Tänää kokeilin omaani auton omalla lähtöjärjeltelmällä ja mittarilla. Tuo autohan on etuvetoiseksi aika nopea 0-100kmh sillä ensiyrittämällä sain 5,19sek tulokseksi. No nelikot menee 0-100 vielä paremmin tuossa luokassa mutta se vaatii taitoa. Esim 350hv neliveto focus rs meni testissä myös päälle 5sek 0-100 vaikka nelikko. Type R on kuitenkin n.200kiloa focus RS kevyempi ja myös aerodynaamisempi niin civic menee sitten menojaan kaikilla nopeuksilla tuon alun jälkeen. Ja kumpaakin autoa ajanut. Focus RS ei myöskään tunnu niin nopealta kuin honda. Sen sijaan uuden 320hv typerän ja vanha 310hv typerän välillä en hyomannut suorituskykyeroa. Joskin uusi oli isompi ja laadukkaampi sisältä.
Type R 310hv 5,19sek 0-100kmh
5
156
Vastaukset
- Totuussivicistä
Mutta mutkan tullen nuo uudemmat TypeRät ovatkin ylivoimasia. Siinä jää tuon luokan jokainen auton kuin seisomaan. Civic on radalla nopeampi kuin uusi M3, RS3, M2, Focus Rs, jne jne. Honda on kuin luotu radalle ja sen huomaa. Ei se turhaan ole maailman nopein etuvetoinen. Vaikka tuo nurburgringi onkin pitkä ja mutkainen sekä monta pitkää suoraa omaava rata niin nämä paljon tehokkaammat autot eivät sielläkään meinaa civiccia saavuttaa. Sitten jos kokeillaan joku oikee syherö mutka rata ilma suoria niin sivic pöllyttää monet kalliimaat autot. Sama käy kun ajaa liikenneympyrään, muut jää ihmettelemään.
- typeränNäköinenCivic
On se ainakin noista rumin ja teinein jos ei muuta
- seonvarmase
typeränNäköinenCivic kirjoitti:
Eiköhän se titteli mene vag leirin kyhäelmille
- teinileluCivic
Japanilainen ei vaan osaa tehdä tyylikästä ja kaunista autoa jonka tyyli kestää aikaa. Sellaisia omituisia ulkonevia pallukoita kulmissa, grillit aivan järkyttäviä ja tyyli suoraan jostain lasten maailmasta. Ehkä he kokevat, että tulevaisuuden nuoret ovat oppineet nämä Transformerit jne.. ja samaistuvat niihin, tosin nykyiset Toyotat ovat jo siksi maatuneet metalliosiltaan ja muovit kierrätetty.
- SöpöAuto
Tuota...sitten ei parane Civicikin lähteä autojen missikisoihin...hahhhahhaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011752Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831581Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331122- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983