Hi. Kerron näin alkuun että olen poika. Tahtoisin vain tietää että miten voisin rohkaistua/ tulla itsevarmemmaksi että voisin puhua ihastukselle?
Kyllä pystyn vastaan jos esim ryhmätyössä kysyy jotain mut miten saan rohkeutta mennä itse puhumaan?
Lisätietoja voi kysyä.
Miten saada "rohkeutta/itsevarmuutta"?
4
407
Vastaukset
- Hekalius
Jos aikaa on, niin oman aivon uudelleenohjelmointi on yksi tapa. Toista itsellesi päivittin sitä mitä haluat olla ''olen rohkea, olen itsevarma.'' sano tämä itsellesi milloin tahansa pysyt, sillä sanat jotka seuraavat sanaa ''Olen'' seuraavat sinua.
- kangana
Pari ”konstia”:
Hanki positiivisia kokemuksia.
Kiitä itseäsi ja muita, kun siihen on syytä.
Kirjoita asioita joissa olet hyvä.
Jokaisesta löytyy piirteitä, joihin voi olla tyytyväinen.
Ujoudesta pääsee puhumalla omasta ujoudestaan (ihastukselle). - Kirjoittelija
Kiitos vastauksista :)
- Parastaikinä
Mulla epävarmuutta on helpottanut paljon se, että olen tajunnut laittaa asioita perspektiiviin. Esim. jos meen puhumaan jollekin ja nolaan itseni, niin mietin, että no, joku sai siitä hyvät naurut. Mikään muu ei kokenut vahinkoa kuin ehkä mun itsetunto, siitä huolimatta maapallo pyörii ja huominen saapuu. Lisäksi 100 vuoden kuluttua ketään meistä ei todennäkösesti oo enää elossa eikä ketään kiinnosta mitä mokasit :D
Tällä lailla ajattelemalla mun hermoilu ja jännitys on vähentynyt tosi paljon, kun ymmärtää ettei kaikki oo niin vakavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821