Oudosti?
Trollien lisäksi minua häiritsee palstalla seuraavat asiat:
-yhteen pötköön kirjoitus.
-tärkeiden sanojen lyhentäminen ja sen sijaan rivitilan täyttö turhilla hymiöllä tekstin välissä!
- tämä * tähden/ lumihiutaleen käyttö
-överi hymiö sade
- huutomerkin tai kolmosen käyttö kirjaimia i ja e korvatakseen.
Onko tarkoitus tehdä kirjoituksesta mahdollisimman vaikeasti luettavaa vai onko kyseessä jokin taiteellinen kapinallinen nuori joka muutenkin väsää porttikongiin kirkkoveneitä ja pentagrammeja koska hänestä seinät ovat tylsän värittömiä ja kaipaavat koristeita ja kivoja kuvioita?
Ei siinä.. saahan sitä olla erilainen nuori mutta minua tuollaisen lukeminen ärsyttää!
Miksi kirjoitatte niin
30
426
Vastaukset
- Siinäpä
sulle miettimistä, mutta jokainen tyylillään.
Jos sua jokin asia häiritsee palstakirjoittelussa, niin kannattaako sun ottaa kantaa kenenkään kirjoituksiin.- EiJeeeesuuus
Miksi sillai pitää kirjoittaa?
Kuka helvetti saa selvää jos esim. kaikki kirjoitetaan yhteen ?
Otsikkoon mahtuu kyllä aika paljon ilman sitä että tulee sellainen hengästyttävä jono kirjaimia ilman välejä, jossa lukijalle tulee hiki ja hapenpuute kun lukee!
Oikeasti kuka haluaa olla niin epäselkee ja lukijan tappava asiansa sanomisesta?
- Naismainenmies
Haluaa olla epäselvä ettei tunnisteta kuinka monella nikillä kirjottelee.
- EiJeeesuuus
Mitäs helvetin järkee siinä on? Miksi yksi persoonallisuus nimimerkkeineen ei riitä?
Eikö omassa itsessä ole tarpeeksi haastetta ? Kuoleeko se tylsyyteen itsenään ? - cucoosnest
EiJeeesuuus kirjoitti:
Mitäs helvetin järkee siinä on? Miksi yksi persoonallisuus nimimerkkeineen ei riitä?
Eikö omassa itsessä ole tarpeeksi haastetta ? Kuoleeko se tylsyyteen itsenään ?Oon tullut siihen tulokseen, että 9/10 täällä on päästään sekaisin tai muuten vaan koskemattomia.
- hädänhuutoi
cucoosnest kirjoitti:
Oon tullut siihen tulokseen, että 9/10 täällä on päästään sekaisin tai muuten vaan koskemattomia.
Plus multinikki sosiaalinen erakko päteilee kun muualla ei pysty eikä kukaa kuuntele
- code.one
m!t2 s!!nä on va!k3a ymm2rt22.joka!n3n t3k33 omalla tavalla ja tyyl!ll2 jos 3t tykk22 n!!n m3n3t vaan oh!ts3 s!!t2. ☻
- monillanikeilläsiksi
että voi keskustella myös itsensä kanssa ja muut luulisi täällä jonkun luuseriporukan pitävän hauskaa. 😀😀Hämmästyttävän samanaikaisesti tietyt nikit alkavatkin aina "keskustelemaan".
- faktojenjälkeinenaika
jotakuinkin noin
- vainjaainostaan
En minä ainakaan ole koskaan täällä keskustellut kuin itseni kanssa :D miksi olisi asiaa ja kenelle? Missään ei ole mitään tunnisteita, ihan turhaa alkaa veikkailemaan kuka kirjoittelee palstalla!
- EiJeeeeesuuus
Eikö itsensä kanssa voi jutella omissa ajatuksissa tai sillee yhtenä ihmisenä ?
Onko jakauduttava moneksi näkyvästi palstoilla?
Vai onko tää erilaisen taiteilija nuoren taiteellisuutta jota hän haluaa näyttää muillekin sillee Puol näkymättömästi?
Ei siinä.. jos näytelmäkirjallisuuden luomisesta ja näyttelijän rooleista tykkää niin miksi ei ilmoittautuisi vaikka työväenopiston harrasteteatterin kurssille ? - paras.kirjoittaja
Mää kirjoitan oikein hienosti vaan itsestäni, kun olen niin erinomaisen hyvä. Muille tipauttelen kirjoitukseen partateriä niinkun nyt sanon vaahtopäiksi näitä palstan muita kirjoittajia. Eihän ne raukat edes huomaa, että ivailen niitä ja nauran niiden selän takana koko ajan =D =D
- Observatööri
paras.kirjoittaja kirjoitti:
Mää kirjoitan oikein hienosti vaan itsestäni, kun olen niin erinomaisen hyvä. Muille tipauttelen kirjoitukseen partateriä niinkun nyt sanon vaahtopäiksi näitä palstan muita kirjoittajia. Eihän ne raukat edes huomaa, että ivailen niitä ja nauran niiden selän takana koko ajan =D =D
Huoomattu kyllä, mutta ei huvita reacoida mitenkään. Eli jätetty omaan arvoonsa (mitättömään) ja annettu luulla mitä on luulevinaan!
- EiJeeeeeesuuus
paras.kirjoittaja kirjoitti:
Olet siis taiteellinen erilainen nuori ja vielä ilkivaltaa harjoittava.
Vaikea käsittelemätön lapsuus ja kapina yhteiskuntaa sekä lakeja/ auktoriteetteja vastaako jatkuu pitkästi yli murrosiän ?
Haaveilet vielä tappavasi lukijat siihen että lukiessa he joutuvat lausuuun 200 000 kirjaimen litanjan sanoja ilman hengitystaukoja eli sanojen väliin tulevia välilyöntejä - EiJeeeeesuuus
Observatööri kirjoitti:
Huoomattu kyllä, mutta ei huvita reacoida mitenkään. Eli jätetty omaan arvoonsa (mitättömään) ja annettu luulla mitä on luulevinaan!
Sen lisäksi olet rakastunut kommenttiesi koristeluun jonka teet syvällä tunteella ja antaumuksella lykkien jokaiseen väliin hymiön jossa sinusta se koristaa somasti tekstiä.
Tykkäät myös heitellä koristeellista tähti/lumihiutaletta joka väliin, ilmeisesti olet hyvin mielelläsi koristelemassa joka paikkaa..
Hmm.. en välttämättä haluaisi päästää sinua kotiani sisustaan sillä minusta tuntuu että koristelussa löysit täysin ylitse ja kohta kotini olisi kuin mustalaisnaisen ulkoasu vaatetuksineen ja koruineen!
Et viittis hillitä haluaisi vetää koristeita joka vituran sanan väliin?
Kaikki ei pidä sitä tyylikkäänä - suurinosa
EiJeeeeesuuus kirjoitti:
Sen lisäksi olet rakastunut kommenttiesi koristeluun jonka teet syvällä tunteella ja antaumuksella lykkien jokaiseen väliin hymiön jossa sinusta se koristaa somasti tekstiä.
Tykkäät myös heitellä koristeellista tähti/lumihiutaletta joka väliin, ilmeisesti olet hyvin mielelläsi koristelemassa joka paikkaa..
Hmm.. en välttämättä haluaisi päästää sinua kotiani sisustaan sillä minusta tuntuu että koristelussa löysit täysin ylitse ja kohta kotini olisi kuin mustalaisnaisen ulkoasu vaatetuksineen ja koruineen!
Et viittis hillitä haluaisi vetää koristeita joka vituran sanan väliin?
Kaikki ei pidä sitä tyylikkäänäminä mukaan lukien pidän. 😄😄😄😄😄😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Joten jos sua häiritsee etkä kykene olemaan kommentoimatta asiaa niin jätä palstan kirjoitukset lukematta. 😬😬😬😬😬😬😬😬😬
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞 - EiJeeeeesuuus
suurinosa kirjoitti:
minä mukaan lukien pidän. 😄😄😄😄😄😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Joten jos sua häiritsee etkä kykene olemaan kommentoimatta asiaa niin jätä palstan kirjoitukset lukematta. 😬😬😬😬😬😬😬😬😬
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞Sun on pakko olla mustalainen !
Nehän tykkää pitsistä, kristallista, röyhelöstä ja mahtipontisen suurista korukivistä
Hillitty ei kuvaa heidän mieltymyksiä eikä myöskään sinun - entässitten
EiJeeeeesuuus kirjoitti:
Sun on pakko olla mustalainen !
Nehän tykkää pitsistä, kristallista, röyhelöstä ja mahtipontisen suurista korukivistä
Hillitty ei kuvaa heidän mieltymyksiä eikä myöskään sinunsinä ukko olet rasistinen emäs koinija! 😆😆😆😆😆😆
- EiJeeeesuuus
entässitten kirjoitti:
sinä ukko olet rasistinen emäs koinija! 😆😆😆😆😆😆
Äläpäs transu laitan minulle munaa kun ei se tonne mahdu jos et sitten sisään koloon aijo tunkea.
Vaikka sinä et kestä omassa sukupuolessasi vaan haluaisit molemmat sukupuolielimet niin etehdyt pahemman kerran jos kuvittelet että muilla olisi samanlaisia ongelmia kanssasi.
Ja naiseksi voi kunnioittavasti puhutella minua. Ei alistaa kuin naisten hakkaajat - johankolahti
EiJeeeesuuus kirjoitti:
Äläpäs transu laitan minulle munaa kun ei se tonne mahdu jos et sitten sisään koloon aijo tunkea.
Vaikka sinä et kestä omassa sukupuolessasi vaan haluaisit molemmat sukupuolielimet niin etehdyt pahemman kerran jos kuvittelet että muilla olisi samanlaisia ongelmia kanssasi.
Ja naiseksi voi kunnioittavasti puhutella minua. Ei alistaa kuin naisten hakkaajat😁😁😁😁😁😁😁😁😁
😉 taidat 😈 itse 😬 olla 😱 vähän😉 epävarma 😷sukupuoli-😃identiteetistäsikin 👬kun 😃reaktio 😡 on tuota 😀luokkaa....😨 Tosikko 😩 ja 😳 aspergergin 😲 olet.. Eipä 😣 sitä 😠voi 😤 olla 😣tyhmempikään 😜huomaamatta. 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😆😆😆😆😆😆😆😆😆😎😎😎😎😎😎😎😎😎
😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Aloittajalle:
Lause alkaa isolla alkukurjaimella ja loppuu pisteeseen. Kas näin.- EiJeeeeesuuus
Hmm.. onneksi kohta on joulu.
Sinulle on silloin käyttöä
Sinappia, korppujauhoa ja herneitä pitää vielä lisätä kauppalistalle EiJeeeeesuuus kirjoitti:
Hmm.. onneksi kohta on joulu.
Sinulle on silloin käyttöä
Sinappia, korppujauhoa ja herneitä pitää vielä lisätä kauppalistalleOlen muslimi, meillä ei syödä sikaa.
- Pilkunviilaaja
Itse asiassa lause voi loppua myös pilkkuun, ja virke päättyy pisteeseen tai muuhun vastaavaan välimerkkiin.
- Itsehuomannut_saman
Teini-ikäisten höpöhöpöä
- EiJeeeesuuus
Ja vielä helvetin huonolla maulla ja tyylitajulla!
Taidat joutua kadotukseen kun kiellät Jeesuksen. ☹️
- Ehkätaisitei
Koodi koodi, muistaaksein joku täällä myy jotain mieltä laajentavaa.
Ilmeisesti ne jutut ei oo sitte sulle jos niitä on vaikee lukea? - Niinetoo
Kuka olet sitten kun et Jeesus? Palsta on sallittu kaikenikäisille, ja korvaamalla i-kirjaimen huutomerkillä välttyy kiroilulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011