Hei!
Yritän kertoa lyhyesti, en ole enää vuoteen ollu parisuhdessa ex tyttöystävän kanssa ja meillä on virallisesti yhteinen huoltajuus, hän löysi itsellesi uuden poikaystävän lähes heti ja hän on kiistänyt ja lopetti minulle esittämään ja viettää aikaa ninun ja lapsen kanssa, siinä on ollu paljon muutakin ollu. Minulla on oma asianajaaja ja hänen mukaan viedään käräjänoikeudeen ja sovitaan lasta virallisesti 50/50 eli 2 viikkoa mulla ja 2 hänellä. Minä haluaisin hyvällä tavalla sopia siitä asiasta, mutta ei onnistunut. Ettei hänelle tulisi iso rangaistus ja sakkoja, koska ei ole tehnyt sopimusmukaista käytäntöä.
Nyt minä sain tietää että yöllä hän ajoi hurjaa ylinopeutta 80kmh alueella 155kmh ja puhalsi 0.7 promiilleja poliisille. Poliisi tottakai on vienyt ajokortinsa samantien ja sen lisäksi ajoi oman mieskaverin autolla ja kyydissä oli vielä 3 miestä humalassa.
Minä olen paniikissa, että hän on tälläistä tehnyt ja olisi voinut kuolla!!! Onneeksi lapsi ei ollu kyydissä!!
Kuinka iso rangaistus hänelle annetaan varsinki että hän on minun lapsen äiti ja kuinka se tule/hyödyntää minuun tukevaan sopimukseen että minä pystyisin virallisesti olla oman lapsen kanssa.
Hän on työtön opiskelija ja ei saa tukea kun sen poikaystävä samassa osoitteessa on kirjoilla raksamies palkalla? Ja minulla on ollu 5 vuoden aikana oli 3 ylinopeus sakkoa enkä ole menettänyt ajokorttia kertakaan ja se on varsin hyvä tulos kun olen auto alan yrittäjä ja ajaan autolla suht paljon!
Olen kadoksissa ja minulla on tosi huono olo että hän on näin tehnyt ja olen tosi huolehtivainen omasta lapsesta... mitä kannattaa tehdä ja mitä hänelle voi käydä, pystyykö ne jopa antaa ehdollista vankeutta ja pystyykö he antaa täys huoltajuuden minulle jopa? Tietyati äiti on aina äiti...
Lapsen äiti ajoi hurjaa nopeutta ja rattijuoppomus
Artohuoltaja
1
135
Vastaukset
- eivälttämättämitään
Sakkorangaistus rattijuopumuksesta ja törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Ajokielto. Seuraamuksella ei välttämättä ole mitään merkitystä lapsen huoltoon ja tapaamisoikeuteen.
"Kuinka iso rangaistus hänelle annetaan varsinki että hän on minun lapsen äiti " Sillä että hän on lapsesi äiti, ei ole mitään merkitystä rangaistuksen mittaamisessa. Tai itse asiassa on, päiväsakon rahamäärään tulee 3 euron alennus per huollettava lapsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827