Naiselle ihan kivaa iltaa! 🤗
iltaa sinulle Neiti
17
343
Vastaukset
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- seontotuus
Kuokka elluhallo ei anna sulle pyhintään.
Vai niin .. oletko itse ihastunut kyseiseen ihmiseen?
Kun olet kyseisen ihmisen pyhimmästä kinnostunut.- Pikkukukkaelluhallo
Jepjep....21:41
Tytöt haluu pitää hauskaa....
Mut kenen kaa....?????????????
Kuka nupun saa....Arvoitus.....🐇🐇😁👍😛😂
- sinullemyös
Tarvii sanoo hupsulle..hyvää yötä,möyhi tyynystä muhkut pois : )
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Ja siirappi valuu.....😛😛😛😛😛😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 KUOKKA kirjoitti:
Jaa että edelleenkin olen mielestäsi hupu..
Kiitos hyvän yön toivotuksesta naiselle :)S jäi välitä pois. hupsu.. siinä olisi pitänyt olla.
Ja Elluhalloyb hyvää yötä! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..
Mikset itse oo nukkumassa..sähän yleensä aikaisin..
Ja heräät puolet yöst...hopihopi...
Nukkumatti... kutsuu...🐇🐰😛😴💤💤💤💤 Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Kuokka ..
Mikset itse oo nukkumassa..sähän yleensä aikaisin..
Ja heräät puolet yöst...hopihopi...
Nukkumatti... kutsuu...🐇🐰😛😴💤💤💤💤Ai sinä rupeat jo komentelemaam minua, vai onko toi hellää huolenpitoa.😁
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Säkin oot siirappii...ounou...😛🐰🐇😴💤 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Voisin tietenkin olla tai yrittää olla siirappii...
En mä kyl osaa...Helvetin vaikeaa....
En edes tietäis mitä mun pitäis lepertää...
Miehel..mist lepertelyst miehet pitää..
Mut kyl sitten tiedän kun oon ottanut pari lasii..sit siirapit sujuu..
Kuokka..
Mä kyl oon aika äidillinen..huolehdin helposti...edellinen oli komenteluu...
Myl on semmoinen pahe ..tykkään ärsyttää...se yleesä tuo ihmiset oikeesti esille...ne ei esitä muuta...se on just sitä siirappii....mitä ne esittää...
Täälläkin naiset on niin...no kyl sä tiedät..
MUT MISTÄ NE NALKUTTAVAT..VAIMOT TULEE..
Öitä...Nyt voisit..oikasta..siihen pöyhittyy tyynyl..Tää oli huolehtimista..Tsau Beibi..💤😴🐰🐰🐦
- kukaolet
Kukahan oikein olet?
- hihhhhhhhhiiiii
Mun epäily on yksi kon........
- Pikkukukkaelluhallo
Mä kyl tiedän kuka ..
Kuokka on..olen ratkaisut tämän keisin...
Mut voihan olla erehtynytkin...🐇❤🐰👍😛😂
Kuka näitä ain tietää satavarmasti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133