Lapsen äiti ajoi hurjaa nopeutta ja rattijuoppomus

Artohuoltaja

Hei!

Yritän kertoa lyhyesti, en ole enää vuoteen ollu parisuhdessa ex tyttöystävän kanssa ja meillä on virallisesti yhteinen huoltajuus, hän löysi itsellesi uuden poikaystävän lähes heti ja hän on kiistänyt ja lopetti minulle esittämään ja viettää aikaa ninun ja lapsen kanssa, siinä on ollu paljon muutakin ollu. Minulla on oma asianajaaja ja hänen mukaan viedään käräjänoikeudeen ja sovitaan lasta virallisesti 50/50 eli 2 viikkoa mulla ja 2 hänellä. Minä haluaisin hyvällä tavalla sopia siitä asiasta, mutta ei onnistunut. Ettei hänelle tulisi iso rangaistus ja sakkoja, koska ei ole tehnyt sopimusmukaista käytäntöä.

Nyt minä sain tietää että yöllä hän ajoi hurjaa ylinopeutta 80kmh alueella 155kmh ja puhalsi 0.7 promiilleja poliisille. Poliisi tottakai on vienyt ajokortinsa samantien ja sen lisäksi ajoi oman mieskaverin autolla ja kyydissä oli vielä 3 miestä humalassa.

Minä olen paniikissa, että hän on tälläistä tehnyt ja olisi voinut kuolla!!! Onneeksi lapsi ei ollu kyydissä!!

Kuinka iso rangaistus hänelle annetaan varsinki että hän on minun lapsen äiti ja kuinka se tule/hyödyntää minuun tukevaan sopimukseen että minä pystyisin virallisesti olla oman lapsen kanssa.

Hän on työtön opiskelija ja ei saa tukea kun sen poikaystävä samassa osoitteessa on kirjoilla raksamies palkalla? Ja minulla on ollu 5 vuoden aikana oli 3 ylinopeus sakkoa enkä ole menettänyt ajokorttia kertakaan ja se on varsin hyvä tulos kun olen auto alan yrittäjä ja ajaan autolla suht paljon!

Olen kadoksissa ja minulla on tosi huono olo että hän on näin tehnyt ja olen tosi huolehtivainen omasta lapsesta... mitä kannattaa tehdä ja mitä hänelle voi käydä, pystyykö ne jopa antaa ehdollista vankeutta ja pystyykö he antaa täys huoltajuuden minulle jopa? Tietyati äiti on aina äiti...

1

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivälttämättämitään

      Sakkorangaistus rattijuopumuksesta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Ajokielto. Seuraamuksella ei välttämättä ole mitään merkitystä lapsen huoltoon ja tapaamisoikeuteen.

      "Kuinka iso rangaistus hänelle annetaan varsinki että hän on minun lapsen äiti " Sillä että hän on lapsesi äiti, ei ole mitään merkitystä rangaistuksen mittaamisessa. Tai itse asiassa on, päiväsakon rahamäärään tulee 3 euron alennus per huollettava lapsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe