Sairastelin joka vuosi kaikki liikkeellä olevat flunssat ja aina meni myös keuhkoihin,ei muuta kuin lääkäriin ja antibiootit käteen.Viime vuonna sain tietoa Rajamäen omenaviini etikasta jota aloin käyttää ,hunaja myös ehdottomasti.Lasi lämmintä vettä sinne sitten kunnolla hunajaa n.vajaa rkl.kyseistä etikkaa,sekoita ja nauti!Valkosipuli myös ehdoton,toimii Antibiootin tapaan tuhoten "pahat pöpöt"eikä sivu oireita! Kannattaa ehdottomati alkaa kokeilemaan,suosittelen!
rajamäen omenaviini etikka
2
228
Vastaukset
- alan.käyttämään
Viimekevään kausiflunssa oli raju, vaikka olen pari vuotta syönyt joka päivä valkosipulia raakana. Otin rokotteenkin kun kuulun riskiryhmään.
Pidän peukkua ettei syksyflunssaa tulisi. Minulla on ostettuna omenaviinietikkaa. Rainbovin, mutta samaapa lie? - miinukka
Sinulle ehdotan että hunajaa sekaan juomaan myös ja nautit sitä siltään suraan lusikalla purkista,on desinfioiva vaikutus.Käytä mieluiten kotimaista ja sellaista jossa on valmistajan nimi.Katsohan netistä tarkemmin sen terveys vaikutuksista varsin.Sinulle alan.käyttämään nimimerkille,toivotan nyt että saat"flunssa kilven"sillä aina kannattaa yrittää sitä ainakin.Sinkkiä muuten myös,syön itsekin-poikani antoi vinkin-syö sitä itse päivittäin.Laittelehan kuulumisia syksyn mittaan "flunssan eston torjunnan sodasta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup383376Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242782Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402444Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4271728- 621207
- 561113
- 2591049
- 151976
- 45968