Teen kotisivujani. Minun sivuillani on kaksi framea, eli se sivussa oleva, joka pysyy paikallaan. Siihen olisi tarkoitus laittaa linkit. Sitten mulla on kanssa se, mihin tulee muu teksti.
Nyt kuitenkin linkitin kuvan siinä sivussa olevassa framessa. Napsautin ja se aukaisi sen siihen samaan frameen. Sen siis pitäisi aueta Main-osioon, mutta se aukaiseekin sen siihen pieneen titles-osioon. Toivottavasti tajusitte.
Mitä pitäisi tehdä?
Frame ongelma
ongelmaatikko
2
203
Vastaukset
Framet ovat todellakin ongelma. Eikö kannattaisi hankkiutua isosta ongelmasta eroon?
Mutta jos haluat kehyksessä olevan linkin aukeavan koko selainikkunaan, liitä linkkiin määrite target="_top".- Leevi
tai jos haluut että se navigaatio frame pysyy vielä siinä niin tai mikskä nyt oletkin sen oikeanpuoleisen ikkunan nimenny (frame name="?">
Ei kehyksissä oikeesti mitään pahaa oo vaikka monet pilkunviilaajat niin väittääkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322628- 111332
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361037- 45942
- 45884
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20849Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44750
- 44746
- 46676