Fillariniilot Myrskylässä

34tgshtsehgrsth

Minkä takia Myrskylässä pyöräilleet fillariniilot eivät voineet ajaa jonossa, vaan piti ajaa monta rinnakkain tukkien samalla muiden tie?

Hiostiko spandexit ikävästi vai mikä on?

9

318

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin_näkisin

Sinua hiostaa spandexit!

• w4etfatgfefgeszg

Voipi kai tuo niinkin olla, mutta ei se silti selitä Myrskylän fillariniilojen typerää käytöstä.

Mitä ilmeisimmin sinäkään et tiedä selitystä ääliömäiselle käytökselle?

• näinhän-se-oli

Rekkakuski käsittääkseni alkoi himoitsemaan pyöräilijöitä seksuaalisessa mielessä spandexipeppuja nähdessään. MInkäpä pyöräilijät tälle ääliömäiselle käytökselle mahtavat.

• 4taweggerszd

Taidat puhua omista mieltymyksistäsi.

Ja tuossa tapauksessahan nimenomaan pyöräilijöiden käytös oli ääliömäistä. Minkä ihmeen takia ei voinut ajaa normaalisti jonossa, kuten liikennesäännötkin jo edellyttävät?

Mistä muuten tiedät, että kyseessä olisi rekkakuski? Kuvaa katsomalla näyttää aika lailla siltä, että se on otettu henkilöautosta, ei suinkaan rekasta. Katso vaikka itse: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808272201162723_u0.shtml#gallery

• näinhän-se-oli

Siinähän ne rekkakusin mieltymykset tuli:
        "Nyt sais Myrskyläntiellä monta spandexii apinaa"

Himot ne on rekkakuskillakin. Yltyi kirjoittelemaan vähän liian raisuja hyvin kehittyneitä spandexin verhoamia pakaralihaksia aikansa kuolailtuaan, sitten häpeissään poisti kirjoituksen...

• 4wtgetgszg
        näinhän-se-oli kirjoitti:

Siinähän ne rekkakusin mieltymykset tuli:
        "Nyt sais Myrskyläntiellä monta spandexii apinaa"

Himot ne on rekkakuskillakin. Yltyi kirjoittelemaan vähän liian raisuja hyvin kehittyneitä spandexin verhoamia pakaralihaksia aikansa kuolailtuaan, sitten häpeissään poisti kirjoituksen...

Edelleen puuttuu selitys fillariniilojen älyttömälle käytökselle.

Ei se muutu mihinkään rekkakuskeja haukkumalla.

• näinhän_se_oli

Fillariniilot oli pyörilemässä. Rekkakuskin käytös oli älytöntä, ei ihme jotta poisti kirjoituksensa. Mutta onhan toki ammattimaisestikin muuuhun liikenteeseen suhtautuvia kuskeja.

• w34taegrgaegseras
        näinhän_se_oli kirjoitti:

Fillariniilot oli pyörilemässä. Rekkakuskin käytös oli älytöntä, ei ihme jotta poisti kirjoituksensa. Mutta onhan toki ammattimaisestikin muuuhun liikenteeseen suhtautuvia kuskeja.

Fillariniilot oli pyöräilemässä ja käyttäytyivät älyttömästi, kun kapealla tiella eivät pysyneet jonossa.

Niinhän se oli.

• pöörällä

Oisit menny mukaan ajeleen vai eikö pyöräilyhousut sovi vartalollesi "synonyymi" hukassa...HAHHAHHAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1693
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe