Tuo osio kiintolevyssä on pirstoutunut 18% ja kysynkin, onko mahdollista eheyttää sitä? Tai onko siitä edes hyötyä.
Järjestelmän varaama?
6
171
Vastaukset
Et huomaa mitään hyötyä. Korkeintaan kun koetat pienentää osiota.
Olen tuolla laajentanut viereisen aseman ja tuo järjestelmän varaama on poistunut levyltä
https://aijaa.com/dEF86y
Pidän tuota C osiota isompana kuin D osiota niin järjestelmä asentuu automaattisestii siihen C osioon niin ei tule uutta hankaluutta levyneheytyksestä jos järjestelmä on asennettu tuohon D osioon
Tämä tietysti jos on osioinut levyn noin- Wanhatestamentti
Vanhan liiton herrat tekee osioita levylle.
Nykyjärjestelmissä nistä on vain haittaa. - Järkeä_ajatteluun
Ei ole ainakaan perinteisellä kiintolevyllä. Pelkkä varmuuskopio ja sen palauttamiseen menee parissa kymmenessä minuutissa molempiin suuntiin, kun omat tiedostot ovat eri kiintolevyn osiolla!
Jos kaikki olisi samassa, minunkin lähes puolen teran tallennukset tekisivät ko. tapahtumista usean tunnin ellei peräti vuorokauden kestävän prosessin!
- MS-Lie-Always
Eikö kympin pitänyt olla pirstoutumaton, sekin siis valetta!
- Kiinnostaa_silti
Windows-7 Home Premium on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119