Kertokaapas kokemuksia ja ehdotuksia kevariks ku kevääks hankin! Eiväliä onko 2t vai 4t ja nii mut budjetin laskin 3 tonnia.
Parhaat kemmut
6
1041
Vastaukset
- Henubenu
Ja siis olen 185cm pitkä että jos sillä on väliä
- Henubenu
Ja myöskin vakiona aion pitää!!!
- Tietäjä12345
Jos vakiona aijot pitää niin silloin 4t koska 2t kuluttaa vakiona vain enemmän bensaa eikä toimi kunnolla kuristettuna.
Hyviä nelari supermotoja ovat yamaha wr, Husqvarna smr, Fantic 4t 125cc
Hyviä kyykkyjä yamaha yzfr125 ja aprilia rs4 125
Noita kaikkia saa hyvin kolmella tonnilla. Ja hyvä varaosa valikoima.- Jutustelija1
Nuo on jees jos nelaria hakee, mutta 2t on tie ja elämä.
- tutustelija4
2T oo mikää elämä, jos puhutaan kuristetusta.
- Jutustelija1
tutustelija4 kirjoitti:
2T oo mikää elämä, jos puhutaan kuristetusta.
No ei kuristettuna tietenkään...
Olettekos muuten ajatelleet sitä että jos tekisi valmiiksi hyvän 11KW 2t kevarin niin vetäisi alhaalta aika mukavasti. Ei meinaan suurimman tehon kierrosluku olisi kovinkaan korkea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184681Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261524- 1011430
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi671313Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3251279- 481236
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721170Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253981- 86915
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49894