Kaipaan uusia tuttavuuksia

Ystävätarjolla

Löytyisiköhän täältä muita, jotka kaipailevat uusia ihmisiä elämään ystävyyden muodossa. Toki en laita vastaan mikäli löytyisi se joku spesiaali ihminenkin. Olen reilu kolmekymppinen nainen etelä-suomesta, sä voit olla muualtakin.

20

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N2i

      Itselläni sama tilanne, kaipaan ystäviä ja miksei enemmänkin. Olen myös etelä-suomesta. Miten saan sinuun yhteyden?

    • Aloittaja321

      Hmmmm. Hyvä kysymys. Oliko se nyt niin ettei täällä saanut jakaa esim. sähköpostiosoitetta?

    • bimazu

      Mäkin kaipaan uusia ystäviä, mutta olen bisse, enkä nyt kaipaa naisilta muuta kuin ystävyyttä. Enpä miehiltäkään, koska takana on liian monta pettymystä ja niistä täytyy ensin toipua. Tilanne on vaikea, kun kaikki tuntuvat haluavan sitten kuitenkin enemmän, vaikka ensin ystävyydestä puhutaan. Etelä-Suomesta oon minäkin ja ikää melkein 40.

      • utelenpa

        Minkä ikäistä ystävää kaipaat?


      • Aloittajaedelleen

        Miten mä saan yhteyden suhun?


    • Krisu155

      Täälläkin etsin samanmielisiä ystäviä etelä-Suomesta/ Pirkanmaalta. Heteroystäviä kyllä löytyy mutta en osaa oikeen niille puhua kaikesta.

      • 35nainen

        Pirkanmaalta myös ja ystäväseuraa haen. Sama juttu myös mulla, et heteroystäviä, mutta ei kaikesta oikeen voi samanlailla puhua kuin jonkun kanssa, joka myös vaikka samaa sukupuolta olevan kanssa.


    • Anneli177

      Etsin samanmielisiä ystäviä Läntiseltä Uudeltamaalta.Toki en laita pahiteeksi,jos löytyy lähempää suhdetta.

      • SinkkuN50

        Täällä yx Länsi Uudeltamaalta :) Oletko minkä ikänen?


    • Anonyymi

      Täällä yks etsii ystäviä Pohjois-Savosta!

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Olen 23. Sinä?


    • Entä jos haluaa enemmän kun ystävyyttä, esimerkiksi hauskanpitoa?

    • Itsestä tuntuu välillä että oon Kainuussa ainoa lesbo. Olis kiva saada edes vaan kaverieta, jotka ei oo heteroita. Joskus olis niin paljon mukavampi jutella ihmisten kanssa jotka ymmärtää eri tavalla. Just kokeilin tehdä itelleni tohon 24Treffeihin profiilin, hakuna naiset ja neljä ekaa viestiä jotka sain on miehiltä. Mutta jos joku sinne kirjautuu, löydyn nimimerkillä Lumpeeton sielläkin :)

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet Lumpeeton?


    • Anonyymi

      Mä haluisin nyt ihan puhtaasti vaikka sellaista seuraa kenen kanssa voi yhdessä lähteä pokailemaan bileisiin. Ei ole ihan sama juttu houkutella mukaan joku keski-ikäinen perheenäiti-kaveri esiliinaksi tai sitten lähteä yksin ulos ihmettelemään!

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen olet ja mlltä suunnalta?


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi, joka kaipailisi erityisesti lesbonaisia kavereiksi. Vähän alle kolmekymppinen itse. Ketään esim Tampere-Turku-Helsinki akselilla, jota kiinnostaa keikoilla käynti, sateenkaaritapahtumat, taidenäyttelyt tai muu rento hengailu silloin tällöin? :)

      • Anonyymi

        Mulla sama tilanne ja osun akselillesi. Pk-seudulla olen tarkalleen ottaen, mutta Tampereella visiteeraan tasaisin väliajoin. Olen muutaman vuoden yli kolmekymppinen myöhäisherännäinen lepakko, jolla ei oikein ole lesbonaisia tuttavina. Keikat, teatteri, taidenäyttelyt, ymsmyms. kiinnostelee ja ajatusten vaihto ylipäätään. Tulen itse toimeen vaikka lampunjalan kanssa ja muutenkin olen kohtuullisen sosiaalinen :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama tilanne ja osun akselillesi. Pk-seudulla olen tarkalleen ottaen, mutta Tampereella visiteeraan tasaisin väliajoin. Olen muutaman vuoden yli kolmekymppinen myöhäisherännäinen lepakko, jolla ei oikein ole lesbonaisia tuttavina. Keikat, teatteri, taidenäyttelyt, ymsmyms. kiinnostelee ja ajatusten vaihto ylipäätään. Tulen itse toimeen vaikka lampunjalan kanssa ja muutenkin olen kohtuullisen sosiaalinen :P

        Hei, anteeksi myöhäinen vastaus, oli vähän vaikeuksia löytää tätä ketjuakaan täällä sumassa. Olen parempaa seuraa kyllä kuin lampunjalka. :)

        Laitan nyt treffit -palstalle nimimerkillä "lampunjalka" ilmoituksen, jos haluat vielä tutustua kaverimielessä, niin otahan yhteyttä.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe