Naiselle ihan kivaa iltaa! 🤗
iltaa sinulle Neiti
17
356
Vastaukset
- nnnnainennn
Hyvää iltaa :)
- seontotuus
Kuokka elluhallo ei anna sulle pyhintään.
Vai niin .. oletko itse ihastunut kyseiseen ihmiseen?
Kun olet kyseisen ihmisen pyhimmästä kinnostunut.- Pikkukukkaelluhallo
Jepjep....21:41
Tytöt haluu pitää hauskaa....
Mut kenen kaa....?????????????
Kuka nupun saa....Arvoitus.....🐇🐇😁👍😛😂
- sinullemyös
Tarvii sanoo hupsulle..hyvää yötä,möyhi tyynystä muhkut pois : )
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Ja siirappi valuu.....😛😛😛😛😛😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 KUOKKA kirjoitti:
Jaa että edelleenkin olen mielestäsi hupu..
Kiitos hyvän yön toivotuksesta naiselle :)S jäi välitä pois. hupsu.. siinä olisi pitänyt olla.
Ja Elluhalloyb hyvää yötä! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..
Mikset itse oo nukkumassa..sähän yleensä aikaisin..
Ja heräät puolet yöst...hopihopi...
Nukkumatti... kutsuu...🐇🐰😛😴💤💤💤💤 Pikkukukkaelluhallo kirjoitti:
Kuokka ..
Mikset itse oo nukkumassa..sähän yleensä aikaisin..
Ja heräät puolet yöst...hopihopi...
Nukkumatti... kutsuu...🐇🐰😛😴💤💤💤💤Ai sinä rupeat jo komentelemaam minua, vai onko toi hellää huolenpitoa.😁
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Säkin oot siirappii...ounou...😛🐰🐇😴💤 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Voisin tietenkin olla tai yrittää olla siirappii...
En mä kyl osaa...Helvetin vaikeaa....
En edes tietäis mitä mun pitäis lepertää...
Miehel..mist lepertelyst miehet pitää..
Mut kyl sitten tiedän kun oon ottanut pari lasii..sit siirapit sujuu..
Kuokka..
Mä kyl oon aika äidillinen..huolehdin helposti...edellinen oli komenteluu...
Myl on semmoinen pahe ..tykkään ärsyttää...se yleesä tuo ihmiset oikeesti esille...ne ei esitä muuta...se on just sitä siirappii....mitä ne esittää...
Täälläkin naiset on niin...no kyl sä tiedät..
MUT MISTÄ NE NALKUTTAVAT..VAIMOT TULEE..
Öitä...Nyt voisit..oikasta..siihen pöyhittyy tyynyl..Tää oli huolehtimista..Tsau Beibi..💤😴🐰🐰🐦
- kukaolet
Kukahan oikein olet?
- hihhhhhhhhiiiii
Mun epäily on yksi kon........
- Pikkukukkaelluhallo
Mä kyl tiedän kuka ..
Kuokka on..olen ratkaisut tämän keisin...
Mut voihan olla erehtynytkin...🐇❤🐰👍😛😂
Kuka näitä ain tietää satavarmasti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381