Tutustutaan Allahiin: Allah kuulee meidät

kukaJumalaon

Allah kuulee meidät ja näkee meidät, olimmepa ketä vain tai missä vain ja olipa tilanne mikä vain. Koraani sanoo suura 11, jae 61:

"Sen tähden pyytäkää anteeksiantamusta Häneltä ja palatkaa sitten Hänen luoksensa. Totisesti, Herrani on lähellä, Hän vastaa teille."

Riippumatta siitä, olemmeko muslimeita vai ateisteja vai jotain muuta, Jumala tuntee meidät ja tietää meidän asiat.

23

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupukista kerrotaan ihan samanlaista satua.

      Ei kannata ottaa todesta ainakaan jos on jo Aishan naimaiän ohittanut.

    • Mulla on ongelmana ollut onania ja se että en tahdo nöyrtyä ja alistua elämään vailla hakkerointia, hypetystä ja brahmayotin käyttämistä hyväkseni.

      Allah on useita kertoja antanut anteeksi ja johtanut oikeaan eli nöyrtymään, mutta nyt viime päivänä on lankeemus lähes anteeksiantamattoman tuntuista.

      Mutta mua vainotaan jo liiallisten vapauden ottamisesta. Alistuminen on parasta. Aina kun alistun niin vainoojat eli perkeleet alkavat kiusata lankeemaan.

      Islam on jonkin verran vainottu uskonto tänä päivänä. Ymmärrystä ei ole muilla. Jos saan armolahjan niin muut himoitsevat sitä omakseen. Ei ole helppoa olla vapaa kun orjuuttajia on paljon.

      • Anonyymi

        Miksi islaminuskoiset käyttäytyvät näin:
        Uganda kiristää seksuaalirikoslainsäädäntöään – Seksuaalivähemmistöt ja seksityöläiset voivat joutua rekisteriin


    • Paljonkuunneltavaa

      Montako sataa miljoonaa muslimia onkaan, en tiedä tuhansia kenties. Miten voi allah kaikkia kuunnella? Ei edes teoriassa.

      • Kyllä kaikenlainen on mahdollista teoriassa ja käytännössä. Esim. kvanttimekaniikka on näyttänyt ohjelmia, joissa on multiuniverisiumeja yms.
        Krishna tietoisuus kertoo, että Krishna kykenee tekemään itsestään tuhansia täysin itsensä valtaisia ja voimaisia kopioita. Hän tuli maapallolle yli 100 miljoonaa vuotta sitten ja osaa yhtä sun toista.
        Materialismista siirrytään kymmenen vuoden kuluttua Jumalan valtakunnan henkisiin arvoihin. Mahdit ja muut ovat melko valtavia sen jälkeen kun Jehova henkeyttää meret ja koko luonnon. Tapahtuuko tämä 1000 vai 3000 vuoden kuluttua jää nähtäväksi.

        Allah eli Elohim on kykenevä myös kuulemaan ja näkemään kaiken varmasti monin tavoin. On vain ajan kysymys kun siirrytään materialismista hengen ja myöhemmin valon valtakuntaan.


      • Anonyymi

        Ateisti voi pähkäillä niin, mutta Jumala on jotain paljon suurempaa kuin me ymmärrämme. Kaiken Luoja! Kaikkivaltias! Hän kuullee meidät, vaikkemme ymmärtäisi, miten.


    • Anonyymi

      Jumala on Kaikkitietävä ja Kaiken kuuleva. Nämä kuuluu Hänen 99:n nimeen. Se todetaan rukouksessakin, kun 5 krt päivässä käännymme Allahin puoleen.
      Ja Allah ei ole ihminen tai eläin. Hän on Jumala, siksi Hän voi kuulla monta yhtä aikaa.

    • Anonyymi

      Moskeijoissa sallitaan edelleen hengellinen väkivalta vakaumuksen nimissä, eikä Allah rakasta sellaisia muslimeita, jotka vihaavat erilaisuutta.Pidän Allahin ihmeenä sitä, että moni sorrettujen vähemmistöjen edustaja kuuluu silti yhä moskeijaan. Mistä tämä johtuu?

      Miksi suurinosa muslimeista suhtautuu epäkunnioittavasti ja yhdenvertaisuuden vastaisesti seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin?

      Mikä saa ihmisen toimimaan Jumalan vastaisesti?

      • Anonyymi

        No jos asiaa katsoo sellaisen sukupuoli- tai seksuaalivähemmistöön kuuluvan ihmisen näkökulmasta, jolle islaminusko on jotenkin merkityksellinen, tilanne on edelleen hyvin surullinen.Seksuaalivähemmistöihin kuuluva ei voi luottaa siihen, että hän on moskeijoissa turvassa.

        Meillä on ikävä kyllä edelleen se tilanne, että moskeijat sallivat väkivallan
        sukupuolivähemmistöjen kohtaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos asiaa katsoo sellaisen sukupuoli- tai seksuaalivähemmistöön kuuluvan ihmisen näkökulmasta, jolle islaminusko on jotenkin merkityksellinen, tilanne on edelleen hyvin surullinen.Seksuaalivähemmistöihin kuuluva ei voi luottaa siihen, että hän on moskeijoissa turvassa.

        Meillä on ikävä kyllä edelleen se tilanne, että moskeijat sallivat väkivallan
        sukupuolivähemmistöjen kohtaan :(

        Itse olen sitä mieltä että moskeijan ei tulisi sallia nykypäivänä sellaista opetusta, jossa homoutta kutsutaan synniksi. Imaamit eivät tunnu ymmärtävän kuinka vahingollista sellainen opetus on.
        Meidän tulisi jättää moskeijat, joissa toimitaan yhdenvertaisuuden vastaisesti ja meidän on sanouduttava irti tälläisestä vihanlietsonnasta, jota moskeijoissa opetetaan.


    • Anonyymi

      Moni uskontoon sairastunut vieraantuu todellisuudesta.

    • Anonyymi

      Allah on suuri ja kaikki voi lähestyä Allahia

    • Anonyymi

      Allah tulee vaan rohkeasti itse juttelemaan jos on sanottavaa.

      • Anonyymi

        7Hyväksykää siis toinen toisenne, niin kuin Kristuskin on hyväksynyt omikseen teidät, Jumalan kunniaksi. 8Tarkoitan tätä: Kristus on tullut palvelemaan juutalaisia. Hän on tullut vahvistamaan isille annetut lupaukset osoittaakseen, että Jumala pysyy sanassaan. 9Hän on tullut myös, jotta muut kansat saisivat ylistää Jumalaa hänen laupeudestaan, niin kuin on kirjoitettu:
        – Siksi ylistän sinua kansojen keskellä,
        laulan kiitosta sinun nimellesi.
        10Ja edelleen:
        – Riemuitkaa, kansat, yhdessä hänen kansansa kanssa.
        11Ja vielä:
        – Kiittäkää Herraa, kaikki kansat!
        Ylistäkää häntä, kansakunnat!
        12Jesaja taas sanoo:
        – Iisain juuresta nousee verso,
        joka kohoaa kansojen hallitsijaksi.
        Häneen kansat panevat toivonsa.
        13Toivon Jumala täyttäköön ilolla ja rauhalla teidät, jotka uskotte, niin että teillä Pyhän Hengen voimasta olisi runsas toivo.


    • Anonyymi

      26.6.2024
      Raamatunteksti(t)
      Heikon veljen tukeminen
      13Älkäämme siis enää tuomitko toisiamme. Katsokaa sen sijaan, ettette saata veljeänne kompastumaan ja kaatumaan.
      Kirje roomalaisille 14:13

      10Kuinka sinä voit tuomita veljesi? Tai sinä toinen, kuinka voit halveksia veljeäsi? Kaikki me joudumme Jumalan tuomioistuimen eteen. 11Onhan kirjoitettu:
      – Niin totta kuin elän, sanoo Herra,
      jokainen polvi on notkistuva minun edessäni
      ja jokainen kieli on ylistävä Jumalaa.
      12Jokainen meistä joutuu tekemään Jumalalle tilin itsestään.

      ELÄMÄ ON TÄYSIN HERRAN KÄSISSÄ JA SIIVILÖIMÄNÄ

    • Anonyymi

      27.6.2024
      Raamatunteksti(t)
      3 Kuinka kauan huolet painavat mieltäni
      ja sydäntäni jäytää tuska?
      Kuinka kauan viholliseni ovat voitolla?
      4 Katso minun puoleeni ja vastaa minulle,
      Herra, Jumalani!
      Sytytä silmiini valo,
      älä anna minun nukkua kuolemaan,
      Psalmi 13:3-4KR92
      ++++++++++++++++++
      5 ettei viholliseni sanoisi:
      »Minä voitin hänet»,
      ettei vastustajani saisi iloita tappiostani.
      6 Minä luotan sinun armoosi,
      saan iloita sinun avustasi.
      Minä laulan kiitosta Herralle,
      hän pitää minusta huolen.

      KESTÄVÄ KEHITYS ON LUOJAN LUOMAA

    • Anonyymi

      Sunnassa on paljon hyvää. Itse en ennen pessyt käsiäni aina herättyäni aamulla. Nyt pyrin siihen.

      Ilmestys 21: 8

      Mutta pelkurit, ne joilla ei ole uskoa, ILJETTÄVÄN SAASTAISET, murhaajat, seksuaalista moraalittomuutta harjoittavat, spiritismiä harjoittavat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki valehtelijat joutuvat siihen järveen jossa palaa tuli ja rikki. Tämä tarkoittaa toista kuolemaa.

      Eli tämä kohta koskee UUTTA MAATA ja Uutta taivasta. Nykyisistähän ei löydy yhtäkään arvollista lukuun ottamatta Karitsaa.

      Mä ihmettelen kuitenkin kuinka sunnaa joku voisi vähätellä kun se juuri kertoo rakkaudellisia ohjeita käytökseen JOKA ON JUMALAN SILMISSÄ PUHDAS.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tule sellaisenaan Marika
      https://www.youtube.com/watch?v=nvvISS5tDak

      Tämä on niin kauns ja lohduttava laulu Marikan esittämänä, että ei ilöydy edes sanoja .

      Kaikki on valmiina matkalaiselle, odotuksen kera
      - kuin tuhlaaja pojan kotiinpaluu, jota oikein vastaan juostaa odotuksin

    • Anonyymi

      Saako sen omiin käsiin ottaa? Siinähän se kysymys tulikin.

      • Anonyymi

        Uskon kutsu on niin voimakasta elämän pohjaksi turvaksi jotta voihan sitä onminkin oikein käsin ottaa näkyvämpää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koskas otetaan se järki käteen sumutuksen sijaan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe