Nykyinen naisystävä antaa suuseksiä tosi vähän. Melkein kaksi vuotta oltu yhdessä, Edellinen otti suihin monta kertaa viikossa ja usein loppuun saakka, Kun mällit oli tulossa ja huusin että nyt on tulossa toinen huusi hampaidensa välistä että anna tulla vaan. Kun mällit lähti oli jotain taivaallista.
Miten siis saada nykyinen naisystävä ymmärtämään suihinoton merkitys hyvinvoinnille?
Miten saada suihinottoja vakituisesti?
Anttu-Veikko
4
385
Vastaukset
- lkjfdghghg
minä panin isotissisen naiseni joka oli hyvännäköinen kyllä kiertoon kun ei puurut munaa. ei sitä jaksa olla ilman. lasti pitää lentää kitalakeen kerran viikkoon ainakin ja perspanot kaupan päälle
Se on kyllä joillekin naisille ihmeellisen vaikeaa tajuta, miten tärkeää se on miehelle saada säännöllistä suuhoitoa. Toki panotkin on tärkeetä, mutta suihinotto on vielä intiimimpää ja sillä nainen näyttää miehelle arvostavansa tätä . Suihin laukeaminen on elämän hienoimpia asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4114956Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4993164Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302654Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2442615Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1952593"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –861728Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6281631Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161464Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791385Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v461171