun_flower kirjoitti:

        Pelkäätkö että tippuu? Tunnearvo on tietty rihkamakoruillakin. Ite en oo oppinut koruja pitämään. Penskana leikin jätkien leikkejä että prinsessajutut jäi kokematta tältä muijalta:)

        Mulla on tippunu kalliita koruja. Kyllä se harmittaa vietävästi :( Rihkamakoru jos tippuu, nii siinä ei tuu rahallista menetystä nii paljon, mut tiettyhän sekin on kurjaa.


    • Mulla oli tänään merkittäviä ajatuksia.. Mietin että onneks oon syntyny naiseks.
      Miehenä ei olis häävi olla.. :]

      Tänään on ollut taas lämmin päivä :))

      • Sun_flower

        Kuinka niin? Jätkillä on hitosti helpompaa kuin muijilla. Saavat elää kuin pellossa eikä kukaan auvo päätään:(


      • Sun_flower

        Kun vaan olis tällaista pitkään niin kyllä kelpais:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Kuinka niin? Jätkillä on hitosti helpompaa kuin muijilla. Saavat elää kuin pellossa eikä kukaan auvo päätään:(

        No onhan miehillä jotai helpotuksia, mut aattelin monelta kantilta..Me naiset saadaan välillä heittäytyä "heikoiks" sillon ku huvittaa ;)) Oikeesti tää ajatus tuli ku olin pukeutumassa. Meillä naisilla on paljon mukavampi kroppa ku mitä miehillä on. Heillä vartalo on yhtä suoraa :] Vaatteet miehillä on paljon ykstoikkosempia ja värittömämpiä. Miehet ei ees voi käyttää mukavaa mekkoa ja käyttää nättejä alusvaatteita. Yks karmee juttu mikä on pahinta, nii kantaa pöksyissä jotai hirveetä möhkylää :]
        Nii ja kyllä miehille napistaan silloin ku ovat jääneet kiikkiin eli joutuneet naimisiin :))))


    • Teinpä pyörähdyksen, vaan eipä täällä mitään/ketään ole :]

    • Joulutressaa

      Onneksi joulu on pian ohitse!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1756
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1292
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1243
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1146
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1137
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      594
      1103
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      954
    Aihe