olis pieni neuvo. Älkää nyt jumalauta pilatko ihoanne tatuoinneilla, ne on ihan vitun rumia naisella, ei vaan sovi.
Naiset hei
8
340
Vastaukset
- LeimatoN
Tässähän alkaa ite olemaa harvinaisuus ku ei oo leiman leimaa. 😁
Ei mulla ole yhtään tatuointia :D
- Harvinaistakin
Kai minäkin olen jotenkin outo kun ei ole ainuttakaan tatuointia..
- sopiiihan
yhtä hyvin naiselle, mutta kohtuus kaikessa. En kysyis miehen lupaa asiaan. Oma on ihoni. Kun ottaa tatuoinnin, niin kandii miettiä, että se on siinä vielä 30 vuoden päästä.
- jotkutottaa
tatuoinnin nuoruutta etsiessään ja jotkut koittaa saada nuoremman kumppanin. Kumpi sitten toimii paremmin.
- jookojookojooko
Saako laittaa niitä lasten vedellä lähteviä tatskoja? Pliide.
- sellaiseteihaittaa
Saa :)
- mies30
Samaa mieltä, jos näen tatuoinnin naisella niin kiinnostus loppuu heti. Mitähän niin helevetin kaunista niissä on naisten mielestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923508
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1152025
- 621974