Kaipaan uusia tuttavuuksia

Löytyisiköhän täältä muita, jotka kaipailevat uusia ihmisiä elämään ystävyyden muodossa. Toki en laita vastaan mikäli löytyisi se joku spesiaali ihminenkin. Olen reilu kolmekymppinen nainen etelä-suomesta, sä voit olla muualtakin.
1
Ilmoita

17 Vastausta

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Itselläni sama tilanne, kaipaan ystäviä ja miksei enemmänkin. Olen myös etelä-suomesta. Miten saan sinuun yhteyden?
Ilmoita
Hmmmm. Hyvä kysymys. Oliko se nyt niin ettei täällä saanut jakaa esim. sähköpostiosoitetta?
Ilmoita
Mäkin kaipaan uusia ystäviä, mutta olen bisse, enkä nyt kaipaa naisilta muuta kuin ystävyyttä. Enpä miehiltäkään, koska takana on liian monta pettymystä ja niistä täytyy ensin toipua. Tilanne on vaikea, kun kaikki tuntuvat haluavan sitten kuitenkin enemmän, vaikka ensin ystävyydestä puhutaan. Etelä-Suomesta oon minäkin ja ikää melkein 40.
2 VASTAUSTA:
Minkä ikäistä ystävää kaipaat?
Miten mä saan yhteyden suhun?
+Lisää kommentti
Täälläkin etsin samanmielisiä ystäviä etelä-Suomesta/ Pirkanmaalta. Heteroystäviä kyllä löytyy mutta en osaa oikeen niille puhua kaikesta.
1 VASTAUS:
Pirkanmaalta myös ja ystäväseuraa haen. Sama juttu myös mulla, et heteroystäviä, mutta ei kaikesta oikeen voi samanlailla puhua kuin jonkun kanssa, joka myös vaikka samaa sukupuolta olevan kanssa.
+Lisää kommentti
Etsin samanmielisiä ystäviä Läntiseltä Uudeltamaalta.Toki en laita pahiteeksi,jos löytyy lähempää suhdetta.
1 VASTAUS:
Täällä yx Länsi Uudeltamaalta :) Oletko minkä ikänen?
+Lisää kommentti
Täällä yks etsii ystäviä Pohjois-Savosta!
2 VASTAUSTA:
Minkä ikäinen olet?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Olen 23. Sinä?
+Lisää kommentti
Entä jos haluaa enemmän kun ystävyyttä, esimerkiksi hauskanpitoa?
Ilmoita
Itsestä tuntuu välillä että oon Kainuussa ainoa lesbo. Olis kiva saada edes vaan kaverieta, jotka ei oo heteroita. Joskus olis niin paljon mukavampi jutella ihmisten kanssa jotka ymmärtää eri tavalla. Just kokeilin tehdä itelleni tohon 24Treffeihin profiilin, hakuna naiset ja neljä ekaa viestiä jotka sain on miehiltä. Mutta jos joku sinne kirjautuu, löydyn nimimerkillä Lumpeeton sielläkin :)
1 VASTAUS:
Minkä ikäinen olet Lumpeeton?
+Lisää kommentti
Mä haluisin nyt ihan puhtaasti vaikka sellaista seuraa kenen kanssa voi yhdessä lähteä pokailemaan bileisiin. Ei ole ihan sama juttu houkutella mukaan joku keski-ikäinen perheenäiti-kaveri esiliinaksi tai sitten lähteä yksin ulos ihmettelemään!
1 VASTAUS:
Minkä ikäinen olet ja mlltä suunnalta?
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kaipaan uusia tuttavuuksia

Löytyisiköhän täältä muita, jotka kaipailevat uusia ihmisiä elämään ystävyyden muodossa. Toki en laita vastaan mikäli löytyisi se joku spesiaali ihminenkin. Olen reilu kolmekymppinen nainen etelä-suomesta, sä voit olla muualtakin.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta