Mikä tekee teidät onnelliseksi? Kuinka usein olet onnellinen? Jos laitat vielä oheen ikäsi ja sukupuolesi :-) kiitos!
Mikä tekee teidät onnelliseksi?
10
302
Vastaukset
- Nainenolen
Asenne.
Pienet asiat, kyky nauttia kauneudesta ym
Kiitollisuus.
Suuret asiat: ne ihmissuhteet, jotka toimivat.
Näihin kun keskittyy pilvien ja mörköjen sijaan. - NJC
Mies 22v
Naisen hymy ja läheisyys - Jaressikatoo
Pulloviinaa
- mies40v
Eipä enää mikään. Muutan kantaani jos todella tunnen itseni onnelliseksi, en vain näe mitää sellaista tapahtuvan.
- N41
Semmoiset jutut ☺️ kuten hänen huvittuneen hymynsä ajatteleminen..
- semmoinen
...Kun kohtaa jonkun oikeasti älykkään ja hauskan ihmisen (enkä tarkoita, että itse olisin)
- Koo-lta
En muista milloin olisin ollut onnellinen .. minulla on jatkuva tunne päällä, että ukkosmyrsky on jatkuvasti pään kohdalla.
⛈️☁️🌪️☁️🌧️ Onnellisuus on yliarvostettua. Löydän kuitenkin hyvää oloa joogasta, lenkkeilystä, musiikista, lähimmistä, höpöttelystä, elokuvista, päiväunista.. onnistumisista.
- hanapakkaus
Löysin ihan vahingossa jotain aivan ihanaa. Lyhyesti, siinä on onnellisuuteni syy.
- Omanonnensaseppä
Arvostan enemmän kiitollisuutta ja armollisuutta. Pieniä asioita; pehmeyttä, lempeyttä ja pientä vaivannäköä oman itsensä kehittämisessä. Ja siis puhun nyt itsestäni, en odota muiden tekevän mua onnelliseks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089