12 vuotias 64kg! Apua laihduttamiseen!

Olen 12 vuotias. 157cm pitkä ja painan 64kg!😰 en ymmärrä miksi paino lisääntyy koko ajan!😪 oon yrittäny syödä terveellisesti ja vähentää karkkia mutta ei juurikaan ole auttanut!😭 käyn pelaamassa salibandyä 3 kertaa viikossa! Käyn välillä lenkeillä kun on aikaa ja sielä teen perus treeniliikkeitä. En haluis puhuu äitille tästä koska mua pelottaa. Ja meidän terveydenhoitaja vaihtui koulussa johonkin outoon tyyppiin. Meidän vanha terveydenhoitaja oli mun äitin tuttu jolle olis ollu helpompi puhua. En tiiä enää mitä tekisin😭 haluun vaan lauhdutusvinkkejä. En näytä pulleelta mun mielestä mut en tiiä miks paino nousee!? Kertokaa hyviä vinkkejä laihduttamaan. Mulla löytyy reisi ja pohjeluhaksii aika paljon. Oon urheilullinen. Hyviä vinkkejä oikeesti! Haluisin vaan kuolla ku en kestä enää!😪😭😭😭

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kroppakuntoon

Treenatessa pitää paidan kastua. Muutoin treeni on falskia. Joukkuelajien ongelmana on usein porukalla seisoskelu. Paita jää kuivaksi. Liike jää yllättävän vähäiseksi. Omatoiminen liikkuminen on usein parasta treeniä. Käyt onneksi lenkillä mutta mikä on juoksemisen tempo? Kotivoimistelu on hyväksi (jos kotona on tilaa). Kyykyt,punnerrukset, naruhyppely. Karkeista ja limsoista kokonaan luopuminen olisi uroteko. Tiedän. Se ei ole helppoa. Kysy koulun jumppamaikalta ohjeita miten saat itsesi parempaan tikkiin. Hän tietää.

• Paita kastuu harkoissa! Oon melkeinpä joukkueen paras siinä hommassa! Kotona oon jumppaillu ja karkkeja vähentäny vähitellen! Kiitos avusta!

• Anonyymi

kys läski paska

• Anonyymi

Lukekaa lista mistä syötävä/juotava on tehty!
      niin sitä meni halpaan ,kun ajatteli että kuka hullu sitä ihmisille tarjottavaa ruokaa
      myrkyistä kyhää!
      Mutta niin vaan on kaikkeen on lisätty suorastaan myrkkyjä.

jokainen ottaisi itseään niskasta kiinni ja tekee ruokaremontin ajoissa.
      kun verensokeri kehittyy n. kaksikymmentä vuotta .
      Sitten se puhkeaa käsittämätön väsymys sitten lääkäriin todetaan diabettes.
      herää ainakin silloin siihen tapletit vaan peittää taudin ei paranna !
      ota selvää ruokavalio on ainoa joka poistaa taudin.

• Anonyymi

Kiitos kun vastaat 7 vuotta liian myöhään! On refleksit kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe