Saako jollain koodilla kaikki kaupungit auki?
San Andreas
8
591
Vastaukset
- tompsa
koodei!! hah aika nössöö! käytäks muitaki koodei! oot aika surkee pelaaa jos tarviit koodei xD
- ...
Koodien käyttäminenhän ei automaattisesti tarkoita sitä, että tarvitsisi niitä. Esim. koodi, jolla saa Hydran, on ihan mukava lisä, sillä Hydran saisi muuten pelkästään vetämällä pelin 100% läpi. Oystereiden ja hevosenkenkien kerääminen menee jo aika saatanan lapselliseksi - toisinsanoen Pokémoniksi, - joten ainakaan minua ei huvita yhtään kerätä niitä.
Mutmut, bäk on tu tö topik, sellaista koodia ei ikävä kyllä ole, jolla saisi kaikki kaupungit auki heti. Tosin ainahan voit lentää jollain tiesulkujen yli, vaikka seuraukset ovat usein varsin mittavat. :D - ......
... kirjoitti:
Koodien käyttäminenhän ei automaattisesti tarkoita sitä, että tarvitsisi niitä. Esim. koodi, jolla saa Hydran, on ihan mukava lisä, sillä Hydran saisi muuten pelkästään vetämällä pelin 100% läpi. Oystereiden ja hevosenkenkien kerääminen menee jo aika saatanan lapselliseksi - toisinsanoen Pokémoniksi, - joten ainakaan minua ei huvita yhtään kerätä niitä.
Mutmut, bäk on tu tö topik, sellaista koodia ei ikävä kyllä ole, jolla saisi kaikki kaupungit auki heti. Tosin ainahan voit lentää jollain tiesulkujen yli, vaikka seuraukset ovat usein varsin mittavat. :Dsen hydran saa kylläkin kolmanneks vikasta tehtävästä...
- aspmot
Peli!! hih melko kivaa! teetkö tätäki pelii! se on lähes hyvä tekee jotta et tarvii pelii Dx
- MEGABIGAGIGA
käy www.gamewinners.com ni ainaki löytyy jotai!!!!!!!
- kut
...... kirjoitti:
sen hydran saa kylläkin kolmanneks vikasta tehtävästä...
puhuitte hydrasta??? mikä se on???
- hettimaikkinen
kantsii katto gamerevolutionista gta san andreas kooodit siellä ei oo saarten avauskoodeja mutta mukavia pöljyys koodeja esim pyörällä voi lentää ihmeellisyyksiin niillä saa nauraa mukavasti
Kivempaa on jos ei käytä koodeja. Mä kyllästyn jos käytän koodeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241