Autoani on vahingoitettu useamman kerran parkkihallissa ja tekijä/tekijät eivät ole jättäneet yhteystietojaan. Mikä olisi hyvä liiketunnistimella varustettu akkukäyttöinen kamera autooni? Pieni koko plussaa. Auto on lämpimässä parkkihallissa päivän, joten pakkanen ei ole ongelma.
Liiketunnistimella varustettu autokamera
2
183
Vastaukset
- OstospaikallaKuvataan
Jos auto on parkkihallissa, kameranhan voisi sijoittaa parkkihalliin kattoon tai seinään, hallin omistajan luvalla. Riistakamera käy silloin ja niissähän on liiketunnistin ja myös verkkolaiteliitäntä, jos pistorasia sattuisi olemaan lähellä. Paristoillakin tuollainen alle 100 euron kamera toimii jopa kolme kuukautta. Minulla on pikkukaupassa sellainen valvomassa poliisin pyynnöstä, jos sattuisi väärennetyllä rahalla maksajia tai muuten häiriköitä. Välilä olen päästänyt sen lomalle lähimetsään, hirvistä en ole vielä saanut kuvaa, vain jäniksistä.
- Taas_kylki_kurtussa
Kyseessä on julkinen parkkihalli, joten riistakamera parkkihallin seinään verkkovirralla ei ole vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305637
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123228- 1882238
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631713Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan751550Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351427Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741305- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2211177