Yksipuolinen ihastuminen. Sitä elättelee mielessä kaikkia haaveita mutta todellisuus on sitten se että olet vain yksin luonut nämä harhakuvitelmat.
”Tarjosit vain salmiakkia minä olin hölmö panin peliin koko elämän”
Mikään ei ole yhtä kauheaa kuin
6
294
Vastaukset
- Varmistu_asioista
Ootko varma että asiat on näin?
Älä luule äläkä oleta..
Selvitä ennemmin faktat. - Tappaiskerralla
Sellaista tää elämä on. Ja vielä kauheampaa, kun tilanne saa jatkua vuosikaudet.
- säveliäsunnuntaille
Ehkä sinullekin löytyy molemminpuolinen ihastus ja rakkaus vielä joku päivä. Älä luovu toivosta koskaan.
- jorppex
Ihastuessaan on joko heti otettava selvää toisesta osapuolesta tai sitten oltava haihattelematta. Yksipuolinen ihastuminen on kamalaa vain jos ei tee näin.
Tosiasiassa yksipuolista ihastumista "kamalampaa" tai no sanotaan monimutkaisempaa, on molemminpuolinen ihastuminen. Yleensä se tietää jännitystä ja "vaarallisia tilanteita" moniksi vuosiksi kun ihmissuhde alkaa. - Papilloniperhonen
Sehän on vain hyvä, että sen tajuaa. Aika nopeasti tunteet kuolee ja pääsee eteenpäin. Omassakin tapauksessa olen aika varma, että jossain vaiheessa toinen oli myös kiinnostunut (ennen minua), mutta universumi heitti aina kapuloita rattaisiin ja jouduin palaamaan alkuruutuun. Kylmähköksi muuttunut kohtelu ja aika teki tehtävänsä joten oli aika heittää hanskat tiskiin.. Sitä paitsi eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joskus tulevaisuudessa kohtaisi uudelleen eri tilanteessa. Who knows? Jos joku on varmaa niin näin kaukana en ole ollut koskaan sitä, että yrittäisin lähestyä häntä.
Aika sanoa hyvästit foorumille. Eipä tänne ole tullut hetkeen kirjoiteltua mitään muuta kuin trollien spottailua tylsistyneenä. Eilen lueskelin foorumia vähän enemmän ja kyllähän täällä nämä hullujen, trollien ja reppanoiden itsesääliset viestit aiheuttavat lähinnä huvitusta tai vitutusta. Kaikkein pahimpia ovat ne jotka olettavat täysin anonyymien trollien viestien olevan ihastukseltaan ja sitten sekoittavat harhoissaan todellisuuden ja palstan. Kuinkakohan monen ihastuksella on velkaa miljoona, huumeongelma, autismi, mt-ongelmia jne? C'mon ihmiset. Hetken sitä voi itse kukin yhdistellä harhoissaan asioita, mutta jos jatkuu kuukausia tai vuosia niin kannattaa miettiä että psyykkeesi ei ehkä kestä tätä palstaa.
PS. Ei-mia-ei-ap. Olet pelottavan harhainen ja vi**n ärsyttävä sekopää. Toivottavasti joku nettisalapoliisi yhdistelee viesteistäsi palaset ja laittaa sille Timolle muille vähän infoa mitä kaikkea olet tänne kirjoitellut ihmisten elämistä. Hae hullu hoitoon.
Feikkieditti: Tää ei oo sit Timolta. Niin ja AP:lle tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372740- 1292398
- 1582084
- 392025
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201748- 401359
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114924