Naiselle hyvää huomenta kultaseni! :)
Tietysti tuo olisi mukavempi sanoa sinulle, sitten jos,.. kun me asuisimme yhdessä.
Tiistai aamua
19
492
Vastaukset 19
- nnnnainennn
Hyvää huomenta :) Olet muuttamassa kultasi kanssa yhteen?
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Silmäni auki sain...eli heräsin...
Sä oot tänä aamuna vähän hassu...
Mut saat olla..tästä päivästä tulee muutenkin...vähän tälläinen ...tai tollainen..
Mä lähden tänään sotaan...tunne on vermaan sama....kuin niillä jotka joskus lähti oikeasti.......
Tämä minun sotani vaan on erilainen....
Siellä se odottaa....tai toivotaan et vastustaja...ei ilmestynytkään...
Ettei minun tarvii taistella...
Kultaseni on kaunis sana..kelle vaan ..tykkään...varsinkin aamulla...
Vietä kiva päivä...voisitko vähän ajatella tänään...minua...Tsau Beibi ...🐦🐰🐇😇 - Sydämmessävain
Kuka se sun kiinnostuksen kohteesi on?
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Sateenkaari vie maahan...... satujen....
Siellä taivas ...on aina ...sininen.....🐦😇🐇🐰😀
- Hempeilee
Kuokkakin on pannut tänä aamuna kovat piippuun.
- Onnion
Huomenta, aamun ilopilleri 🤗
- Sydämmessävain
Liittyykö tuo kuokka sun nimeen jotenkin?
- KuokkimassaYhä
KUOKKA kirjoitti:
En kom.
suo kuokka ja Jussi !
- huomeniasinnekki
ja kiitos ihanasta aamun toivotuksesta.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Tänään ei muuta....
HÄPIHÄPIHÄPIHÄPIHÄPIHÄPI....
MINÄ OLEN....😇✌👌🐰🐇❤🐦- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ..
Käytkö ikinä ..kirkossa sytytämässä...kynttilän...
Annat kolehdin ..ja sytytät ...kynttilän...
Kun sydän palaa....voit ..kiittää...
Itsesi puolesta...kaikkien ketkä kärsii...
Tänään tein...olen ennenkin käynyt...
Todella kivaa...
Katolisessa kirkossa sitä on ain tehty...
Tykkään et..Turun isoimmassa ..on tämä mahdollisuus..👌✌😇
- näinajattelen
Minun on haaveeni ei ole asua kenenkään kanssa yhdessä. Ainoa haave on että saa asua ihan yksin sitten kun lapsi muuttaa omaan asuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441409Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50791
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556