Haaveilen siitä,

Sunhaave

että olisi joku mies jolle vain soittaa tai tekstata että nyt panettaa ja hän tulisi sovittuun aikaan sovittuun paikkaan ja nussisi ja lähtisi. Saisi minut tuntemaan itseni halutuksi ja kauniiksi. Antaisi kunnolla kyydit, kiittäisi ja lähtisi. Palaisimme omiin elämiimme kunnes taas tapaisimme kiihkon merkeissä.

36

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taittava

      Sunhaave, missä päin asustelet , täällä olisi 50 v kokenut naista arvostava ja samoin kanssasia ajatteleva ja haluava mies keskisuomesta , saat puh numeroni jos haluat , katsotaan toimiiko ajatukset, kemiat jne.

    • lurpsista

      Kun soittaisit pomppaisi muna heti pystyyn ja viivana sun luo tulisin repisin vaatteet yltäsi ja suuteleisin pitkin vartaloasi kunnes kiimasta vinkuen vaatisit saada munaa sisääsi ja toiveesi toteutuisi...…...munani luiskahtaisi sisään pimppiisi alkaen hyväillä sinun klitoristasi ensin hellästi ja sitten kokoajajn voimistuen samalla kun hyväilisin sun vartaloasi ja rintojasi ottaen nännisi huulien väliin hyväiltäväksi.....

    • Sunhaave

      Haaveilen Lahdessa. Toistaiseksi jää vielä haaveiden asteelle,en uskalla tavata ketään ventovierasra netin kautta. Haluan myös että tyydyttäjäni olisi oikeasti mielestäni komea ja miehekäs, raamikas. Olen itse 37-vuotias,160cm,57kiloinen nainen. Rintani ehkä eivät enää nuoren tytön,mutta ajavat asiansa ,kuppikokoni on D75.
      Mieluisa kuulla että haaveeni saisi jo monta täyttäjää.

      • Hyvät mitat sulla! 😊 Täällä ois 31v 180cm, 70kg ja komea mies. Pistä viestiä minun sähköpostiini! 😊


      • Lahdessa myöskin ja tietty tutustuminen ens alkuun. Tietoja profiilissa. ;)


      • Kouvolasta vähän erilaista seuraa ;)


      • Kiinnostaisi minuakin


      • Haavei

        Joko löytyi haaveiden täyttäjä? Minäkin haaveilen lahdessa.


    • paskasivusto

      Taas yksi sivuston kauppaaja/perustaja ,paskasivusto älkää helvetissä rekisteröitykö tuonne täyttä skeidaa ja huuhaata

    • Sinunoma5

      Täällähän minä olen

      • Sinunoma1

        Missä?


    • Jos otettaisiin gallup niin sadasta miehestä arviolta reilut sata toivoisi olevansa juuri sinun kaltaisen naaraan kaveri... :=)

      • Pröööttt

        Pieraisen kiitok(seksi)


    • paskaviestejä

      Tämäkin vain vedätys ,vaikka saanut jopa puhelinnumeroita niin ei yhtään yhteydenottoa,siis jku hikinen peräkammarinpoika tuo haaveilija ja sama juttu muissa vastaavissa viesteissä

    • OLIWER1919

      Hei, sinä naisena varmaan saat toteuttua nämä jutut. Olisi hullua ajatella, että kauniille "panopuulle" voisi sanoa ei. Onhan meitäkin, jotka haluaa isollaan tulla tykösi ja sitten joskus uudestaan. Ilman mitään ylirakastumisia.

    • OLIWER1919

      Sinulle haluaisin antaa sellaisen orgasmin, että tähtiä näkisit. Pysryn siihen, jos yhtään naista muistutat?

      • huonopano-ontuo

        vain yhden orgasmin? PYH


    • leijonaketju

      Haaveilen joskus ajasta kun sellainen salasuhde oli arkipäivää ja tampereella aikuisopiskelemassa ollut aikuinen asiallinen, urheilullinen, pohjanmaalainen, virkanainen halusi minun kanssa seksiä.

      Omassa suhteessa oli tilaa kun oma kihlattunkin kävi risteilyillä ja työmatkoilla.

      Muistelen että hänen kokemuksensa seksissä oli siihen asti ollut vain yksi ja ainoa , oma miehensä ja suuseksiäkään ei ollut 20v. avioliittovuoden aikana kokeiltu joten tuntui että 45 v rouva oli silloin täpinöissään ja kokeilun haluissaan ja kaikenlaista tuli tehtyä kun hän oli pois kotikonnuiltaan uskonnollisesta ja ahdistavasta pikkukaupungista, jopa Ilveksen vessa kävi joskus illassa panopaikaksi.
      Suuta hän antoi ja sain nuolla häntä , joskus hän kävi luonani panolla ohi kulkiessaan ja minä hänen kämpillään kun kämppis lähti zumbaan, mutta vuoden kurssin jälkeen hän palasi kotiseudulleen ja hukkasin numeron, joten enään ei ole muuta kokemus mitä voi muistella.

    • Bootycall86

      Olen itse eräälle itseäni vähän nuoremmalle miehelle tuollainen. Aina kun nään että hän soittaa tai laittaa viestiä pomppaan ylös ja lähden viivana paikalle. Hänellä on niin ihana muna ja hän on hyvä panemaan, lisäksi se että sinne ei tartte jäädä asumaan vaan saa ihan luvan kans pelkästään nauttia yhdynnästä, laueta monta kertaa ah ja sitten pukee vaatteet päälle, kiittää ja palata yksin kotiin :) SIMPPELIÄ!

      • Tuollainen seura olisi mullekkin sopiva juttu


    • jatkuvassa_puutteessa

      Täällä 06-alueella varattu nainen haaveilee samasta asiasta, saisin mennä miehen luo silloin kun panettaa, saada monta kertaa ja lähteä tyytyväisenä kotiin. Edellyttäen tietysti että kemiat toimii puolin ja toisin...

      • Ukm37

        Täällä olis 06 alueelta varattu 37v mies joka olis käytettävis ;) kiimainen81@ suomi24


    • taittava

      Jos keskisuomessa on tuollaisia halukkaita naisia jotka haluavat silloin tällöin minulta saa puhelin numeron mihin voi kutsun soittaa...onko halukkaita?

      • Miksi sinä etsit juuri keski-Suomesta? Eikö se olisi sinulle ihan sama, että mistäpäin Suomea se "halukas" sinulle löytyy? Ellet sinä sitten ole ajatellut sitä niin, että soittelun lisäksi sinä pääsisit myös tapailemaan sitä "halukasta"?

        Minulle on turha sitä numeroa antaa. Minua eivät nuo touhut kiinnosta. Minulla on seuraa seksiin ihan tarpeeksi, että minun tarvitsisi alkaa vielä puhelimen avulla etsimään lisätyydytystä ja antamaan sitä sillä tavalla muillekin.


      • 18105

        Mistäpäin Keski-Suomea olet?


      • taittava
        18105 kirjoitti:

        Mistäpäin Keski-Suomea olet?

        Jyväskylässä asun ja liveen haen halukasta naista


      • Ööhöhööö

        Hae löylykauha perseesees kurppa


    • lukutaitoymmärrys0

      Tällä kattiakans joko lukutaito tai ymmärys ei toimi luultavasti ei kumpikaan , ja jos ei toimi niin älä osallistu.

      • kaupanpäälle

        Kuse sukkaasi reppana. ;D


      • Osallistun kun osallistuinkin.

        Myönnän kyllä, että joskus minun kannattaisi lukea avaus kahteen kertaan, eikä vain antaa siihen omaa kommenttia äkkiseltään. Virheitä sattuu. Sorry.


    • mävuan

      Niinhän sitä moni haaveilee, mutta haaveeksi se jääkin kun uskallus puuttuu

    • Saanhyvää

      Minulla on juuri tuollainen ihanuus saavutettuna. Muhkea kalu, muhkea mies, minua parikymmentä vuotta nuorempi. Tapaamme pikaisesti, yhden orkun verran tai välillä pidempään nautiskellen.Tarpeeksi harvoin, että himo säilyy ja oikeastaan kasvaa. Molemmat naimisissa, molemmat puutteessa ja molemmat turvallisessa nautinnon ytimessä.

      • mesemi

        Minä taas miehenä toivoisin nuorta naista tapaamisiin ……
        Ja olis niin että tulisin omilla avaimilla kunhan olisi ensin sovittu ja ottaisin hänet niin että hän oottaisi sängyllä mahallaan maaten ja hiipisin taakse touhuamaan ja loput jää arvattavaksi muille.....


      • mesemi

        Voi poika parka löylykauha on löylynheittoa varten eikä äitisi sitä opettanut vai käyttikö hän sitä väärin ja työnsi sen sulle perseeseen ????


    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1423
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      103
      1072
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      954
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      163
      853
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      824
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      804
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      796
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe