isot luut. (tytöille)

eskimo-90

onko täällä muita, jotka ovat luokkansa isoluisimpia tyttöjä? Itse olen 164/69, ´terkkarinkin mielestä olen hoikka, mutta kuitenkin joka luokkakuvaa katsoessani kauhistun omaa ulkomuotoani.. Erotun luokasta, koska minulla on leveämmät luut kuin muilla luokkani tytöillä. Jotkut pitävät minua lihavana, koska eivät tiedä, että luustoni on iso, vaan luulevat että portsari-mallisuus johtuu ihrasta. näin ei kuitenkaan ole.. Ottakaa kantaa.. =) En ole nimittäin vielä törmännyt yhteenkään joka näyttäisi kuvissa samalta kuin minä!

26

4584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)))

      joohan?

    • tyttö

      En ite oo kauheen harteikas, mut vähä kuitenki. Ja mielummin käytä sanaa harteika ku isoluine, jotenki hassu mielikuva tulee isoista luista.

      • tyttö

        mut vaikutat silti ehkä vähä lihavalta, siis vaan vähä, koska painat paljon. Ootko tienny et luut painaa tosi vähän? Ja kasvojas ku kattoo, ni poskissa näyttää olevan vähän ylimäärästä.

        Tietty jos oot kauheen lihaksikas ni sit voit olla hoikka.

        Eli kaikillekki tiedoks eniten painaa lihas, sit läski ja sit luut.


      • eskimo-90
        tyttö kirjoitti:

        mut vaikutat silti ehkä vähä lihavalta, siis vaan vähä, koska painat paljon. Ootko tienny et luut painaa tosi vähän? Ja kasvojas ku kattoo, ni poskissa näyttää olevan vähän ylimäärästä.

        Tietty jos oot kauheen lihaksikas ni sit voit olla hoikka.

        Eli kaikillekki tiedoks eniten painaa lihas, sit läski ja sit luut.

        tiiän kyllä että luut painaa vähän, mutta kyllähän nekin siinä painosa on mukana


    • Yx tyttö vaan............

      Moi.Mullakin on aika leveet hartiat ja isot luut.Ku mä olin ennen ylipainonen niin mulle ei löytyny paljoo hyvii vaatteita mutta huomasin että mun suurin ongelma oli mun isot luut.Ja leveät hartiat.

    • onneton

      Minulla ei ole nyt aivan samalla tavoin mutta painossa kyllä näkee asian.Olen 177/69 joka kyllä huolestuttaa minua.Älä välitä jos jotkut nimittelevät, sillä se sisin sinä olet tärkein.Olit minkä näköinen tahansa.

    • eskimo-90

      se nyt varmaan on useammalle yksi ja sama sanooko "harteikas" vai "isoluinen".. =)

      harrastan uintia, painojen nostoa ja sählyä..
      eli lihasmassaa on kertyny.. :)

      • tyttö vaan

        ite oon 158 pitkä ja painan 63kg... no oon vähän pyöree... mut ei pieni pyöreys ees oo pahasta ;)

        mielummin vähän pyöree ku ihan lauta ... :D


      • eskimo-90
        tyttö vaan kirjoitti:

        ite oon 158 pitkä ja painan 63kg... no oon vähän pyöree... mut ei pieni pyöreys ees oo pahasta ;)

        mielummin vähän pyöree ku ihan lauta ... :D

        yhdyn tähän..=D ei sitä kukaan näytä hyvältä ku luut paistaa läpi.. =P it looks so terrible!.. xP


    • ankka

      mistäköhän sä oot repässy ton "isot-luut" jutun??
      sinulla voi kyllä olla leveämpi lantion jne. mutta ei ne luut niin paljon isommat ole kuin meillä muillakaan, ihmisvartalo on kuitenkin pohjimmiltaan kaikilla samanlainen luita myöten!!
      Eli ei se niistä luista johdu ehkä sinulla on paljon lihasmassaa!!

      • eskimo-90

        ...sanan voi käsittää monella tavalla.. eli ei viitti tapella siitä ilmanaikosista


      • eskimo-90
        eskimo-90 kirjoitti:

        ...sanan voi käsittää monella tavalla.. eli ei viitti tapella siitä ilmanaikosista

        tuo "siitä" sana pois ... =D


      • Tyttö -90
        eskimo-90 kirjoitti:

        tuo "siitä" sana pois ... =D

        Mullakin on isot luut. Tai no olen harteikas ja mulla on iso lantio ja sen mukana tosi iso ja levee perse (nolo). Et arvaa kuinka hävettää kun saadaan luokkakuva niin siinä mulla on isommat hartiat kuin pojilla. mä olen meidän luokan isoimpien poikien kanssa yhtä harteikas...ei ole kivaa. housujakin pitää etsiä kun ei ole hirveän lanteikkaille kunnon housuja. nyyh :(


    • ......,.,

      Mulla on sama juttu. oon hirveen pitkä, saman pituinen kuin sä, ehkä muutaman sentin pitempi.
      Mulla on kans isot luut ja isot lihakset ja leveet hartiat. Rupee urheileen paljon jotain nopeutta, voimaa jne. tarvitsevaa urheilua! (ellet harrasta jo!)Pärjäisit tod.näk siinä hyvin!
      Siitä olis sulle hyötyä! :)
      En tiedä johtuuko se mun lihaksista mutta olen nopee juoksemaan.

      • eskimo-90

        Kiitän..!:)


      • Minä :)
        eskimo-90 kirjoitti:

        Kiitän..!:)

        En ole ennen tiennytkään, että on useampikin leveäharteinen tyttö... :) Luulin olevani ainoa :)
        Jotenkin helpottaa, kun ei enää luule olevansa ainoa... :)


      • mumi

        voima on nopeutta! Laji kun laji urheilijat ovat harteikkaita.


    • Hehcu

      Itse olen 177-senttinen, joten pituudeltakin jo isokokoisempi, mutta kuitenkaan musta ei saisi esim. mallia tai missiä vaikka tiputtaisin painoni niille lukemille. En ole niin isoluinen, mutta kuitenkin sen verran "roteva". Kaverini on samaa kokoluokkaa kanssasi vaikkakin vähän painavampi, ehkä myös lihavampi. Ja vaikka hän laihduttaisikin, hän ei pääsisi mihinkään ulkomuodostaan. Luonnostaan roteva naisihminen.

      • tyhmätyttöv

        mua ärsyttää mulla on leveät hartiat ja isot kädet :// ja oon tyttö. 15v. 178/56kg. oon hoikka ja se on ruman näköstä jos vaikka kävelen jossain kaupungilla t-paidassa ja katon jostain näyteikkunasta kun siihen heijastuu mä, niin se on tosi ruman näköstä kun mulla on nii leveet hartiat ja isot kädet ja lihaksikkaat :|


    • pehmonalle24

      Älä huoli! Kaikki maailmassa ovat erilaisia>!

    • auttaja

      mäkin oon lihava.olen 12w ja 153cm ja painan 57kg.olen mielestä painava ja lihava niin olen alkanut laihduttaa.ei tarvitse olla nolona.mäkin olin nolona mut nyt mä oon tottunu siihen ja elän onnellista elämää kaupungin keskellä eikä kukaan oo sanonu mua lihavaksi ja joku oli muhun ihastunu koulussa ja kysyny voinko alkaa sen kaa seukkaa.

      • TheRoad88

        siinä taas yks joka ei tajunnu mistä ilmeisesti on kyse.. siis--> jos tää eskimo90 harrastaa jonku verran liikuntaa, niin kyllä siinä saattaa olla aika paljon lihastakin tuossa mukana..! Ite oon itekki "isoluinen"(miten sen nyt kukin haluaa ilmaista) 170/75 lentopalloa harrastava nainen ja terkkari on sanonu että oon myös aika hoikahko!
        Että kyllä tää eskimo90 puhuu asiaa!
        Eskimo90:lle--> Ihanaa että meitä on enemmänkin ;)


    • minde

      1. ensinnäkin 164/69 ei ole mikään hoikka!! kyllä noi terkkarit nykyään on vähän outoja.. ??

      2. toiseks, sun isokokosuus ei johdu mistään luiden koosta, mikset hyväksy, että yksinkertaisesti olet lihava? turha väittää että "ei se ole läskiä vaan lihasta", puhdasta ihraa se kuule on

      • TheRoad88

        Siis tuo äskeinen olisi tuohon minden viestiin
        :) Anteeksi töpeksintäni! :P


      • Anonyymi

        Öö kyllä joillakin ihmisillä on ihan tutkitusti isommat luut


    • Anonyymi

      Toi on ku minä kuvaliltuan ainoo vaan et oon vielä lyhyempi sellanen kääpiö no ei sentään mut joka 20cm lyhyempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe