olis pieni neuvo. Älkää nyt jumalauta pilatko ihoanne tatuoinneilla, ne on ihan vitun rumia naisella, ei vaan sovi.
Naiset hei
8
356
Vastaukset
- LeimatoN
Tässähän alkaa ite olemaa harvinaisuus ku ei oo leiman leimaa. 😁
Ei mulla ole yhtään tatuointia :D
- Harvinaistakin
Kai minäkin olen jotenkin outo kun ei ole ainuttakaan tatuointia..
- sopiiihan
yhtä hyvin naiselle, mutta kohtuus kaikessa. En kysyis miehen lupaa asiaan. Oma on ihoni. Kun ottaa tatuoinnin, niin kandii miettiä, että se on siinä vielä 30 vuoden päästä.
- jotkutottaa
tatuoinnin nuoruutta etsiessään ja jotkut koittaa saada nuoremman kumppanin. Kumpi sitten toimii paremmin.
- jookojookojooko
Saako laittaa niitä lasten vedellä lähteviä tatskoja? Pliide.
- sellaiseteihaittaa
Saa :)
- mies30
Samaa mieltä, jos näen tatuoinnin naisella niin kiinnostus loppuu heti. Mitähän niin helevetin kaunista niissä on naisten mielestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671