Mikä tekee teidät onnelliseksi? Kuinka usein olet onnellinen? Jos laitat vielä oheen ikäsi ja sukupuolesi :-) kiitos!
Mikä tekee teidät onnelliseksi?
10
290
Vastaukset
- Nainenolen
Asenne.
Pienet asiat, kyky nauttia kauneudesta ym
Kiitollisuus.
Suuret asiat: ne ihmissuhteet, jotka toimivat.
Näihin kun keskittyy pilvien ja mörköjen sijaan. - NJC
Mies 22v
Naisen hymy ja läheisyys - Jaressikatoo
Pulloviinaa
- mies40v
Eipä enää mikään. Muutan kantaani jos todella tunnen itseni onnelliseksi, en vain näe mitää sellaista tapahtuvan.
- N41
Semmoiset jutut ☺️ kuten hänen huvittuneen hymynsä ajatteleminen..
- semmoinen
...Kun kohtaa jonkun oikeasti älykkään ja hauskan ihmisen (enkä tarkoita, että itse olisin)
- Koo-lta
En muista milloin olisin ollut onnellinen .. minulla on jatkuva tunne päällä, että ukkosmyrsky on jatkuvasti pään kohdalla.
⛈️☁️🌪️☁️🌧️ Onnellisuus on yliarvostettua. Löydän kuitenkin hyvää oloa joogasta, lenkkeilystä, musiikista, lähimmistä, höpöttelystä, elokuvista, päiväunista.. onnistumisista.
- hanapakkaus
Löysin ihan vahingossa jotain aivan ihanaa. Lyhyesti, siinä on onnellisuuteni syy.
- Omanonnensaseppä
Arvostan enemmän kiitollisuutta ja armollisuutta. Pieniä asioita; pehmeyttä, lempeyttä ja pientä vaivannäköä oman itsensä kehittämisessä. Ja siis puhun nyt itsestäni, en odota muiden tekevän mua onnelliseks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274735Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451065Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231034PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht131860Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport40835- 112789
- 37784
- 142713