Miksi et voi olla mun :(

blaablaablaa

Haluaisin kuunnella sun juttuja. Olen varma että oppisin sinulta paljon uutta. Nyt kun mietin tässä asiaa... niin minä taidan olla liian tyhmä mies sinulle. Taisinpa miettiä olevani liian typerä jo silloin ihan alussa kun tulit ajatuksiini.

38

1619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokainenpäiväystävänpäiv

Höpötät taas sielä ja minimoit itteäsi...
      Älä tee sitä...
      Mäkin oppisin sinusta ja sinulta...

• kysynpävaann

Saisko tunnisteita? Millaiselle miehelle? Millaiselta naiselta?

• blaablaablaa

Tämä on mieheltä naiselle.

• Ilolinnulta

Ukkomiehelle!😂😂😂😂😂🤣🤣😃😃😃😃

• ForrestGumipää

Siis oletko liian tyhmä mies jollekin, vai liian tyhmä jollekin miehelle?

• tai.sitten

Siihen sopii myös, että nainen toteaa olevansa liian tyhmä miehelle.

• aabeeceekissaylikävelee

yleensä nämä itserakkauskirjeet on tupanneet mennä niinpäin, että mies kirjoittaa itselleen naisena olevansa ylimaallisen älykäs, hyvännäköinen, hyvin varustettu (vastoin tarkempaa tietoa tämä tuskin pitää paikkansa...) ja ties mitä kun sitten nainen vastaavasti on vaatimattomuudessaan ja huonoudessaan riutuva ali-ihminen

• Sydämmessävain

Mäkin haluaisin kuunnella yhden miehen juttuja enkä todellakaan pidä häntä typeränä. :) en ominut vastasin vaan.

• kiinnostaakovasti

Kerrotko lisää tästä miehestä?

• Sydämmessävain

En tunne häntä kovin hyvin mutta pitkä miellyttävät kasvot rauhallinen ääni.
        Jalat maassa olevan tuntuinen.

• Sydämmessävain

Sen vielä lisään että tuoksuu se mies hyvälle.
        Vahva pesuaine kerran tulvahti nenään kun samassa huoneessa oli. Meinasin sulaa kun tuoksui nii hyvälle. :p

• Kannnataisiko kysyä naiselta itseltään suoraan?:D

• Kalaha

En käsitä joskus tätä juttua-mikä ihme neitä oikein estää puhumasta suoraan toisilkemme?Eipä siinä menetä juurikaan enempää kuin siinä että ei kerro ajatuksistaan.Kukaan meistä ei ole ajatustenlukija...

• Sydämmessävain

Minulla ainakin se että pelkään ettei halua jutella mun kanssa.

• höhöhöhö

Kukaan ei ole ajatusten lukijako............tiedänpä erään joka joka riidan yhteydessä tietää mitä ajattelen, mitä tulen tekemään, mitä olen muka tehnyt..........juu on niitä ajatusten lukijoita. Oishan se kiva, jos tällaista olisi myös romanttisessa mielessä. Elikkäs seuraavalla kerralla, lueppas ajatukseni, "ajattelin, et kultani haluaa punaisia ruusuja pusujen kera". Nojoo tämä ei ollut kellekkään, mut tätä ajatusten lukua on eri asia meneekö luku oikein.

• Sydämmessävain

Minä en ole hänen kanssaan riidellyt kun en ole koskaan edes kunnolla jutellut. Eipä tainnut mulle kommentti ollakaan.

Miksei kyseinen henkilö vaan voisi ottaa yhteyttä kännykkään.

• Abcdeoikeako

Jos olet oikea, et ole tyhmä, ihan päinvastoin. Olet ihana!

• blaablaablaa

Tuskinpa olen oikea :/

• Jöstes

Haluaisit kuunella hänen juttuja? (Haluaisin kuunnella sun juttuja.)
      blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa blaablaablaa
      Tässä oli minun juttu, saitko selvä?

• blaablaablaa

Aika hyvää juttuu heität :) haluisin kuulla lisää :D

• josniinluulet

Aika typerä oot, kun tommosia mietit.

• blaablaablaa

Niinhän minä sanoin. Olen liian typerä.

• Pikku276

Olisi mukavaa kuunnella taas hänen juttujaan tai yleensä keskustella lisää😍
      2-5 tunnitkin menee vietävän nopeaa hänen kans jos vain voisi sanoa että ei tarvi edes elokuvia. 🤤
      Voisinpa vain olla hänen ❤️

• blaablaablaa

Just olin tulossa toteamaan tänne uudelleen että olispa hän minun :(

• Pikku276
        blaablaablaa kirjoitti:

Just olin tulossa toteamaan tänne uudelleen että olispa hän minun :(

🤤 pitäisi varmaankin kysyä häneltä mutta olenko liian nopea liikkeissäni sitten ehkä sinunkin pitäisi kysyä 😉

• zeronttos

"Alussa" eli milloin? Viikko sitten? Vuosi? Useita vuosia?

• Silleenseon

Tää kiinnostais muakin. Etkä oo typerä, vaan ainoa, joka tajuaa.

• blaablaablaa

Noin puoli vuotta sitten.

• Jossattuisitolemaanhän

En pidä sua tyhmänä vaan hyvinkin älykkäänä. Sulla taitaa olla taipumusta aliarvioida itseäsi ainakin joissain asioissa..

• blaablaablaa

En tiedä aliarvioinnista mutta tapana on vähätellä kaikkea mitä teen. Se on kai ihan periytynyt juttu... isäni oli myös sellainen. Hän vähätteli kaikkea tekemistään mutta oli kuitenkin tarkka kaikessa ja teki sen jämptisti niin sanotusti. Mutta tavallaan kun miettii... niin ei hän vähätellyt. Hän vain toi pointteja esille aina jos joku kehui jotain hänen tekemää juttua.

• NimimerkkiNoName
        blaablaablaa kirjoitti:

En tiedä aliarvioinnista mutta tapana on vähätellä kaikkea mitä teen. Se on kai ihan periytynyt juttu... isäni oli myös sellainen. Hän vähätteli kaikkea tekemistään mutta oli kuitenkin tarkka kaikessa ja teki sen jämptisti niin sanotusti. Mutta tavallaan kun miettii... niin ei hän vähätellyt. Hän vain toi pointteja esille aina jos joku kehui jotain hänen tekemää juttua.

mä ainakin arvostan enemmän understatement-ihmisiä, jotka eivät kerskaa tekemisistään eivätkä paisuttele itseään & vähättele muita... Ei se kerskaaminen keidenkään lopputuloksia paremmiksi tee, kuten ei itsekriittisyys tee niitä huonommiksi! Parempi vain olla vähän vaatimaton salaperfektionisti, sellaiset ainakin ymmärtävät toisiaan ;-)

• blaablaablaa
        NimimerkkiNoName kirjoitti:

mä ainakin arvostan enemmän understatement-ihmisiä, jotka eivät kerskaa tekemisistään eivätkä paisuttele itseään & vähättele muita... Ei se kerskaaminen keidenkään lopputuloksia paremmiksi tee, kuten ei itsekriittisyys tee niitä huonommiksi! Parempi vain olla vähän vaatimaton salaperfektionisti, sellaiset ainakin ymmärtävät toisiaan ;-)

Puit aika hyvin sanoiksi.

• Keksiomiajuttuja

Tämäkin on taas kopio-aloitus ja melko moni näköjään mennyt halpaan.

• oletharvinainen

On totta että olen nähnyt aikaisemmin aloituksen missä oli tuo "olen syvällä sinussa". Mutta ei se muuta tehnyt kuin inspiroi minua aloittamaan tämän... kai minä sitten kopioin vaikka se aloitus oli muuten erilainen ja taisi vielä olla miehelle suunnattu. Tämä on naiselle suunnattu.

• blaablaablaa

Millä tavalla tämä on kopio? Olen kirjoittanut aikaisemmin jo olevani liian tyhmä hänelle.

• sekinvielä
        oletharvinainen kirjoitti:

On totta että olen nähnyt aikaisemmin aloituksen missä oli tuo "olen syvällä sinussa". Mutta ei se muuta tehnyt kuin inspiroi minua aloittamaan tämän... kai minä sitten kopioin vaikka se aloitus oli muuten erilainen ja taisi vielä olla miehelle suunnattu. Tämä on naiselle suunnattu.

Montako teitä aloittajaa on?

• oletharvinainen
        sekinvielä kirjoitti:

Montako teitä aloittajaa on?

Sekosin ketjussa. Oli toisessa välilehdessä. Ei muuta.

• keskmäärinmenisskarpisti

Kaikissa on tyhmyyttä ja fiksuutta, mutta toivottavaa kai olisi, että ei oltaisi uunoja kaikissa samoissa asioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe