Löytyykö täältä tradenomeja, jotka olisivat hakeneet Hankeniin englanninkieliseen maisteriohjelmaan? Itseäni mietityttää lähinnä, onko kursseja Ruotsiksi? Millaisilla arvosanoilla haitte ja tuntuiko kielitesti vaikealta? Olen ymmärtänyt, ettei maisterinopintoihin olisi mitään erillisiä kokeita?
Hanken - polku pk-seudun tradenomille?
5
2046
Vastaukset
- Pullava
Mua kiinnostaa myös! Muutaman traden tiedän, keskiarvo kieltämättä heillä hakiessa aika kova, siinä 4-5 välillä.
Ei ole erillistä koetta eikä kursseja ruotsiksi. - Jennihhhh
Eikös sinne keväällä ole ruotsinkielen testit sekä jos hakee englannin kieliseen maisteriohjelmaan, niin tulee suorittaa TOEFL tai muu vastaava?
- Maisteriksi
Osaatteko sanoa tarkemmin millaisilla keskiarvioilla on päässyt sisään?
- Anonyymi
Pääsin vähän päälle 4.5 keskiarvolla ja tutkinto suoritettu 2.5v ajassa rahoitukseen Hankenilla. Noin 40 op rahoitusta ja about saman verran laskentatoimen kursseja. Pisteiden perusteella ei tehnyt kovinkaan tiukkaa mut siihen vaikuttaa paljon muukin kuin keskiarvo.
- Anonyymi
Bump
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516610- 725737
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1044928Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273645- 2063216
- 413035
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242964mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132869- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3481618