Onko muillekin käynyt niin, että vaikka ihastuisi niin ihastus ei enää kestä muutamaa päivää pidempään. Eli kun vuosien saatossa yksikään ihastukseni kohde ei ole tehnyt aloitetta ja jos itse olen tehnyt ei toista ole kiinnostanut. Nykyään en jaksa enää olla ihastunut kauaa kun ei kuitenkaan onnistu mikään. Ennen saatoin olla parikin vuotta ihastunut vaikka ei juuri paljoa edes juteltu tms. . Muiden kokemuksia.
En jaksa enää ihastua
7
469
Vastaukset
Mmm olin nuorempana ihastunut tiettyyn henkilöön 3 vuotta mutta ei siitä mitään tullut..sen jälkeen todennu että on turha ihastua 😅
Nyt kiinnostunu tällä hetkellä mutta enpä uskalla osoittaa ihastumista. 🤔 senkin takia että voipi olla ykspuolista.. 😰- eijaksajoustaaenää
On käynyt noinkin ja itse ajattelen niin että minulle riittää pelkkä ihastuminen eli minulla ei ole pakollista tarvetta aloittaa suhdetta kenenkään kanssa. Yksi kauan kestänyt suhde riittää. Kun on tottunut olemaan vuosia yksin, ei enää jaksa ruveta sopetumaan parisuhteeseen ja sen vaatimiin muutoksiin.
eijaksajoustaaenää kirjoitti:
On käynyt noinkin ja itse ajattelen niin että minulle riittää pelkkä ihastuminen eli minulla ei ole pakollista tarvetta aloittaa suhdetta kenenkään kanssa. Yksi kauan kestänyt suhde riittää. Kun on tottunut olemaan vuosia yksin, ei enää jaksa ruveta sopetumaan parisuhteeseen ja sen vaatimiin muutoksiin.
Vaikka pitäisikin pelkkänä ihastuksena myöhemmin huomaa että toisin kävi😀
Eihän sitä tarvi kiirehtiä mihinkään kunhan ottaa aikansa.
🤔 5 vuotta itsellä menossa yksin oloa ja siinä vaiheessa tulee pohdittua omaa elämää. En valita yksinäisyydestä on tottunut siihen.Voisiko sinkkuutesi johtua siitä, että näytät paikalliselta avohoitopotilaalta. Sen takia sinua on todella vaikea kenenkään lähestyä.
possu kirjoitti:
Voisiko sinkkuutesi johtua siitä, että näytät paikalliselta avohoitopotilaalta. Sen takia sinua on todella vaikea kenenkään lähestyä.
Juu juu totta kai 😁
- Niinhänseaina
Niinhän se todennäköisesti on yksipuolista. Parempi sinun vain unohtaa.
- pettynytliianmontakertaa
Paremminkin käynyt niin että jos joku hiemankin antaa vihjettä että olisi kiinnostunut, torpedoin koko ajatuksen heti ja siihen se sitten jää.
Eli varmaankin en anna itselle edes mahdollisuutta ihastua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396